Kuur Bridge Kuur DECA TREN - TREN DECA

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kuur Bridge Kuur DECA TREN - TREN DECA

Beste allemaal,

een vraag: Stel ik wil een kuur van 10 weken doen vervolgens 4 weken bridge en dan weer 10 weken kuren.

Is dit dat een goede optie:

Week 1-8 Deca 400MG
    Week 1-8 Test 500MG

4 Weken Bridge 125MG Test

Week 1-8 Tren 600MG
    Week 1-10Test 250MG

Nakuur

Of Andersom?

Eerst tren en dan deca:

Week 1-8 Tren 600MG
    Week 1-10 Test 250MG

4 Weken Bridge 125MG Test

Week 1-8 Deca 400MG
    Week 1-8 Test 500MG

Nakuur

Of Maakt dit geen reet uit?

Thanks!

Dat ligt er denk ik aan hoe jij uit je kuur wil komen. Wil je zo droog mogelijk en met minimaal vocht uit je kuur komen dan de tren als laatste pakken. Lijkt me alleen wel hoog 250 test 600 tren na een bridge, maargoed hier heb ik geen ervaring mee.

Als je trouwens je eerst 10 weken wil kuren moet je wel je test doortrekken naar 10 weken en dan bridgen, correct me if wrong.
    'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Ik zou de deca eerst doen en daarna de tren, bridge op 6/8weken.

Comment

Lol valt nu pas op idd wel op 10 weken zetten en hcg erbij

Comment

Top! Bedankt voor de reacties,

ja trek die test dan 2 weken langer door na de deca inderdaad..

en dan 6 weken bridge 125mg test.

Die tren is misschien redelijk hoog inderdaad maar pak test wat lager juist.

Kuur verder wel goed denken jullie?

Of nog wat aanpassingen?

Comment

Ligt oom aan je verleden eerste keer tren op 600 worden zware nachten.
            Maar kuur is wel ok zo ik doe zelfde idee maar met bold ipv deca.

Comment

Hey,

Ik zou ook eerst deca pakken, lekker massa plakken!

1-10 test e 500mg
              1-10 deca 400mg

1-6 125 test e persoonlijk 6 weken bridge doen

1-12 test e 375mg
              1-10 tren 600 mg

hcg gelijk mee laten lopen op 2x250 iu en bij de tren 2x400 iu pw

Gr
              Een dag niet getraind...

Comment

TS, Je idee van de Deca net zo lang als de Testosteron is nog helemaal niet zo verkeerd omdat je toch wilt bridgen! Het idee om normaal de Testosteron langer door te laten lopen dan de Deca, is om zeker te zijn dat de Deca uit het systeem is VOOR je de na-kuur start. Daar je na die eerste kuur niet na-kuurt is het niet zo van belang om de Testosteron 2 weken door te trekken na de Deca... Dus je idee van 8 weken Test/Deca zie ik zelf wel zitten...... Maar nu de hoeveelheid voor de bridge, de bridge zou ik zetten op 250mg/pw en dat voor +-6 weken.. 6 weken omdat ik zelf gemerkt heb dat: wanneer de Deca nog enigszins in het bloed zit, je helemaal niet zo fijn reageert op de Tren.. Tren/Deca werkt niet zo prettig, ook net voor je gevoel.. 125mg/pw kan wel eens net te weinig zijn om te bridgen, en dat het zo weinig is dat je lichaam twijfelt of het nu weer op moet starten of niet. Vandaar dat ik opper om de Test op 250mg/pw te houden voor de bridge... Frankey heeft al gemeld dat je er wel n HCG bij moet gaan gebruiken, en daar heeft hij helemaal gelijk in.. Daarbij zou ik dan ook nog n Masteron of n Proviron gebruiken (bij de Tren).. Verder zie ik er n knappe kuur in waarover is nagedacht.

Comment

Toch wel he knulletje,

dan pak ik direct die bridge na 8 weken op 250MG voor 6 weken,

en waarom bijvoorbeeld nog proviron naast de tren als ik vragen mag?

Thanks voor je input!

Comment

Die verbind de test en de tren goed met elkaar en onderdrukt gyno! Maar knul zal het je mooier gaan vertellen haha!

Persoonlijk zou ik 400mg mast erbij doen ipv provirion!
                    Een dag niet getraind...

