Bacteriostatisch water oftewel..??? Huisarts wil helpen maar kent t niet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bacteriostatisch water oftewel..??? Huisarts wil helpen maar kent t niet

Medeforummers,

vandaag via de huisarts getracht bacteriostatisch water te regelen (belafspraak) echter probleem is dat de naam hem zo niets zegt en ik het alleen onder deze naam ken.

kunnen jullie mij zeggen hoe het bij artsen bekend staat?

Ik weet dat het anders is als steriel water en dat ik dat dus niet moet hebben gezien de beperkte houdbaarheid daarvan.

Huisarts is van goede wil maar kan niet iets voorschrijven wat potentieel een gezondheidsriscico is aldus de goede (verouderde) man..

Help gevraagd dus aan jullie :-)
    "Obstacles are those frightfull things you see when you take youre eyes off youre goal!"

hang me er niet aan op
    maar je hebt injectiewater dat is water met nacl, voeg je hier alcohol aan toe dan wordt het bacterievrij, in het engels heet dat dan bacteriostatic en ik heb het idee dat dat te vrij vertaald wordt, want bacteristatisch betekend zoiets als bacterien die niet bewegen ofzo en dat klopt niet ze zijn dood.
    ik weet inmiddels dat de labs of verkopers het zelf maken van 0,9 NaCl water en zelf alcohol toevoegen.

effe snel gekeken, bacteriostatic betekend bacteriostaticum wat bacterieremmend betekend.

vraag je dokter eens om injectiewater waar alcohol aan is toegevoegd.

Comment

Ik meende dat het gewoon steriel fysiologisch zout was ( 0,9% NaCl dus), dus vrij van bacteriën, virussen en andere zaken die je niet in de injectie wilt hebben.

Inejctiewater of Fz water is volgens mij gewoon bij een apotheek te verkrijgen zonder recept o.i.d..

Comment

En wat is het voordeel van dat water? Gewoon uit interesse
        Ik doe een gok

Comment

Ik heb net gelezen dat dit vermengd kan worden met steroïden zodat je het kan injecteren. Correct me if i'm wrong?

Comment

Steroiden worden vaak met olie vermengd voor zover ik weet, maar je kan het volgens mij gebruiken voor zaken als HCG en Melotan

Comment

Inderdaad HCG had ik gelezen, ik scheer ook alles over 1 kant omdat ik simpelweg het verschil niet weet...

Comment

Is voor hcg en peptides.
                Is absoluut geen gewoon injectiewater..mijn apotheek kent het wel en is alleen op recept verkrijgbaar.
                Je hgh/peps/hcg blijfy in injectiewater een kleine week goed.
                Met bac water ruim een maand.

Comment

Je mag idd geen gewone injectie vloeistof nemen voor peps.

Het BS water zoals wij het noemen met 0.9 sodium en 0,9 Benzyl Alcohol, noemt je huisarts: Bacteriostatic Sodium Chloride
                  Het gewone water met 0,9 sodium noemt hij Hospira Sodium Chloride.. (wat dus eigenlijk gewoon steriel water is, en maar 1x gebruikt mag worden na opening)

Comment

Ik weet niet waarvoor je het nodig hebt, maar ik krijg het altijd bij mijn hcg etc.
                    Hard work, beats talent.

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                      Je mag idd geen gewone injectie vloeistof nemen voor peps.

Het BS water zoals wij het noemen met 0.9 sodium en 0,9 Benzyl Alcohol, noemt je huisarts: Bacteriostatic Sodium Chloride
                      Het gewone water met 0,9 sodium noemt hij Hospira Sodium Chloride.. (wat dus eigenlijk gewoon steriel water is, en maar 1x gebruikt mag worden na opening)
                      Ok dus ik ga hem vragen of hij mij van een recept wil voorzien voor Bacteriostatic Sodium Chloride en dus zeker NIET Hospira Sodium Chloride.
                      Hij had het ook al over NaCl water waarvan hij dacht dat t was wat ik moest gebruiken...ehhh sorry doc dat moet ik zeker weten niet hebben ivm bacteriegroei icm houdbaarheid.

