Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Wie zegt dat alleen Winstrol dat doet?
Alle Anabole Androgene Steroiden doen dat!
hoor je mij zeggen dat alleen winstrol dat doet? als je op het internet kijkt na informatie staat winstrol haast overal voorop wat betreft haar uitval ik weet niet of ik er aanleg voor heb ofniet en ik heb het er ook niet voor over om men haar te verliezen voor een kuur
Nu hoef je niet meteen te schrikken. Het veroorzaakt geen haaruitval, het kan alleen wel ALS je aanleg hebt voor haaruitval dit versnellen.
ik heb gewoon geen ervaring op dit gebied een maat van mij zegt dat ie 6 weken gekuurd heeft die is al kalend en is net klaar met de kuur en die had geen haar uitval zie ook geen enkel resultaat bij hem dus vraag me af of ie het wel echt gedaan heeftt. maar kan het kwaad na een aantal dagen te stoppen met het gebruiken van winstrol? heb het er gewoon niet voor over risico te lopen en ja ik had er waarschijnlijk eerst is goed over na moeten denken
Ik weet wat ze schrijven, en voornamelijk op buitenlandse fora. Maar het is niet allemaal waar wat ze schrijven hoor.
Waarom zou winstrol dit erger doen, geven ze daar een reden voor op?
Kom niet met DHT verhaal, je haar loopt niet weg voor DHT!
Hetgeen zorgt voor het meeste verlies (als je er vatbaar/gevoelig voor bent) is testosteron.
Dat is niet zozeer onderhevig aan de mg die je zet, als wel hetgeen je wint aan massa.
Raar gezegd, is het dus hoe meer spiermassa jij gaint in kg hoe meer haar je verliest.
hoor je mij zeggen dat alleen winstrol dat doet? als je op het internet kijkt na informatie staat winstrol haast overal voorop wat betreft haar uitval ik weet niet of ik er aanleg voor heb ofniet en ik heb het er ook niet voor over om men haar te verliezen voor een kuur
Misschien een stomme vraag maar waarom ben je dan toch met winstrol begonnen?
Het risico is altijd aanwezig namelijk en als jij het risico op 0% wilt houden, moet je niet kuren!!
ik heb gewoon geen ervaring op dit gebied een maat van mij zegt dat ie 6 weken gekuurd heeft die is al kalend en is net klaar met de kuur en die had geen haar uitval zie ook geen enkel resultaat bij hem dus vraag me af of ie het wel echt gedaan heeftt. maar kan het kwaad na een aantal dagen te stoppen met het gebruiken van winstrol? heb het er gewoon niet voor over risico te lopen en ja ik had er waarschijnlijk eerst is goed over na moeten denken
1 ding:
Ga nooit uit van wat iemand je zegt, ook niet als bv ik je iets zegt. NEE, zoek het na.
Het zou best kunnen zijn dat je makker wel iest heeft gebruikt en iets niet helemaal jofel deed, nee dan zie je later niets.
Dat hij geen extra haaruitval had zegt ook niets..
Je bent bezig met medicijnen, waar altijd een maar aan zal blijven kleven.
We duwen een hoeveelheid in onze koker die medisch gezien helemaal niet verantwoord is.
Dus ja enig risico hou je altijd.
Maar dat wil niet zeggen dat jij nu je kuurtje af moet gaan breken. Zoals ik al zei, niet iedereen heeft er last van.
Is het wel zo, ja dan had je misschien n jaar langer haar op je knar gehad...
Dat is nou de keuze die je maakt als je gaat kuren.
Neem ik het risico, of niet?
Maar jemig waar gaat het over, 1 kuurtje van 6 weken?
Je bent vd week begonnen lees ik net.
Dus laten we aannemen maandag, dat wil zeggen dat je 5dagen winny hebt geslikt en dus bijna de eerste week hebt volbracht.
Wat kan betekenen dat (moet ik opzoeken, of misschien wil Spuitelf11 hier wat over zeggen?) dat je systeem al op zn reet ligt.
Als dat zo is, zal je alleen maar gaan verliezen door nu te stoppen.
Hoe trap je jezelf weer aan de gang?
Bovendien, wat maakt het uit als je kaal wordt? Dan scheer je toch gewoon alles eraf. Probleem opgelost.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Misschien een stomme vraag maar waarom ben je dan toch met winstrol begonnen?
Het risico is altijd aanwezig namelijk en als jij het risico op 0% wilt houden, moet je niet kuren!!
nee ik begrijp je goed ik denk dat iedereen er wel nieuwschierig naar is en ik wou het zelf gewoon een x proberen en laat ik nou net die ene persoon tegen komen die er bij ons in de sportschool aan kon komen en het zijn pilletjes, spuiten zie ik niet zitten heb ik helemaal geen verstand van dus zou ik niet zonder iemand met ervaring aan beginnen
ja de 1 denkt daar makkelijker over als de ander en hoe het bij je staat ik ben een aantal x geopereerd en het bedekt nog al wat littekens snapt u dus ik ik zit er niet op te wachten om nu al kaal of inhammen te krijgen
nee ik begrijp je goed ik denk dat iedereen er wel nieuwschierig naar is en ik wou het zelf gewoon een x proberen en laat ik nou net die ene persoon tegen komen die er bij ons in de sportschool aan kon komen en het zijn pilletjes, spuiten zie ik niet zitten heb ik helemaal geen verstand van dus zou ik niet zonder iemand met ervaring aan beginnen
Ach ja het zijn maar pilletjes !
1 van de domste en onwetende opmerkingen die je kunt maken imo !!
je maat deed een kuur en jij zag niks aan hem.. nou denk dat jij hetzelfde krijgt als je niet gauw wat advies op gaat volgen
Als ik eerlijk mag zijn?
Ik zie je nog liever 12 weken op 500mg test E/pw dan 6 weken op die kutwinstrol.
Maar goed, na je voeding schema gezien te hebben 77kg, zou ik zeggen: train nog n poosje zonder meuk.
Of ga kuren en doe het goed.
ben maandag begonnen ja op 40 mg dus zit op 5 dagen ja. dat is dus mogelijk dat na 5 dagen je systeem al op zen reet ligt? heb me maandag gewogen zit momenteel op 80 kilo en 17 % op zon digitale weegschaal weet niet of dit honderd procent correct is of dat die dingen nog behoorlijk afwijken
An Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Comment