Bijwerkingen, ook voor vrouwen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hoe zit het nu bijvoorbeeld bij een winny only of een test e met winny of andere milde/beginner kuurtjes. Tuurlijk zijn die schadelijk, maar ik lees vaker dat mensen zeggen van ja gewoon normale dosis doen en dan heb je eigenlijk geen tot weinig last van enige bijwerkingen.

En anderen doen alsof het allemaal levensgevaarlijk is en dat je haar van je kop valt en nooit meer terug komt, je onder de puisten komt, mega moodswings, impotent en dat zodra je dan stopt de helft weer weg is etc. etc. iedereen kent het wel.

Het is allemaal leuk die bijwerkingen op papier, maar hoe is het nu werkelijk met bijvoorbeeld een milde kuur of een zwaardere zoals tren o.i.d.?

Af en toe denk ik, misschien dat ik later wel eens een winny of een test wil zetten. Zoals ik het zo lees zijn er eigk niet echt veel mensen die nou echt ergens last van hebben of iets ergs meemaken. Maar als ik dit dan lees denk ik, fock dat ik zal never nooit zoiets in mn lijf krijgen.
    Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Ten eerste: Iedereen reageert anders erop, ieder lichaam is tenslotte uniek! de werking van de middelen is uiteraard hetzelfde in ieder lichaam maar niet ieder lichaam reageert er hetzelfde op...

De bijwerkingen die kunnen optreden zijn wel bekend, maar ze treden in verschillende maten op bij verschillende personen...

persoonlijk had ik er vroeger nooit last van...zelfs niet met de grote en lange kuren die ik gedaan heb....amper bijwerkingen...
      Het ligt er maar aan hoe gevoelig je bent voor sommige bijwerkingen....
      bijv acne....Talgklieren worden vettig en verstopt door anabolengebruik waardoor mensen die er gevoelig voor zijn (meestal mensen die in hun puberjaren ook acne gehad hebben) nu ook veel last ervan kunnen krijgen..
      Impotent is een groot woord maar bij zwaar en langdurig gebruik gaan je balletjes simpelweg gezegd er op achteruit ja...je krijgt steed te maken met atrophie en het stopleggen van je eigen produktie....hoe langer en vaker je dit doet hoe slechter ze weer op niveau komen...En na een kuur kun je idd wel eens wat erectieproblemen hebben..Daarvoor altijd proberen dmv een goede nakuur je produktie weer te herstellen...

Maar verget niet dat er ook bijwerkingen zijn die je niet ziet of merkt!!
      Gespierde mug noemt bijv de term "lichte beginnerkuurtjes" .
      Ik begrijp uiteraard wat je bedoelt maar je drukt je verkeerd uit, er bestaan geen lichte kuurtjes als je het simpel bekijkt..
      bijv ook van een test- winstrol zoals jij het zegt......wat dacht je van cholesterolwaardes die verslechteren? wat dacht je van je bloeddruk?
      Ook deze kuur legt je eigen produktie volledig plat! dus ook hier zul je vanaf 0 weer je lichaam moeten laten "opbouwen"...
      Dus om ook dit goed te doen moet je ook bij die kuurtjes die jij "lichte beginnerskuurtjes" noemt een goede nakuur doen en regelmatig bloedcontrole laten uitvoeren.... 1x per maand bloedcontrole raad ik altijd aan..
      Vergeet ook niet dat winstrol ook 17-gealkhyleerd is (levertoxisch), waardoor ook je leverwaardes gaan stijgen...
      Ze zullen zeker niet extreem gaan stijgen tot gevaarlijke niveaus ervan haha, maar.....stel je hebt van nature een leverafwijking waarvan je het bestaan niet kent....dan kan dus deze lichte kuur gevaarlijk zijn... (mss beetje extreem voorbeeld, maar daarom is het altijd goed om lichaamswaardes te controleren en dat men er niet te licht over denkt)

bovenstaand is overigens geen kritiek op gespierdemug maar ik haalde alleen zijn voorbeeld aan

Comment

Bloed testen heb ik zelf nooit gedaan wil dat toch wel gaan doen nu... waar hebt beste laten doen? las al kon doen 100 euro via inet... vind 100 euro best veel per maand?