Thanks allemaal voor de hulp, morgen kijken of ik mijn (ie**************** ouderwetse en vooral behoudende) huisarts kan overtuigen.

Ik houd jullie op de hoogte :-)
                      "Obstacles are those frightfull things you see when you take youre eyes off youre goal!"

Comment

Recept vanmiddag bij arts opgehaald na twee keer heen en weer bellen waarvan het laatste telefoontje kwam met de vraag of ik het aub bij een andere dan mijn vaste apotheek wil halen.
                        Herr doctor maakt zich wat nerveus vrees ik ivm vragen waarvoor ik het ga gebruiken en het feit dat ik op eigen initiatief "medische" handelingen ga verrichten. Herr doctor ist bang dat hij dan bij problemen "verbonden" kan worden met eventuele medische problemen voortkomend uit stommiteiten als niet hygisch werken etc. Aangegeven dat ik een A-verpleegkundige als meisje heb en al een week of 8 zonder problemen (behalve de allergische reactie) drie maal daags injecteer met verantwoorde spullen via medische groothandel. Ohhhhh ehhhhh dus je hebt er wel over nagedacht?

Ja Herr doctor ik heb er over nagedacht en ben zuinig op m'n lijf.......echt!

pfffffff morgen dus Bacteriostatisch water halen en als dit geen allergische reactie geeft mijn grote vriend nogmaals bellen en een vast herhalingsrecept gaan regelen. Hoop dat ie zich dan ff niet verslikt in zijn koffieleutje.

Wordt vervolgd

Comment

hee frank even een vraag over het aanmaken van igf 1 ik lees op de amerikaanse en engelse body building boards dat igf1 word aangemaakt met aa {0.6% Acetic Acid } iplv bac water voor de houdbaarheid en activatie van het igf eiwit mijn vraag is klop het wat er op de boards word geschreven en wat word er bij julli bij geleverd aa of bac oja aa /0.6% Acetic Acid is niet te koop maar moet je zelf maken

cvoor gekwalificeerd bent om dit te doen. Deze handleiding is alleen bedoeld als research & development tool.

IGF-1lr3 Overivew

Achtergrond:
                          Long Arg3 Insulin-like Growth Factor-I (Long-R3-IGF-I) is een 83 aminozuur analoog van IGF-I omvattende een totale IGF-I sequentie met de vervanging van een van de Arg Glu op positie 3 (vandaar R3 ) en een 13 aminozuur peptide verlenging aan het N-terminus. Lange R3-IGF-I is aanzienlijk krachtiger dan IGF-I in vitro. De verbeterde potentie vanwege het sterk verminderde binding van Long-R3-IGF-I bindende eiwitten die normaal de biologische activiteit van IGF IGF remmen.

[Image missing]

Omschrijving:
                          Recombinant Human Long-R3-IGF-I in E. coli geproduceerd is een niet-geglycosyleerd polypeptide keten met 83 aminozuren en met een molecuulmassa van 9111 Dalton.

[Image missing]

0,6% azijnzuur Overzicht
                          Azijnzuur (AA) wordt gebruikt moet worden om (draai je gelyofiliseerde IGF-1 in een vloeibare vorm) de IGF-1. De standaard is te gebruiken 0,6% AA. Deze concentratie is meestal niet beschikbaar voor u om te kopen. U kunt uw eigen 0,6% AA te maken en ik zal je laten zien hoe hieronder (velen hebben deze methode met succes toegepast).

Waardoor 0,6% azijnzuur
                          Je moet een paar items vooraf te kopen. Hier is een "boodschappenlijstje" van de items die je nodig hebt. Ik heb verstrekt selectievakjes voor u om afvinken als je eenmaal deze items hebt gekocht.

