Winny oral

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by frankey View Post
    Brillant hou je smoel man en ga buiten spelen, als je niet weet waar over je praat zeg dan beter niks... Want beginners op de hoogte stellen van poep kan iedereen.
    buiten spelen doe ik al een tijd niet meer ,laat ik aan mijn kleinkinderen over
    en ik weet wel waar ik het over heb daarom juist
    en waarom mag ik een beginner niet wijzen op de dingen die je tegen kan komen als je een bepaalt produkt ga gebruiken???
    en hou voor niemand mijn smoel
    Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Je bent nooit te oud om te leren ....
      Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by frankey View Post
        Je bent nooit te oud om te leren ....
        juist!!

Comment

grootmuil??
          Je mag zeggen wat je wilt, en hoezo voorzichtiger, je adviseert juist geen nakuur.
          In joui tijd was dat niet zo nee, maar huidige onderzoeken aan dat het beter is, was trouwens niet perse naar jou gericht maar in het algemeen, en elke week je bloed testen, op alle waarden mbt as? doe je goed maar waarom elke week in gods naam?

Comment

Originally posted by quibus View Post
            grootmuil??
            Je mag zeggen wat je wilt, en hoezo voorzichtiger, je adviseert juist geen nakuur.
            In joui tijd was dat niet zo nee, maar huidige onderzoeken aan dat het beter is, was trouwens niet perse naar jou gericht maar in het algemeen, en elke week je bloed testen, op alle waarden mbt as? doe je goed maar waarom elke week in gods naam?
            jammer dat je hier op bodynet zo makkelijk de grond word in geboord als je dus met iets komt ,en als je goed leest heb ik ook gezegd dat het niet persé nodig is om na te kuren ,maar wel beter voor een sneller herstel.

Winstrol (stanozolol), Stromba | Voedingfitness

heb het even voor je opgezocht voor het geval je deze discussie voort wil zetten ,waar ik dus geen zin in heb

Comment

grootmuil??
              Ik heb ook geen nakuur gedaan met winnie only maar ik zou het nu wel doen!
              Niet dat de nakuur snoepjes zijn,maar ik heb een andere site bloedtesten gezien voor en na een winstrol kuur en het onderdrukte wel degelijk!

Morgen zoek ik het wel op en post het wel.
              Was wel een amerikaanse site met andere hoeveelheden per dag,maar onderdrukken is onderdrukken!
              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Iemand die zijn eerste kuurtje winstrol doet spoor je toch niet aan om niet te nakuren

Comment

Originally posted by brillant View Post
                  winstrol is helemaal geen lichte kuur ,het heeft niet zo veel side effects als andere kuren .
                  nakuren hoeft niet echt ,heb het zelf ook niet gedaan en had nergens last van
                  het enige waar ik last van had was dat mijn bloed super dun werd ,dus had snel bloedingen
                  je zegt hier toch echt dat het niet hoeft en ik lees niet dat je zegt dat het wel beter is.

nou dat komt omdat mijn bloed iedere week getest word ,daarom grootmuil.
                  en ik weet waarover ik praat
                  en na de eerste keur winstrol ben ik gewoon voorzichtiger geworden ,en probeer daarom de beginnende gebruikers hiervan op de hoogte te stellen
                  door te zeggen dat een nakuur niet echt hoeft??
                  buiten spelen doe ik al een tijd niet meer ,laat ik aan mijn kleinkinderen over
                  en ik weet wel waar ik het over heb daarom juist
                  en waarom mag ik een beginner niet wijzen op de dingen die je tegen kan komen als je een bepaalt produkt ga gebruiken???
                  en hou voor niemand mijn smoel
                  Maar je noemt mij wel grootmuil??

jammer dat je hier op bodynet zo makkelijk de grond word in geboord als je dus met iets komt ,en als je goed leest heb ik ook gezegd dat het niet persé nodig is om na te kuren ,maar wel beter voor een sneller herstel.
                  waar lees ik dat dan?
                  Winstrol (stanozolol), Stromba | Voedingfitness

heb het even voor je opgezocht voor het geval je deze discussie voort wil zetten ,waar ik dus geen zin in heb
                  echt waar dat is je bron die je aanhaalt om de discussie te stoppen?dat profiel is 100 jaar oud en geschreven voor een anabolenverkoop site.

