turkse apotheken

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Vreemd, vorig jaar was je nog 16 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Kijk je eigen woorden......
    Je neus begint te groeien hoor.

''cutten''
    nu moet ik tog nog een paar dingen kwijt en blijf tog met wat vragen in mijn hoofd zitten eerst even mijn stat's

16 jaar

1.75

62 kg (ongeveer 61-62 schommelt wat ook met kleren enzo)

rond de 10% bf

nu heb ik het eerst met dat apparaat gemeten lag t rond de 7% nu lag het rond de 10% omdat ik was vergeten dat je het voor het sporten moest doen nouja ik krijg al wel wat spier in mijn buik, maar denken jullie dat rond de 10% genoeg is voor een zichtbaar ''sixpack'' of moet ik dan tog nog wat minder bf hebben? je ziet de blokjes al wel een beetje hoor maar niet extreem, en nu zit ik tog nog met de vraag,als ik over zo'n maand of anderhalve maand wil gaan ''cutten'' wat is dan de beste manier?? minder eten? hetzelfde eten maar dit wegbranden door cardio? en moet ik de krachttraining blijven doen terwijl ik cut? en ik wil liever geen spierverlies door de cardio natuurlijk

Comment

Wel heel zielig als jij met zo'n stats aan de roids gaat..
      Als je er nog steeds zo bij staat zul je niets aan roids hebben, je zult eerst goed moeten gaan eten en trainen.

Comment

leuk zo'n variabele leeftijd ,vandaag ben ik 35 morgen 70
        Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

mikaildelhij Junior Member Geregistreerd 5 February 2013Berichten108
          ik ben 17.. ık weet het velen zullen zeggen te jong maar een lıchaam kan nıet lezen of ıe 17 18 of 25 ıs .. het ıs ook nıet zeker of ık t ga halen...als ık te nadelıge effecten merk stop ık er ook mee...en met mate zal het nıet uıt de hand lopen.. voor zover ık heb gelezen kun je dıt ın de turkse apotheek halen of zoıets.. ık heb een half jaar gesport daarvoor traınde ık thuıs een beetje voor de lol een aantal maanden erg serıues geweest. helaas heb ık de sportschool moeten verlaten een aantal maanden geleden maar heb best goede resultaten geboekt vıınd ık zel (ık had geen blokje ın mn buık zıtten voor ık begon) nu zıet t er wat beter uıt nog steeds wel wat vet maar ık wıl nıet te mager worden zıet er ook nıet uıt..ben nıet zeer gespıerd ofzo maar heb een goed lıchaam nog steeds ondanks dat ık al een aantal maanden ben gestopt en nıet goed op mıjn voedıng lette en ook regelmatıg te weınıg at en wel veel bewoog.... maar weet ıemand waar ık t kan halen voor zover ık weet tog echt ın de ''eczane'' turkse apotheek

Comment

Originally posted by brillant View Post
            leuk zo'n variabele leeftijd ,vandaag ben ik 35 morgen 70
            Dat 1e lieg je!
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

liegen is ook een vak

Comment

kansloze nummmmmeeer ???
                Een dag niet getraind...

Comment

nouja tot na de zomer, al die apothekers hebben we niet zo veel aan

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X