Benodigde spullen:
                          • Gedistilleerd witte azijn (supermarkt)
                          • Gedistilleerd water (supermarkt)
                          • 0.2-0.22um steriel Whatman spuitfilter
                          • 10 ml spuit met een luer lock tip
                          • ~ 20-22 gauge naalden (alleen de naalden)
                          • Steriele glazen flesje (10-20ml)
                          • Alcohol prep pads - steriele vorm (70% isopropylalcohol)

[Image missing]

Quick Guide:
                          1. Swab de bovenkant van uw steriele flacon met alcohol prep pad (70% isopropylalcohol)
                          2. Meng 7,5 ml gedestilleerd water met 1,0 ml azijn
                          3. Voeg Whatman spuitfilter
                          4. Voeg steriele ~ 20ga. naald naar het einde van Whatman filter
                          5. Injecteer de 8,5 ml van de oplossing in de steriele flacon
                          6. Je hebt nu steriele 0,6% azijnzuur

Gedetailleerde routebeschrijving:
                          1. Wast u grondig handen
                          2. Optioneel: slijtage alcohol behandeld handschoenen examen (wrijf je gehandschoende handen in elkaar met 70% isopropylalcohol op hen tot het droog is)
                          3. Met behulp van een steriele alcohol prep pad, wattenstaafje de bovenkant van uw steriele glazen flacon (waarin het azijnzuur oplossing zal worden gehouden in)
                          4. Met behulp van de 10 ml spuit met een ~ 20ga. naald op het einde, het opstellen van 7,5 ml gedestilleerd water
                          5. Met dezelfde injectiespuit, nu opstellen 1 ml azijn
                          6. Verwijder de naald van de spuit en gooi
                          7. Bevestig 0.2-0.22um Whatman steriele spuit filter (denk het vrije uiteinde dat een naald zal hebben op het niet aanraken)
                          8. Zet een nieuwe, steriele naald (~ 20 meter) op het vrije uiteinde van de Whatman filter (denk naald niet aan)
                          een. Gebruik niet dezelfde naald op de Whatman die werd gebruikt om oorspronkelijk het opstellen van de niet-steriele azijn en gedestilleerd water.
                          9. Zet een ~ 20 gauge steriele naald in de bovenkant van uw steriele glazen flesje op te treden als een vent
                          10. Injecteer het azijnzuur oplossing in de flacon
                          11. U bent nu klaar en moet steriel 0,6% azijnzuur hebben

Opmerkingen:
                          1. Deze items moeten steriel: 20-22ga. Naalden, Whatman filter, glazen flacon
                          2. Whatman filter: Deze kleine, steriele filters worden gebruikt om de azijnzuuroplossing filter zodat het steriel. Het maakt niet uit dat de vloeistof in de spuit (gedestilleerd water en azijn) is niet steriel, noch doet het er toe, dat de spuit zelf is niet steriel. Zodra de vloeistof gaat door het filter is STERIEL. Zo moet alles na het filter steriel zijn!
                          3. Je zal waarschijnlijk gebruik 1 ml (milliliter) van 0,6% AA te reconstrueren je IGF-1. Dus, moet u ervoor tenminste 1,5 ml. In werkelijkheid is het net zo makkelijk om 8,5 ml te maken zoals ik heb aangegeven in de bovenstaande aanwijzingen. U zult genoeg voor gebruik hebben later dan.
                          4. Weet de Whatman filter noch enige naalden NIET opnieuw! Onmiddellijk weggooien.

[Images vermist]

Reconstructie van IGF-1lr3
                          Reconstitution is gewoon de toevoeging van 0,6% AA uw gevriesdroogde IGF-1.
                          Aanname: 1mg/ml IGF-1/AA (1 mg IGF-1 wordt gecombineerd met 1 ml AA, 1mg IGF-1 is gelijk aan 1000 mcg)

1. Swab de top van je IGF-1 flacon met een steriele alcohol prep pad
                          2. Swab de bovenkant van je 0,6% AA flacon met een steriele alcohol prep pad
                          3. Met behulp van meerdere insulinespuit volumes (bijvoorbeeld: 2 x 0.5cc) of een grote spuit, krijgen 1,0 ml van 0,6% AA.
                          4. In het IGF-1 flacon, plaatst u een steriele ~ 20 ga. naald op te treden als een vent
                          5. Injecteer de 1,0 ml AA heel langzaam en dribbelen langs de zijkant van de flacon.
                          een. Wees erg voorzichtig met dit peptide want het is zeer delicaat!
                          6. Verwijder de naald en spuit en gooi
                          7. Zwenk de flacon of rollen tussen je handen.
                          een. Nogmaals, heel zacht hier
                          8. Je hebt nu 1mg/ml van IGF-1
                          een. Dit is hetzelfde als: 1,000 mcg / mL