Daarnaast was mijn eerste post gericht op de 2de en 3de post in dit topic waar aangehaald werd, niet opbouwen en niet nakuren, vervolgens ga je lekker uit je stuiterbal als ik met een grappig voorbeeld(vond ik) aanhaal dat het niks zegt.
                  Als jij elke week je bnloed laat testen en je bloed ziet er voor of na je kuur hetzelfde uit ben je een grote leugenaar of heb je asperine gehad ipv winstrol, het onderdrukt gewoon en dat kun je terugvinden in je bloedwaardes.
                  Maar uiteindelijk wil jij volgens mij zaeggen dat nakuren beter is, dat deed ik in mijn eerste post al dus snap je verdere fristratie/probleem niet zo.

Comment

Originally posted by aktito View Post
                    Iemand die zijn eerste kuurtje winstrol doet spoor je toch niet aan om niet te nakuren
                    Nou,daar zit het hem juist!
                    Door degene die er verstand van hebben,zowel hier als op dbb,werd mij ook geadviseerd om niet na te kuren.
                    Maar zoals quibus zegt:uit de laatste onderzoeken blijkt dat je het wel moet doen,ook bij winstrol/anavar only.

Alleen het definitieve onderzoek/bewijs hiervoor ben ik nog aan het zoeken.
                    Wordt vervolgd.
                    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Tja dat maakt het ook moeilijk he het veranderd per week, maar ik kan het allemaal niet zo mooi na-vertellen dus heb nu maar aan xxl gevraagd voor de bronnen etc en dan post ik dat wel, net als het hele hcg verhaal.
                      hij gaat ook as profielen opnieuw schrijven en die magh ik ook gewoon gebruiken, wij allemaal dus natuurklijk

Comment

Beste is nog om geen tamoxifen maar iets met meer potentie te pakken zoals clomifeen of toremifine
                        Last edited by Dexie; 31-07-2013, 11:35.

Comment

Tja dat maakt het ook moeilijk he het veranderd per week, maar ik kan het allemaal niet zo mooi na-vertellen dus heb nu maar aan xxl gevraagd voor de bronnen etc en dan post ik dat wel, net als het hele hcg verhaal.
                          hij gaat ook as profielen opnieuw schrijven en die magh ik ook gewoon gebruiken, wij allemaal dus natuurklijk
                          kijk ieder zijn mening en laten we het zo maar laten ,want het lost toch niks op (ja irritatie en is niet lekker met weer)ik ga trainen en tot horens

Comment

Jij niet zo mooi na-vertellen????
                            Ik heb pas een verhaal van jou gelezen over een bodypump set in Den Haag....,daar was Gijpie niks bij!

Maar het zou mooi zijn als er een keer een definitief antwoord zou komen ipv de eeuwige discussies tussen voor-en tegenstanders van nakuren.
                            En tot die tijd moet iedereen het voor zichzelf beslissen.
                            DIVIDE ET IMPERA

Comment

haha ja ik kan het wel leuk brengen, maar al die hypofese,lht,dht,blahblah dat zit er niet in, ik lees het en begrijp het ik kan de conclusie ook nog redelijk samenvatten maar de details navertellen daar waag ik me niet aan

Comment

Ik ben van mening dat je bij alle AS beter kan nakuren omdat bij elke AS zelfs bij anavar op 10mg pd je axis plat gaat. Wil niet zeggen dat je elke as met nolva moet nakuren. Voor winstrol zou ik zelf clomid pakken maar knul heeft mij een tijdje terug gecorrigeerd dat omdat winstrol niet aromatiseerd en nakuren dan niet nodig zou zijn. Zoals quib zegt denk ik dat nieuwere onderzoeken anders uitwijzen en dat knul zn wetenschap hierin toch wat verouderd is. Geen disrespect naar knul zn kennis.

Keuze blijft wel natuurlijk of de sides en het drukken van het nakuur product op je hormoon balans opweegt tegen de tijd dat je systeem nodig heeft zonder nakuur op te starten op winstrol only. Ik kan me voorstellen dat je lijf minder tijd nodig heeft bij 6 weken winstrol dan bij 12 weken test/tren..

Zou leuk zijn als quib linkje naar een artikel zou kunnen plaatsen. Heb zelf ff geen tijd om te spitten nu.
                                "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X