Winny oral

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

En wat is de relevantie nu tenopzichte van winstrol en nakuren? want ik bedoel het echt niet slecht maar ook je laatste stukje bevat eigenlijk alleen maar medische en wetenschappelijke termen waar janmodaal echt geen weet van heeft. En het lijkt mij wel interessant om hier eens wat dieper in te duiken maar zonder dat je al die termen kent is dit stukje echt zo nietszeggend als wat..

Met alle respect dat je de tijd neemt om dit hier te posten en voor je kennis. We kunnen best een kennis upgrade gebruiken.
    "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Originally posted by Cidious View Post
      En wat is de relevantie nu tenopzichte van winstrol en nakuren? want ik bedoel het echt niet slecht maar ook je laatste stukje bevat eigenlijk alleen maar medische en wetenschappelijke termen waar janmodaal echt geen weet van heeft. En het lijkt mij wel interessant om hier eens wat dieper in te duiken maar zonder dat je al die termen kent is dit stukje echt zo nietszeggend als wat..

Met alle respect dat je de tijd neemt om dit hier te posten en voor je kennis. We kunnen best een kennis upgrade gebruiken.
      1. Of een AAS wel/niet aromatiseert is geen argument voor het wel/niet hanteren van een nakuur.
      2. Functie van SERMs is niet zo zwart/wit als een simpele blokkade van de ER.

Vind het altijd zo storend als mensen zo'n fel uitgesproken mening hebben over dit soort onderwerpen, en deze vervolgens niet onderbouwen (of onderbouwen met niet relevante argumenten). Niet aan jou gericht overigens, zal maar geen namen noemen, maar er is er eentje hier die me daar toch 'n handje van heeft.

Is overigens vooral terminologie van de celbiologie en biochemie; medisch jargon ben ik ook geen held in. Kan het overigens iedereen aanraden om enkele dagen te spenderen aan wat celbiologie, leer je ZO ENORM veel meer dan dat je je dagen zou verslijten aan posts/studies lezen zonder dat je ze feitelijk begrijpt door het missen van fundamentele kennis.
      Last edited by Spuitelf11; 31-07-2013, 21:06.
      Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).

Comment

Helder. En die conclusie onderbouw jij dus aan met dit stukje info. Dan weet ik nu waar ik verder ga zoeken. Ik gaf al aan dat ik wel geloof in nakuren van elke AS maar dat ik niet dacht dat nolva een interessante keuze zou zijn omdat ik dacht dat die niet meer deed dan alleen blocken. Nu is mijn volgende stap dus om eens verder in de materie van SERMS te duiken. Zoals ik al aangaf van plan te zijn. Ik denk dat dat nog meer opheldert over wat wel of niet te gebruiken in een nakuur in welke doseringen.

Ook ik moet bekennen dat ik soms toch ook napapagaai van wat ik van naar mijn mening betrouwbare bronnen heb opgepikt. Het is tijd dat ik eens wat meer op onderzoek uit ga en meer artikelen er op na sla met wetenschappelijk onderbouwde onderzoeken.

Thnx voor de interesse prikkel die je hebt aangewakkerd en de tijd die je hebt genomen om de info over te brengen.

Comment

Dacht vroeger zo rond m'n 18e/19e ook dat ik er veel verstand van had (nu 22 overigens). Vervolgens mezelf in de celbiologie en biochemie gegooid en dan merk je pas eigenlijk hoe weinig je weet: mijn kennis was pretty much gebaseerd op de meningen van anderen en had geen goed 'model' in m'n hoofd van hoe dingen feitelijk zaten. Beetje deprimerend aan de ene zijde, maar aan de andere zijde beginnen studies je echt veel beter aan te spreken. Je begrijpt ze ECHT, dat motiveert. Daarnaast bleek dat ik celbiologie ook gewoon interessant vond/vind. Ben al blij als ik bij 1 iemand dezelfde interesse weet aan te wakkeren.
          Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).