Opmerkingen:
                          1. Als je 2 ml AA toegevoegd, zou een 0.5mg/ml zijn
                          2. Ik heb een Excel-calculator die je zal helpen met deze berekening. Gebruik de functie "zoeken" op Bodybuilding Forum - Supplement Review - Anabolicminds.com te zoeken voor "calculator" in het IGF-1 sectie. Of gewoon PM me (papapumpsd op Bodybuilding Forum - Supplement Review - Anabolicminds.com ) en ik kan het aan u te verzenden.

Injecteren IGF-1lr3
                          Als dit je eerste keer met injecties, maak je geen zorgen. U zal worden met behulp van een zeer fijne gauge insuline spuit wat betekent dat je de meeste kans hebben nagenoeg moeiteloos injecties. Deze dingen zijn zo klein en scherp je misschien niet eens het gevoel dat gas doordringt. Als u steriele procedure, aspireren vóór injectie, en je IGF-1/AA oplossing hebben verdund met voldoende bacteriostatisch water (BW), moet je geen problemen met uw injecties en zeer minimale post-injectie ongemak (indien van toepassing op alle! ).

A) steriliteit, en B) pre-injectie aspiratie: Ik kan niet genoeg het belang op twee onderwerpen benadrukken. Altijd swab de injectieplaats (s) met een steriele isopropylalcohol (IPA) en zuig pad vóór het injecteren van de IGF-1. Geen vragen!

Je zal waarschijnlijk intramusculaire (IM) injectie, maar onderhuids (sub-q) injecties worden ook gevolgd door een aantal, maar de huidige theorie is dat IM zal een gelokaliseerde effect opleveren. Door "gelokaliseerde effect", ben ik verwijzen naar het effect IGF-1 zal hebben op de injectieplaats. Dus als je IM injecteren in biceps, wordt gedacht dat je biceps spieren meer van een dosis van IGF-1 dan andere delen van uw lichaam (enkele die je niet wilt worden uitgevoerd, zoals de darmen) zal krijgen. Beide soorten injecties zullen systemische effecten (die het lichaam als geheel) hebben. Long R3 IGF-1 heeft een geschatte halfwaardetijd van 20-30hrs (uit IGTROPIN data).

Deze gids neemt je gaat doen bilaterale IM injecties. Meer hieronder.

Bilaterale injecties zijn injecties die gelijkmatig zijn verdeeld over twee spieren. Als u het injecteren van 40mcg (microgram) bilateraal, wordt u injecteren 20mcg in de rechter biceps en 20mcg in de linker biceps.

Huidige theorie best practice is om u te injecteren uw peptide post workout (PWO). Je hebt een klein venster van optimale kansen. Idealiter zou je onmiddellijk in te spuiten PWO, maar sommige houden niet van het idee van het injecteren in een openbare locatie, zoals de fitnessruimte. Uw volgende beste optie is om je weg naar huis zo snel mogelijk te maken en uw naalden geladen en klaar (met uw alcoholdoekjes zitten in de buurt van).

Steriliteit
                          Zonder twijfel, steriliteit is een grote zorg met injecties. Je hebt bewust van bacteriën en andere ziekteverwekkers te allen tijde bij het uitvoeren van injecties of andere procedures die steriliteit (zoals reconstructies en het maken van 0,6% AA) nodig.

Bacteriën (en virussen en sporen, enz.) zijn onzichtbaar voor het blote oog. Toch zijn ze overal. Het is zeer belangrijk dat u aanschaft steriele alcohol prep pads (zorg ervoor dat het zegt "steriel" voordat je ze koopt). Ze zijn zeer goedkoop en effectief.

