Originally posted by akito
View Post
Om de eenvoudige reden dat het gewonnene niet vast is, ik zie het als geleende gains..
Ook als kickstart heb ik zwaar mijn twijfels over het gebruik ervan.
Zoals ik het zie:
Je neemt een product waar je lichaam even aan moet wennen hetgeen zoals je weet ook zwaar drukt op de lever. Dan gebruik je dit 4 a 5 weken als kickstart, je hebt dan al aardig kracht en massa (vocht) gewonnen.
Dat vocht verlies je weer net als de grote kracht die je van de tabs kreeg. Dus na 5 a 6 weken krijg je tijdens de kuur al een dipje, omdat je dan even stilstaat.. Soms is het zelfs zo dat de kracht iets minder blijft en het gewicht niet meer stijgt, dat wil niet zeggen dat er geen spiermassa bijkomt. Dat is wel zo, aangezien je vocht verliest en op gewicht blijft. Daar en op dat moment beginnen de kuurders te twijfelen of hun materiaal wel zo goed is, hetgeen betekend dat je al tegen het eerste geestelijke dipje aanleunt....
Wat betekend dat onbewust? Stress!
Als er iets is tijdens kuren wat je niet wil in je kop of lichaam, is het wel stress!
Kijk om je heen, na 5 a 6 weken stoppen alle gains die ze maken..
Dus zoals ik er tegen aankijk, werken de tabs wel goed maar net zoals het je omhoogtrekt dondert het je even later met je bek op straat als je er weer vanaf moet...
Wat kun je dan beter doen?
Heel simpel de kickstart met tabs overslaan, en gewoon kickstarten met een snelle soort en dus met een korte ester variant van testosteron..
Het voordeel van deze is dat je erna geen dip van krijgt daar de langere ester het gaat overnemen van de kortere. Je hebt alleen het proces wat versnelt.
Je lichaam hoeft niet meteen zonder een middel want je gaat gewoon verder met de testosteron alleen is het een andere ester. + dat je 1 middel minder hoeft te gebruiken want testosteron is testosteron in welke vorm of ester dan ook. Ook je lever zal hier n stuk blijer van worden.. En daar komt nog bij dat hetgeen je zet 100% benut word.
Zoals je ziet heeft het in mijn ogen enkele voordelen.....
Ik zou veel liever het geld van die kuttabletten omzetten in 1 extra vialtje testosteron, daar zie ik meer voordelen in dan in welke tablet dan ook..
Comment