Hoe deed jij dat vroeger dan, huisarts meot dat gratis doen als je dat wilt ? eigen risico ?

Gr
        Een dag niet getraind...

Comment

gewoon langs je huisarts en zeggen dat je gebruikt...en dat je daarom regelmatig bloedcontroles wil laten uitvoeren...
          sommige artsen doen zoals gezegd wat moeilijk erover omdat ze geen ballen verstand hebben met anabolica, dus laten ze zich er liever niet mee in...maar ze zijn wel verplicht jou te helpen....

Dus gewoon naar je huisarts...kost helemaal niks...je kunt zovaak gaan als je wilt haha

Comment

Originally posted by Anabolicdude View Post
            Ten eerste: Iedereen reageert anders erop, ieder lichaam is tenslotte uniek! de werking van de middelen is uiteraard hetzelfde in ieder lichaam maar niet ieder lichaam reageert er hetzelfde op...

De bijwerkingen die kunnen optreden zijn wel bekend, maar ze treden in verschillende maten op bij verschillende personen...

persoonlijk had ik er vroeger nooit last van...zelfs niet met de grote en lange kuren die ik gedaan heb....amper bijwerkingen...
            Het ligt er maar aan hoe gevoelig je bent voor sommige bijwerkingen....
            bijv acne....Talgklieren worden vettig en verstopt door anabolengebruik waardoor mensen die er gevoelig voor zijn (meestal mensen die in hun puberjaren ook acne gehad hebben) nu ook veel last ervan kunnen krijgen..
            Impotent is een groot woord maar bij zwaar en langdurig gebruik gaan je balletjes simpelweg gezegd er op achteruit ja...je krijgt steed te maken met atrophie en het stopleggen van je eigen produktie....hoe langer en vaker je dit doet hoe slechter ze weer op niveau komen...En na een kuur kun je idd wel eens wat erectieproblemen hebben..Daarvoor altijd proberen dmv een goede nakuur je produktie weer te herstellen...

Maar verget niet dat er ook bijwerkingen zijn die je niet ziet of merkt!!
            Gespierde mug noemt bijv de term "lichte beginnerkuurtjes" .
            Ik begrijp uiteraard wat je bedoelt maar je drukt je verkeerd uit, er bestaan geen lichte kuurtjes als je het simpel bekijkt..
            bijv ook van een test- winstrol zoals jij het zegt......wat dacht je van cholesterolwaardes die verslechteren? wat dacht je van je bloeddruk?
            Ook deze kuur legt je eigen produktie volledig plat! dus ook hier zul je vanaf 0 weer je lichaam moeten laten "opbouwen"...
            Dus om ook dit goed te doen moet je ook bij die kuurtjes die jij "lichte beginnerskuurtjes" noemt een goede nakuur doen en regelmatig bloedcontrole laten uitvoeren.... 1x per maand bloedcontrole raad ik altijd aan..
            Vergeet ook niet dat winstrol ook 17-gealkhyleerd is (levertoxisch), waardoor ook je leverwaardes gaan stijgen...
            Ze zullen zeker niet extreem gaan stijgen tot gevaarlijke niveaus ervan haha, maar.....stel je hebt van nature een leverafwijking waarvan je het bestaan niet kent....dan kan dus deze lichte kuur gevaarlijk zijn... (mss beetje extreem voorbeeld, maar daarom is het altijd goed om lichaamswaardes te controleren en dat men er niet te licht over denkt)

bovenstaand is overigens geen kritiek op gespierdemug maar ik haalde alleen zijn voorbeeld aan
            Hmm.. ja dat klinkt heel logisch eigenlijk. Elk lichaam is anders en iedereen reageert er inderdaad waarschijnlijk anders op.

