niet diep genoeg?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• niet diep genoeg?

Aangezien ik de laatste tijd een blok hem om mij zelf te injecteren, zet mijn moeder mijn spuit...( ) ). Maar, zij was nu aan het werk, dus heeft een maat van mij hem gezet. maar nu blijkt dat hij de naald 0.8x40 niet helemaal er in heeft gehad tijdens het injecteren in mijn glutes... Wat zijn de gevolgen als het niet diep genoeg is gezet en dus in mijn vet terecht is gekomen?

Ik stres hem best wel een beetje omdat ik geen zin heb in rare fratsen...
    Hard work, beats talent.

Als het goed is neemt je lichaam het nog wel op, alleen op een andere manier en minder snel..

Zelf nog nooit gebruikt dus even afwachten op andere reacties. Succes verder.

Wel tof trouwens dat je ma je injecteert en dat ze het accepteert haha.

Comment

Had je ff moeten wachten tot moeders thuis was man. Dom!
      Mind is everything.

Comment

Niets aan de hand hoor kerel.
        Spuitangst gaat ook vanzelf weer over.

Comment

Ja ik heb er nooit last van gehad knul om zelf te prikken. Heb 1 keer een zenuw geraakt en daarna nooit meer zelf gedaan... mijn spier voelt wel wat beurs dus misschien toch wat geluk gehad.. Thnx mensen
          Hard work, beats talent.

Comment

rare topic naam ahah....

Comment

Ja wist ook niet wat ik me hier bij moest voorstellen. Eerst dacht ik aan een filmpje van de squat, diep in gedachten aan je dollo die niet diep genoeg kwam.

Comment

Ik zou gewoon zelf gaan injecteren als ik jou was, man..

Snap dat je soort van "angst" ervoor ontwikkeld hebt, maar of je nou iemand anders laat prikken of jezelf. Denk je niet dat het je zelfvertrouwen ook ten goede komt als je weer zelf gaat injecteren? Toch soort van "overwinning" op jezelf door jezelf, niet?

Succes.
                "Straight outta gym"

Comment

Iron mind heb je gelijk in. Maar normaal kan mijn moeder ze altijd zetten, is verpleegkundige dus weet precies hoe het moest dus vond het eigenlijk wel best zo. Toch maar weer eens proberen inderdaad.
                  Hard work, beats talent.

Comment

Originally posted by erjede View Post
                    Iron mind heb je gelijk in. Maar normaal kan mijn moeder ze altijd zetten, is verpleegkundige dus weet precies hoe het moest dus vond het eigenlijk wel best zo. Toch maar weer eens proberen inderdaad.
                    Ideaal toch. Je moeder kan je dus volledig helpen met instructie. Meekijken en eventueel direct corrigeren indien nodig.
                    "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by erjede View Post
                      Hoewel de meningen hierover ver uiteen staan, vind ik wel dat jij je moeder kunt laten zetten hoor.
                      Het gaat er in princiepe om dat je het zelf in geval van nood ook kan.
                      Je hebt het eerder gedaan, dus weet je hoe te zetten.
                      Niets is makkelijker dan dat iemand die het gewend is te laten zetten, ze weten (moeder) immers wat ze doen.
                      Ik vind dus in dit geval dat je slim bent door het je moeder te laten doen.

Je hebt zelf n keer op n zenuw gezeten zeg je, ik kan heel goed begrijpen dat je er dan schrik van hebt.
                      Doe het nog 1x zelf terwijl je moeder toekijkt, Het geeft je wat meer zeker gevoel en ze kan je corrigeren als ze ziet dat je te ver naar het midden wilt gaan steken.
                      Dan heb je dat zelf gedaan, wat je een hoop zweten zal besparen als je alleen bent.

Last but not least, stop aub het door n vriend of kennis te laten doen maatje.
                      Ik weet natuurlijk niet of die persoon ook weet wat hij doet, zo niet is en blijft het een riskante oplossing.
                      Die persoon zal hem bv door je zenuwbaan rossen, ik kan je vertellen dat dat heel anders is dan jij zelf n zenuw aantikt..... Liever niet meer doen, als je graag verder lopend door het leven wilt blijven gaan.

Dan heb je ook nog te maken met, wat heeft hij bij zich en wast hij zn jatten wel goed? Zit hij niet per ongeluk met zn tengels aan de naald? Raakt hij niets anders dan jouw huid met de naald, ivm besmetting? Abcessje kweken?

Aub, doe dat niet meer. Het zijn geen grappen, dat is de realiteit.
                      Pas op met je gezondheid, je bent al veel vatbaarder nu.

Comment

He knul bedankt dat je weer even de tijd voor me hebt genomen.
                        Ik heb er wel van geleerd want me spier is stijf, en het is ook een beetje warm wat
                        Ik nog niet eerder heb gehad. Maar wat kan ij nu doen of mort ik afwachten.
                        Want ik ziet niet te wachten op een abces ofzo.... X
                        Hard work, beats talent.

Comment

Nehh,
                          Het stijve van je spier (bil) is waarschijnlijk te wijten aan een nieuwe spot.
                          Kijk, jouw moeder weet duidelijk waar ze zetten moet om en om op de goede plaats. Nu heeft hij er dus wat naast gezeten en krijg je weer het gepiel van de eerste keer (virgin muscle) en heb je weer dat geklooi van wennen.
                          Dat ik ook het warme wat je kunt voelen aan de buitenkant met de hand.
                          Waarschijnlijk irritatie, of door net wat ik zeg n andere plaats, of hij heeft met de naald zogezegd zitten roeren tijdens het leegdrukken.
                          Maar zat de naald in het juiste quadrant is er niets aan de hand, maar voor jou toch heel vervelend.

Zou er evt vuil zijn meegestoken of de naald is besmet geweest, kun je daar helaas heel weinig meer aan doen behalve afwachten. Zelfs ontsteking remmers helpen je dan geen zier, daar het vuil vanuit de diepte naar buiten word gewerkt (niet altijd) door je eigen lichaam. Ik zet bewust niet altijd neer, daar het ook naar binnen kan slaan.

Maar hey kerel, maak je nog maar geen zorgen zover is het nog lang niet.
                          Krijg je nou te veel last van de plek, koel het wat af met n vochtige handdoek of een koelblok met een handdoek er omheen..

99,9% dat het gewoon is wat ik eerder zei, een virgin muscle door een nieuwe plaats en dus een verplaatst depot.
                          Dat is hoogst waarschijnlijk het geval...
                          Afwachten dus.

Comment

mijn vriendin is ook verpleegkundige maar ik zet hem liever zelf, zo heb ik de controle en ben ik niet afhankelijk.

over diepte hoef jij je geen zorgen te maken, ik ken er zat die hem met 25mm in de bips zetten

Comment

haal gewoon o,4x19 naalden erbij voor dit soort momenten voor in je been je gaat lekker
                              zitten span je spier en voelt daar niets van.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X