Boldebal

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ligt aan de hoek waarin de foto is genomen en anders kijk jij inderdaad raar

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (D-Men @ Okt. 01 2005,11:27)]Maar die Dianabol op de foto is wel een hele grote verpakking. Is dit een familie pak ofzo.

Grtzz D
      Dat is lekker handig.....kan je gezellig samen met moeders de vrouw en de kids de gym in,bro.

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (D-Men @ Okt. 01 2005,11:27)]Hey,

Misschien een domme vraag hoor,

Maar die Dianabol op de foto is wel een hele grote verpakking. Is dit een familie pak ofzo. Of kijk ik gewoon raar..

Grtzz D
        D-boll van GS zit zo verpakt hoor..
        Bevat een 100 tabletjes..
        **<u> RESISTANCE IS FUTILE EARTHLINGS &#33;&#33;&#33; </u>**

Comment

Weet niet wat voor kuur het word maar deca en bold. in de zelfde kuur is een beetje vreemd... is namelijk bijna de zelfdde stof alleen hou je van bold. geen vocht vast...
          It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Ben ik niet met je eens,van bol hou je net zo goed vocht vast alleen zal het iets minder zijn dan deca.....en ik heb zelfs een studie gelezen waar zelfs beweerd werd dat deca en bol elkaar niet ontlopen qua aromatiseren....het spreekt elkaar toch allemaal tegen....je wordt er soms moe van.

@D-men

Dat potje dbol is nog de oude verpakking van GS en die waren idd iets groter dan de huidige maar er zit hetzelfde in,bro.

Comment

Maar je bent wel met me eens dat het bijna de zelfde stof is?
              It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Op de Amerikaanse boards vernomen dat er thans redelijk wat mensen zijn die deze 2 gewoon stacken(bold/deca).Hoewel ze vrijwel dezelfde werking hebben....

Jeof
                If you wanna get big...
                You&#39;ve got to eat like a pig&#33;

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Jeoffrey @ Okt. 03 2005,14:26)]Op de Amerikaanse boards vernomen dat er thans redelijk wat mensen zijn die deze 2 gewoon stacken(bold/deca).Hoewel ze vrijwel dezelfde werking hebben....

Jeof
                  Klopt, maar dat is vaak om bijwerkingen tegen te gaan i.v.m. zeer hoge doseringen. Ze nemen liever 400 mg. deca + 600 mg. equipoise, dan 1000 mg deca, want dat laatste heeft echt geen zin.
                  We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Hmmm.. Het zal een beetje aftasten worden dan denk ik..
                    Ben eens benieuwd naar dat resultaat dat ik er zal van hebben.
                    Maar als men kop op een waterballon begint te lijken zal er 1 van beide de kast ingaan voor een poosje..    

Comment

even off topic

die banner is wel lelijk hoor kerel

maar die paarse smile is echt cool
                      Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (been @ Okt. 04 2005,08:22)]even off topic

die banner is wel lelijk hoor kerel

maar die paarse smile is echt cool  
                        Ik kan ook een andere nemen maar dan gaat die te groot zijn en storend..    
                        Ziezo..

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Testo @ Okt. 03 2005,11:59)]@D-men

Dat potje dbol is nog de oude verpakking van GS en die waren idd iets groter dan de huidige maar er zit hetzelfde in,bro.
                          Hey Testo,

Wou net zeggen als ik een potje naaste een vail zet dan komt ie er niet zo ver bovenuit.

Grtzz D
                          !Use my shit and feel the power!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X