Winny oral

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Winny oral

Hallo mede BN-ers,

Ik zit er al een tijdje aan te denken om een lichte kuur te doen, en winstrol lijkt mij
    hier een erg goede AS voor.
    Vooral doordat je er zoveel van vasthoud, weinig negatieve bijwerkingen hebt en je spieren er strakker uit gaan zien.
    Ik wil de inname verdelen over 2x per dag, 2 dagen beginnen op 20mg/dag en daarna 40mg/dag en als het goed bevalt omhoog naar de 50mg/dag.
    Ben van plan het 6-8 weken te volgen afhankelijk van de hoeveelheid en week 7-10 Nolvadex 20mg/dag te nemen.
    Ik train 6 keer in de week met een 3-daags split schema (borst+tri/rug+bi/ben+sh)
    Met 4 sets van 6 herhalingen om zo hard mogelijk te kunnen gaan.

Ernaast wil ik er Whey en Multi-vitamines bij nemen.
    Ik zit zo'n 300kcal boven m'n onderhoud.

Graag jullie mening hierover + de benodigde tips

Plaats hier je gehele trainingsprogramma, jou fysieke stats zoals lengte, gewicht en vetpercentage en krachtstats. En een paar foto's.
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

winstrol aromatiseert niet dus hoeft geen nakuur.

Je hoeft de inname niet te verdelen over de dag. De inname kan gewoon in 1x in de ochtend.

Over het opbouwen wordt gezegt dat het achterhaald is maar daar ben ik niet 100% zeker van.

Als ik jou was zou ik je eerst even wat beter verdiepen

Anderen zullen het wel beter kunnen uitleggen dan ik.
      Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Originally posted by Eeldesports View Post
        winstrol aromatiseert niet dus hoeft geen nakuur.

Je hoeft de inname niet te verdelen over de dag. De inname kan gewoon in 1x in de ochtend.

Over het opbouwen wordt gezegt dat het achterhaald is maar daar ben ik niet 100% zeker van.

Als ik jou was zou ik je eerst even wat beter verdiepen

Anderen zullen het wel beter kunnen uitleggen dan ik.
        Opbouwen is onzin gewoon op 40mg pd beginnen, eeldesports ik ben het niet eens met het niet verdelen van de dosis ik had betere resultaten door de dosis in 2en te delen.
        There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Op bouwen is geen onzin, sommige krijgen toch effe last van sides met opbouwen is dat veel minder.
          En nakuren ten alle tijden doen met elke as, is nu wel bewezen dat dat beter is, 1/3 van je kuur op 20 mg nolva.

Comment

Ik heb een winstrol kuur gedaan zonder nakuur, bijna alles vastgehouden. Echter als ik het nog een keer zou doen dan zou ik denk ik wel een nakuur pakken, mijn libido begon nu pas 5 weken na mijn kuur terug te komen.

Alles gewoon in de morgen innemen.

Als ik echter jou verhaal zie van ik wil ernaast whey en multivitaminen pakken, dan krijg ik het gevoel dat jij niet eens een voedingsschema hebt. In dat geval zou ik je aanraden je eerst daar eens goed in te verdiepen en dan een jaar of 2 naturel door te trainen. Met een goed voedingsschema ga je aan het begin al flink groeien!
            'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

In 2'en.. halfwaarde tijd 8-9uur....
              Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                In 2'en.. halfwaarde tijd 8-9uur....
                De halfwaardetijd klopt. Echter wil je indien je de winstrol niet stackt gebruik kunnen maken van de piek. Ik kan dit niet zo mooi uitleggen, maar knulletje heeft hier eens een uitgebreide reactie over geschreven. Ik heb destijds ook alles in de morgen gepakt en daarmee 4,4kg op winstrol gepakt (iets meer dan 3,5kg over gehouden)

Comment

Resultaten verschillen per persoon Mcvk, ik heb bijvoorbeeld mijn winny verdeeld in 2x en ben toen 6kg aangekomen (5 over gehouden)

Gebruik maken van de piek ken ik opzich wel, maar ben er persoonlijk geen fan van.
                  There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

uiteraard verschilt dit per persoon..

Het in een keer innemen van de tabs staat hier mooi uitgelegd door knulletje:

Klik!

Comment

winstrol is helemaal geen lichte kuur ,het heeft niet zo veel side effects als andere kuren .
                      nakuren hoeft niet echt ,heb het zelf ook niet gedaan en had nergens last van
                      het enige waar ik last van had was dat mijn bloed super dun werd ,dus had snel bloedingen
                      Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Ik heb weleens een hoer met aids geneukt, ik kreeg er geen aids van dus je hoeft iemand met aids niet met condoom te neuken.
                        WTF hoe weten jullie dat je hersteld bent dan ik heb nog nooit iemand na een winstrolkuur een bloedtest zien nemen, of er iets over gelezen, waarom roep je dan ik ben hersteld?is je test op normaal nivo, etc.
                        Ik zal zo even de link posten waarom je ook met winstrol moet nakuren.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                          Ik heb weleens een hoer met aids geneukt, ik kreeg er geen aids van dus je hoeft iemand met aids niet met condoom te neuken.
                          geniaal

Comment

nou dat komt omdat mijn bloed iedere week getest word ,daarom grootmuil.
                            en ik weet waarover ik praat
                            en na de eerste keur winstrol ben ik gewoon voorzichtiger geworden ,en probeer daarom de beginnende gebruikers hiervan op de hoogte te stellen
                            Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Brillant hou je smoel man en ga buiten spelen, als je niet weet waar over je praat zeg dan beter niks... Want beginners op de hoogte stellen van poep kan iedereen.
                              Een dag niet getraind...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X