Wat je zegt over impotentie en acne kan ik me wel bedenken, maar als ik ooit al plannen zou hebben om een kuur te doen.. dus langdurig en vaak zal het echt niet worden. Wat acne betreft, ik ben er weer gevoelig voor en heb er ook 2 roa kuurtjes op zitten, dat is ook iets wat me tegenhoud.

Wilde winstrol en test e niet afschilderen als lichte kuurtjes hoor, het zijn toch gewoon anabole steroïden en dus zeker geen speelgoed. Maar van wat ik lees is het bijv. wel "milder" dan tren.

Lichaamswaardes ja, ik denk dat er velen zijn die hier nog nooit naar om hebben gekeken. Ook zou ik geen flauw idee hebben waar je zoiets laat controleren, wat dat kost en wat normale of niet-normale waardes zijn.

In ieder geval bedankt voor de uitleg

EDIT: Lees net je reactie en kan me eigenlijk niet voorstellen dat, een bloedtest, die je wil hebben door iets wat jezelf veroorzaakt je niets kost. Onderzoek kost namelijk ook geld (althans denk ik).
            Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Bloedtest niks kost, lijkt me ook sterk maar we gaan het testen bij me huisart. Is wel relaxte kerel, dus ben benieuwd.
              Een dag niet getraind...

Comment

dus een alcoholist moet zijn eigen bloedonderzoek betalen? nee hoor....daar ben je voor verzekerd...

dus als je gaat voetballen en je breekt een been dan moet je dat zelf betalen? nee hoor...

geloof me maar als ik zeg dat het geheel gratis is...

Ik heb hier een post gemaakt met de naam bloedcontrole , daar staan pcies de waardes in die gemiddeld zijn...

Belangrijkste om te controleren zijn leverwaardes (ALAT, ASAT en gamma GT), nierwaardes, Creatininegehalte.
                Ook bloeddruk en cholesterolwaardes zijn handig om te laten controleren...Ook je testosteronwaardes kun je als je al een tij gestopt bent laten controleren om te kijken of ze al op redelijk niveau zijn...(doe dit niet tijdens de kuur uiteraard)

bloedcontrole altijd doen VOORDAT je begint met kure, tijdens je kuur en na je kuur...zo kun je het beste de verschillen waarnemen en weet je wat de startwaardes waren

Comment

Als je ziek bent dan moet je toch ook vaak bloedprikken? Dit is pcies hetzelfde alleen vinkt de arts wat andere dingen aan

Comment

gewoon langs je huisarts en zeggen dat je gebruikt...en dat je daarom regelmatig bloedcontroles wil laten uitvoeren...
                    sommige artsen doen zoals gezegd wat moeilijk erover omdat ze geen ballen verstand hebben met anabolica, dus laten ze zich er liever niet mee in...maar ze zijn wel verplicht jou te helpen....

Dus gewoon naar je huisarts...kost helemaal niks...je kunt zovaak gaan als je wilt haha
                    Kost tegenwoordig wel wat!

Voor alles wat hij aankruist om te testen,betaal je een x bedrag.
                    Ik heb de uitgebreide dekking van cz,maar bloedtest kostte me mooi 75 euro!

Het kost je een percentage van je eigen risico,dus gratis.is het niet altijd.
                    Het blijkt niet altijd geld te kosten,maar bij mij wel.
                    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Ik ben benieuwd welke opleiding de ts heeft gedaan

Comment

Voor anabolica is geen opleiding

Ik ben geen gediplomeerd arts, maar artsen weten niks van anabolica af, alleen een klein beetje op medicinaal niveau, maar zeker niet op BB niveau

Comment

eigen risico zijn de meeste mensen toch kwijt dus dat heb ik niet megeteld idd, goede omerking, had ik ff geen rekening mee ehouden....
                          Aan de andere kant is het wel jammer als er mensen zijn die wel anabolica gebruiken maar geen geld wille uitgeven aan de nazorg en controle....Denk eraan dat het je eigen lichaam is en je hebt er maar 1, wees er dus zuinig op

