Tegen oestrogene werking van deca

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tegen oestrogene werking van deca

Ik wil een kuur met Deca + testoviron beginnen, ma ben Ik een beetje bang van de oestrogene werking van Deca ( vocht retentie, vet opslaag ect.ect.), Proviron kan Me helpen of moet Ik Clomid nemen ??( tijdens de kuur bedoel Ik, niet na )
    alvast Bedankt
    De meneer Pastor

Laat eerst je kuur eens zien. Als je bijv 400 mg deca en 500 mg test neemt hooef je voor een deca dick al niet bang te zijn. Vet opslag ligt meer aan je voeding dan aan de oestrogene werking van deca dus een goed dieet is op zijn plaats. Om vocht tegen te houden is alleen arimidex (anastrozole) een oplossing of femara (letrozole). Bijde hebben dezelfde werking alleen is femara sterker en verlaagd je IGF-1 niet wat voordelig is voor je gains.Arimidex moet je 0.25-0.5 mg per dag nemen van femara 1.25 om de dag.Met deze middelen verklein je ook de kans op gyno zeer sterk omdat het sterke oetsrogeen blokkers zijn.Teveel van dex of femara is ook niet goed want voor goede gains heb je een beetje oetsrogeen nodig dus om oestrogeen extreem te verlagen is niet goed.Let wel op want deze middelen zijn duur en hebben een slechte invloed op je cholestorol dus let op de inname van verzadigde vetten.

Groeten C@rp

Comment

Het beste hiervoor zal arimidex zijn. Ook proviron werkt, maar in mindere mate.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

soms moet de bijwerkingen voor lief nemen om te groeien.
        als ik tijdens een kuur een oestro blokker slik groei ik voor geen meter,heb daarom gezocht naar alternatieven om toch te kuren zonder oestro blokkers(heb gauw last van gyno)
        deca vervang ik voor boldone zelfde werking alleen niet de bijwerkingen van deca
        en dbol vervang ik voor winstrol depot net als boldone geen oestro en geen vocht!
        en wel gewoon test ananthaat maar niet teveel 500/750mg heb dan geen nolva nodig ik groei dan wel niet zo hard meer ik heb al wat meer kuurtjes achter de rug en dan merk je dat je bij elke kuur toch dat je sneller last heb van gyno en op die manier je de hoeveelheid mg naar beneden haalt om gyno te verkommen terwijl je eigenlijk meer mg nodig heb na elke kuur om te groeien.

Comment

O.K. Jongens..vele dank voor Jullie reacties..nog een vraag: met Deca +Testo(viron) Proviron zal Me wat opleveren, of is totaal nutteloos...met andere worden..wel of niet nemen???
          Alvast bedankt De meneer Pastoor

Comment

Dat moet je echt zelf beslissen meneer pastoor

Als je de kuur post zoals je hem in gedachten hebt willen we er best specifieke op en aanmerkingen op geven.

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X