Mixen HCG

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dan is 2 vakjes oftewel 20 streepjes 500iu.

Comment

Vriezer of koelkas bewaren.. omdar er nooit echt onderzoek naar gedaan is kan ik geen concreet antwoord terug vinden.
      Wat ik begrepen heb is eiwitten niet invriezen.. maar? koelkas of vriezer bewaren

Comment

hcg invriezen met bac water blijft het maar maand goed in de koelkast. avondje van te voren in de koelkast leggen uur voor inject uit de koelkast

Comment

Heb begrepen dat het uiteindelijk niet uitmaakt of je het de vriezer of koelkas zet.

Comment

ik meen dat hcg in bac water ongeveer 3-4 weken overleefd wat zou betekenen als je alles in 1 keer klaarmaakt en in de koelkast zou bewaren je voor de laatste 2 maanden gewoon water in je pens zet omdat de hcg al "vergaan" is (geen idee hoe dat te benoemen) vandaar dat als je alles van te voren klaarmaakt zoals ik hier vanuit ga het beter is in ieder geval een gedeelte in te vriezen om de hcg optimaal te houden.

of iemand moet kunnen tonen dat dit inmiddels veranderd is t.o.v. mijn kennis van 2 jaar terug

Comment

Originally posted by Protasius View Post
              ik meen dat hcg in bac water ongeveer 3-4 weken overleefd wat zou betekenen als je alles in 1 keer klaarmaakt en in de koelkast zou bewaren je voor de laatste 2 maanden gewoon water in je pens zet omdat de hcg al "vergaan" is (geen idee hoe dat te benoemen) vandaar dat als je alles van te voren klaarmaakt zoals ik hier vanuit ga het beter is in ieder geval een gedeelte in te vriezen om de hcg optimaal te houden.

of iemand moet kunnen tonen dat dit inmiddels veranderd is t.o.v. mijn kennis van 2 jaar terug
              Dat is het juist.. er is nooit hard onderzoek naar gedaan dus geen concreet antwoord erop..

ff van ddb gehaald.. gepost op 1 feb 2014

Originally posted by GetXXL
              Omdat er nooit onderzoek naar gedaan is, that's why.

Voor hCG gemengd met steriel injectiewater is 1-2 dagen geindiceerd waarbinnen het gebruikt moet worden. Na menging met bacteriostatisch water 30-45 dagen. Verder dient het uiteraard gekoeld te worden.

De degradatiesnelheid van hCG in bacteriostatisch water is onbekend. In een oplossing van serum bij 25 graden betreft het een halfwaardetijd van 240 uur.

We weten van andere eiwitten dat benzylalcohol aggregatie bevordert, en in grotere mate bij vries/dooi proces. In hoeverre dit het geval is voor hCG weet ik niet (geen onderzoek naar gedaan), en ik weet te weinig om hier ook maar 'n gok over te doen, maar i.h.a. dien je eiwitten NIET in te vriezen om die reden.

Comment

Originally posted by XaiaMasters View Post
                Dat is het juist.. er is nooit hard onderzoek naar gedaan dus geen concreet antwoord erop..

ff van ddb gehaald.. gepost op 1 feb 2014
                Ben benieuwd hoe de huidige kuurders hun hcg dan bewaren. nog in de vriezer of in de koelkast

Comment

Ik heb het een paar gevraagt.. Ze zeggen beide haha. Ik weet het ook niet meer haha

Comment

Ik deed koelkast, is ook simpel toch met bac water goede maand houdbaar, 5000iu in een vial is dus 5 weken en dat is een goede maand

Comment

Vriezer. Uur voor zetten er uit halen. Zo heb ik het gedaan, en zou het zo weer doen.

Comment

Ga de trend breken.. ga het in de oven zetten nu

Comment

Dus, heb ik het goed dat je dan voor 10 weken kuur tekort komt met 2x5000 iu.
                          dit als je 1000 pw zet.
                          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                          Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                            Dus, heb ik het goed dat je dan voor 10 weken kuur tekort komt met 2x5000 iu.
                            dit als je 1000 pw zet.
                            ja, t/m 1e week nakuur meen ik dus je zou nog 3000 nodig hebben. meen ik zo even, correct if wrong plz

Comment

Zelfs al zet je minder. Na het mixen is het in de koelkast 5 wk houdbaar.
                              Toch maar invriezen, of niet. Zoveel verschillende verhalen....

Zou het niet een idee zijn om in week 3 te starten met hcg?
                              Kuur is test, tren, mast met lange esters.
                              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                              Go heavy or go home!

Comment

Als je het te lang moet bewaren:
                                Het steeds invriezen en ontdooien is helemaal kut met peren.
                                Stel je hebt een vial met 5000iu, daar zitten dan 10 injects in van 500iu (even makkelijk) je gebruikt 1000iu per week dan is dat 5 weken... Te lang?

Dan doe je dat anders, en wel zo:
                                Je verdeelt de HCG in 2 slins, en gooit er 1 in de vriezer en 1 neem je in gebruik.
                                Dat is dan twee en een halve week per slin...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X