Comment

Originally posted by Spuitelf11 View Post
            Dacht vroeger zo rond m'n 18e/19e ook dat ik er veel verstand van had (nu 22 overigens). Vervolgens mezelf in de celbiologie en biochemie gegooid en dan merk je pas eigenlijk hoe weinig je weet: mijn kennis was pretty much gebaseerd op de meningen van anderen en had geen goed 'model' in m'n hoofd van hoe dingen feitelijk zaten. Beetje deprimerend aan de ene zijde, maar aan de andere zijde beginnen studies je echt veel beter aan te spreken. Je begrijpt ze ECHT, dat motiveert. Daarnaast bleek dat ik celbiologie ook gewoon interessant vond/vind. Ben al blij als ik bij 1 iemand dezelfde interesse weet aan te wakkeren.
            Het probleem is dat ik jouw reacties en stukjes(vooral op dbb) altijd erg interessant vind,maar ik meer dan de helft niet begrijp met mijn 4-jarige atheneum carriere.
            Na een paar uur googlen snap ik wel meer dan de helft,maar de vaktermen zijn lastig

Dan leer ik dus nog steeds meer als een complete "papegaaipost" die ik wel begrijp, maar ik zou graag alles begrijpen.

Is het mogelijk dat je je reacties iets simpeler uitlegt,of kom ik nu erg dom over?
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rainman4 View Post
              Het probleem is dat ik jouw reacties en stukjes(vooral op dbb) altijd erg interessant vind,maar ik meer dan de helft niet begrijp met mijn 4-jarige atheneum carriere.
              Na een paar uur googlen snap ik wel meer dan de helft,maar de vaktermen zijn lastig

Dan leer ik dus nog steeds meer als een complete "papegaaipost" die ik wel begrijp, maar ik zou graag alles begrijpen.

Is het mogelijk dat je je reacties iets simpeler uitlegt,of kom ik nu erg dom over?
              Dat ik alles vrij uitvoerig beschrijf vloeit er 'n beetje uit voort dat ik vaak dingen moet weerleggen, en dit zodoende onderbouwd moet doen. Om geen redenatie fouten te maken (noch dingen achterwege te laten) moet ik al snel vrij diep in de materie gaan. Als ik dit niet doe ben ik in principe geen haar beter dan het gros wat (in mijn ogen) onjuiste uitspraken doet, en deze niet of slecht onderbouwt.

Het lijkt allemaal gruwelijke rocket science wat ik neerplemp, maar als je 'n basis hebt gelegd in de celbiologie begrijp je het gros echt 'n stuk beter. Moet wel bekennen dat reacties van me soms dan alsnog wat warrig kunnen zijn; het zijn immers reacties op een forum.

Bij vragen licht ik echter graag toe. En uiteraard kan ik to the point take home messages geven.

Comment

Originally posted by Spuitelf11 View Post
                Dat ik alles vrij uitvoerig beschrijf vloeit er 'n beetje uit voort dat ik vaak dingen moet weerleggen, en dit zodoende onderbouwd moet doen. Om geen redenatie fouten te maken (noch dingen achterwege te laten) moet ik al snel vrij diep in de materie gaan. Als ik dit niet doe ben ik in principe geen haar beter dan het gros wat (in mijn ogen) onjuiste uitspraken doet, en deze niet of slecht onderbouwt.

Het lijkt allemaal gruwelijke rocket science wat ik neerplemp, alsje ee'n basis hebt gelegd in de celbiologie begrijp je het gros echt 'n stuk beter. Moet wel bekennen dat reacties van me soms dan alsnog wat warrig kunnen zijn; het zijn immers reacties op een forum.

Bij vragen licht ik echter graag toe. En uiteraard kan ik to the point take home messages geven.
                Ok,mooi,
                Ik weet wat me te doen staat dus!

Het is in ieder geval een verrijking voor Bodynet als jij hier ook regelmatig post en/of advies geeft.
                Al zal niet iedereen dat met mij eens zijn denk ik,maar iets wat vastgeroest is,kan ook weer gangbaar gemaakt worden.
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rainman4 View Post
                  Ok,mooi,
                  Ik weet wat me te doen staat dus!

Het is in ieder geval een verrijking voor Bodynet als jij hier ook regelmatig post en/of advies geeft.
                  Al zal niet iedereen dat met mij eens zijn denk ik,maar iets wat vastgeroest is,kan ook weer gangbaar gemaakt worden.
                  Uitspraken onderbouwen is

Comment

Hoe meer kennis hoe beter, alleen tering ben ik hier echt te simpel voor om alles uit te gaan vogelen hhaah
                    Een dag niet getraind...

Comment

Ahh Frankey, we houden nog steeds van je! Come here you big baby!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X