Was uw handen! Voor iets waarvoor steriele techniek poging, was uw handen en droog ze af met een schone papieren handdoek (niet de vuile handdoek opknoping in de badkamer!). Voor een optimale steriliteit, kan je examen handschoenen (latex of niet-latex) kopen en, nadat ze op, kunt u een aantal isopropylalcohol (IPA) dumpen op hen en wrijf je handen samen grondig. Nu moet je echt steriel handen. Examen handschoenen zijn erg goedkoop als is de fles IPA. IPA kan worden gekocht voor ~ $ 1/bottle in de supermarkt waar de pleisters en wat al niet.

Ik raad je aan een frisse spuit voor elke injectie gebruiken. Ja, sommige kiezen om een spuit te gebruiken, maar mijn gevoel is dat de spuiten zijn zo goedkoop en het risico van kruisbesmetting van de ene injectieplaats op de andere is het risico niet waard . Bovendien, elke keer dat je injectienaald moet iets penetreren (rubberen stoppen in flacons, huid, enz.) het stompt de tip. Aldus wordt maximaal comfort ook bereikt met vers spuiten.

Dit onderwerp van "een of twee spuiten" kan worden aangevoerd, maar als het je eerste keer, op veilig spelen en uitstappen om een goede start met behulp van 2!

Pre-injectie Aspiration
                          Pre-injectie aspiratie is wat je doet nadat de naald de spier is doorgedrongen. Je moet voorzichtig en iets terug te trekken op de plunjer van de naald te zien als je een ader / ader hebben geraakt.

Een van twee dingen gebeuren op aspiratie: A) bellen / lucht-en / of heldere vloeistof verschijnt in de spuit (dit is goed), of B) wordt het bloed verschijnen (slecht).

Als A) optreedt, ga verder met uw injectie. Als B) optreedt, dan gewoon een andere locatie in dezelfde spieren trekken de naald, en re-pin. U NIET wilt uw oplossing te injecteren in een ader / ader! Dit kan leiden tot ernstige gevolgen. Maak je geen zorgen, dan kunt u dit voorkomen door simpelweg iets opzuigen. Heb vertrouwen in jezelf.

Injectie Procedure
                          Ten eerste, krijgen niet helemaal uitgewerkt over het injecteren van IGF-1. Makkelijker gezegd dan gedaan, weet ik. Maar de realiteit is, de insuline spuiten zijn zeer zacht. Ook miljoenen mensen over de hele wereld, waaronder vrouwen en kinderen, gebruiken dagelijks deze spuiten om diabetes te behandelen. Zodat je weet dat het kan niet zo slecht (serieus)! Ik beveel het bekijken van een paar video's op youtube met betrekking intramusculaire (IM) injecties om een algemeen idee van hoe ze klaar zijn als je ze nog nooit hebt meegemaakt te krijgen!

Back-laden met bacteriostatisch water (BW)
                          Back-loading is een proces waarin je de IGF-1/AA oplossing die in je spuit verdunnen. Het punt is om de zuurgraad te verdunnen tot een punt dat het niet meer zal leiden tot weefsel necrose (death / beschadiging) of pijn bij injectie. Het wordt aanbevolen om te verdunnen maar liefst 04:01 (4 delen BW op 1 deel IGF-1/AA).

Voorbeeld: Als u het injecteren van 40mcg bila, IM, zult u twee spuiten met elk 20mcg IGF-1 hebben. Neem aan dat u wilt 2 IU IGF-1 te trekken. U zult trekken 2 IU van de IGF-1/AA oplossing, dan trekken 2x4 = 8 IU van BW (vier keer de hoeveelheid IGF-1/AA oplossing). Het totale aantal IU in elke spuit wordt 2 + 8 = 10 IU. Het zal u geen kwaad als je besluit om een back-laden met meer BW. Het is een persoonlijke voorkeur.

*** Gebruik mijn Excel-based "IGF-1" calculator om te bepalen hoeveel IU u nodig heeft voor een bepaalde insuline spuit (1cc, 0.5cc, 0.3cc).