Comment

Sorry gast maar bloed prikken kost wel degelijk geld tenzij je een goed verhaal hebt en je dokter er in mee wilt, die van mij vind het interessant en doet het gratis maar das echt mazzel.
                            Al mijn maatjes betalen rond de 100 euro per keer, vind het voorbeeld ook een beetje lame om het met bv een beenbreuk te controleren.
                            As stop je bewust in je lichaam, een been breek je niet express, daarbij zou ik ook niet elke dokter met miojn gegevens vertrouwen, je zal er wat aan over houden, mag hopen dat de dokter niet as de schuld geeft want dan kon je verzekeringsmaatschappij nog wel eens moeilijk doen.

Comment

Ik kan me moeilijk voorstellen dat iedere huisarts daar zo makkelijk over denkt. Zeker nu het moeilijker gemaakt wordt (afgelopen week was nog in het nieuws dat ze de kostbare testen niet zomaar mogen afnemen), want ook voor de artsen ligt er overal iets meer druk op.

Ik rammel op het moment aan alle kanten, en dat heeft niets met gebruik oid temaken, maar wel de 2e keer in een half jaar dat er uitgebreid en wekenlang onderzoek wordt gedaan naar tumoren. Maar ik weet wel dat als ik tegen mijn arts zeg dat ik 'fanatiek/regelmatig fitness', er gelijk anders tegen me aan wordt gekeken. Dus laat staan als een brede vent dat zegt.
                              Mijn huisarts is een hele lieve vakbekwame Indonesische man, ik zou niet willen ruilen. Maar voor mijn huisarts doe ik gewoon aan andere sporten dan krachttraining. Bij de vragen die ik heb, heeft mijn sport toch geen invloed. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat een gespierde man bepaalde vragen niet aan hem kan stellen. Laat staan als het ook nog in verband kan staan met gebruik.
                              En tjah mijn arts is echt niet de enige in zijn soort. En hoewel een arts een zwijgplicht heeft, lijkt me dat hij je het verdomd moeilijk kan maken, bijvoorbeeld bij je verzekering.

Maar ja, aan de andere kant; wat weet ik er nu van? Het is mijn afdeling niet. Maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat het altijd zo makkelijk gaat.

dus een alcoholist moet zijn eigen bloedonderzoek betalen? nee hoor....daar ben je voor verzekerd...
                              Vergelijk je een gebruiker nu met een alcoholverslaafde? Phoe das lef hebben hahaha

Originally posted by rainman4 View Post
                              Dat snap ik,maar er is nou eenmaal een anabolensectie en eerlijk gezegd vind ik het heel interessant!
                              Ik kijk altijd via de actieve lijst, dan zie je niet zo snel in welke sectie het staat. Als het duidelijk is dat het over gebruik gaat, dan klik ik niet. Is niet mijn afdeling. Maar ik zag hier alleen 'vrouwen'
                              Last edited by Patriciaaa; 27-07-2013, 06:18.
                              Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Mijn huisarts legt de formulieren leeg klaar bij de assistente en ik kon ze daar ophalen met de stempel al erop, alleen was er niks aangevinkt, dat mocht ik zelf doen.....uiteraard heef hij al mijn gegevens en heeft hij zelfs in het systeem staan welke middelen ik allemaal gebruikt heb...

Ook ken ik meerdere mensen die regelmatig een potje urine inleveren omwille van dopegebruik....
                                En die hoeven ook niet te betalen...Je dokter hoeft toch niet te declareren onder dopinggebruik? Hij kan gewoon declareren wegens "onverklaarbare klachten" , zoals bijv extreme moeheid enz......dan vinkt hij leverwaardes enz gewoon aan en controleert hij er maar bij op pfeiffer ofzo...
                                Die gasten zijn echt wel creatief als het op declareren aankomt hoor

Maar jullie hebben gelijk dat idd veel huisartsen er moelijk over doen, maar dat heeft niet met geld te maken...de arts krijgt zijn geld toch wel..Heeft te maken dat artsen weinig kaas gegeten hebben van anabolica

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X