Comment

Proviron beinvloed op positieve wijze je SHBG (vrije testgehalte in je lichaam)

Comment

Originally posted by GainerXXL View Post
                        Toch wel he knulletje,

dan pak ik direct die bridge na 8 weken op 250MG voor 6 weken,

en waarom bijvoorbeeld nog proviron naast de tren als ik vragen mag?

Thanks voor je input!
                        Hoi kerel, om je een antwoord te kunnen geven die je ook nog eens fatsoenlijk kunt lezen en begrijpen, kijken we eerst naar wat het is en doet (profiel)...

Werkzame periode Masteron Enanthate: 8 dagen
                        Masteron Propionate: 2 tot 3 dagen
                        Toediening Injecteerbare oplossing in olie
                        Dosis Masteron Enanthate: 400 tot 600 mg/week
                        Masteron Propionate: 350 tot 500 mg/week
                        Acne Ja
                        Waterretentie Nee
                        Hoge bloeddruk Zelden
                        Beschadiging lever Nee
                        Aromatisering Nee
                        DHT conversie Nee, het is een afgeleide van DHT
                        Onderdr. hormoonprod. Ja

Voor m'n eigen gemak pik ik n stukje uit een anabolic site,
                        Werking van Masteron
                        Masteron is een sterk androgeen. Het aromatiseert niet, sterker nog, het verbruikt veel aromatase enzymen zonder zelf veranderd te worden. Omdat Masteron zo androgeen is hoef je er ook geen grote toename van spiermassa van te verwachten terwijl de spierkracht wel toeneemt. Om deze reden wordt het vrijwel alleen gebruikt tijdens het cutten. In een cutkuur wordt het door bodybuilders met een al laag vetpercentage vaak gebruikt om de spieren een hardere look te geven. Ook is het een interessant middel voor sporters die in gewichtsklasses ingedeeld worden doordat de spierkracht toeneemt terwijl het lichaamsgewicht gelijk blijft of zelf lager wordt. In een cutkuur moet masteron gecombineerd worden met andere middelen omdat het zelf niet kan zorgen dat er genoeg spiermassa vastgehouden wordt.

Gebruik van Masteron
                        Er zijn twee injecteerbare varianten van Masteron verkrijgbaar: Masteron Propionate en Masteron Enanthate. De eerste moet tussen elke dag en om de 2 dagen geïnjecteerd worden terwijl voor de laatste één keer per week voldoende is. Normale doses liggen rond de 500 mg per week. Voor een cutkuur met behoud van spiermassa kan het gestackt worden met Boldenone. Een andere populaire stack is Masteron Propionate met Testosteron Propionate, Winstrol en eventueel Trenbolone Acetate. Masteron Enanthate kan gecombineerd worden met Testosteron Enanthate en Trenbolone Enanthate.

Bijwerkingen van Masteron
                        Doordat Masteron de hormoonproductie onderdrukt zullen de testikels tijdelijk krimpen en kunnen soms tijdelijke erectiestoornissen optreden. Verder kunnen prostaathypertrofie, acne en vette huid, toename van lichaamshaar en uitvallen van hoofdhaar optreden. De kans op hartaandoeningen wordt door masteron vergroot. Bij vrouwen kan vermannelijking optreden.

Masteron kuren
                        Testosteron Propionate met Trenbolone Acetate en Masteron Propionate cutkuur: De populaire combinatie van de kortwerkende versies van Testosteron, Trenbolone en Masteron

Fijn dat ze ook delen in het nederlands schrijven over de steroiden...

Maar om kort te gaan werkt het prima samen met Trenbolon, en het verhoogt idd de testosteron-waarde.
                        Bijkomend werkt het ook nog de evt Gyno tegen in deze stack..

Er zijn er zaker die wat last hebben van Proviron (puisten) wat ergens vreemd is, daar het eigenlijk een vloeibare vorm is van Masteron..
                        Het word hoofdzakelijk gebruikt bij cutkuren om naast het vetpercentage te verlagen ook gebruikt om de spierdichtheid te verhogen en de hardheid.
                        Hierboven kun je ook lezen op welke mg waarde/pw je het, het beste kunt stacken..

Ik hoop dat het je een beetje duidelijker is geworden, zo niet wil ik het altijd nog in simpelere verwooding brengen.
                        Ik denk dat je er zo ook wel uitkomt..

Comment

Is hartstikke duidelijk! Hier heb ik wat aan! Kort vraagje nog, die krachttoename van masteron is deze echt beduidend hoog?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X