Aanbevolen Best Injectie Methode: Het injecteren van bilateraal, na de training, intramusculair (Bilat, PWO, IM)

Items die je nodig hebt
                          1. Alcohol prep pads
                          2. 2 insuline spuiten
                          3. Bacteriostatisch water (BW)
                          4. Optioneel: examen handschoenen
                          5. Optioneel: IPA (om handschoenen wrijven met en om de omgeving schoon te maken)

Injectie Routebeschrijving
                          1. Was uw handen grondig
                          2. Optioneel: op examen handschoenen en wrijf met IPA tot droog
                          3. Met behulp van een alcoholdoekje, reinig de toppen van zowel de IGF-1 flacon en de BW flacon.
                          4. Met behulp van een frisse alcoholdoekje, grondig reinigen van de injectieplaats (laten drogen)
                          5. Vul elke spuit met de juiste hoeveelheid oplossing IGF-1/AA
                          een. Raak de naalden NIET aan om het even wat, maar steriele oppervlakken!
                          b. Het wordt aanbevolen dat u het schoonmaken / ontsmetten van de omgeving / vlakken je werkt in, voor het geval je gedachteloos raak een naald aan een tafel (of een ander gebied).
                          6. Back-loading: Zuig de benodigde hoeveelheid BW in elke spuit.
                          een. Kantel de naald op en neer zodat de luchtbel (s) stijgen en dalen, waarbij de oplossing lichtjes mixen
                          7. Met de naald omhoog gericht, flick de spuitlichaam om de bubbels te stijgen tot de naald
                          8. Langzaam de lucht te verdrijven; wees voorzichtig om niet quirt vloeistof uit als dit afval IGF-1
                          een. Het duurt> 3 ml van de lucht schade kan veroorzaken; kleine volumes per ongeluk ingespoten lucht zal zeer waarschijnlijk worden geabsorbeerd door spierweefsel
                          9. Plaats spuit en zuig met iets omhoog te trekken op de zuiger om te zien als je een schip hebt geraakt. Als u bloed ziet, verwijder de naald, en probeer het opnieuw (niet nodig om spuiten te veranderen). Indien u NIET bloed ziet, gaat u verder met injecteren.
                          10. Voer "7." Thru "9" boven aan de andere kant.
                          11. Gooi slijpsel in een geschikte container

Woordenlijst

Azijnzuur (AA): Een zuur dat bij verdunning tot 0,6%, zal fungeren als een conserveermiddel voor de IGF-1. Een off-the-shelf versie van 5% AA wordt gedistilleerd witte azijn; je IGF-1 kan worden geleverd in azijnzuur (meestal 0,6%)

Aspiratie: De techniek van de controle om te zien of uw gestoken naald in een bloedvat. Het wordt uitgevoerd door zachtjes te trekken op de zuiger totdat u ziet belletjes / lucht / heldere vloeistof of bloed. Als u bloed ziet, verwijder de naald, en opnieuw proberen het inbrengen.

Back-loading: Het proces van verdunnen uw IGF-1/AA met bacteriostatisch water, voorafgaand aan de injectie. Het doel is om de zuurgraad van de AA verdunnen het veroorzaakt geen weefselschade en dus het veroorzaakt geen injectie branden / ongemak.
                          A. Draw gewenste hoeveelheid IGF-1/AA oplossing
                          B. Back-load met BW: gelijkspel gewenste hoeveelheid BW

Bacteriostatisch water (BW): Dit is water voor injectie (steriele) dat benzoyl alcohol (BA) heeft toegevoegd om het te weren van vervuiling. U gebruikt BW uw IGF-1/AA oplossing vóór injectie (aka, "back-loading") verdunnen.

Bilaterale Injection (bilateraal): Een injectie die de toediening van IGF-1 omvat in gelijke hoeveelheden aan elke kant van het lichaam. Als u het injecteren van 40mcg IGF-1 in de biceps bilateraal, wordt u)
                          Een dag niet getraind...

Comment

Naar de apotheek met het recept...daar aangekomen de mededeling dat ook daar men het Bacteriostatische Water niet kent en niet kan maken.

Godever de godver de godver zeg...

met de apotheek afgesproken dat ik op zoek ga naar een producent (officiele en erkende) daar een artikel nummer oid ga opsnorren zodat men via die route kan helpen om aan het spul te komen.

Weet niet of mensen hier me kunnen helpen? Graag :-)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X