Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Weet niet wat voor kuur het word maar deca en bold. in de zelfde kuur is een beetje vreemd... is namelijk bijna de zelfdde stof alleen hou je van bold. geen vocht vast...
It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies
Ben ik niet met je eens,van bol hou je net zo goed vocht vast alleen zal het iets minder zijn dan deca.....en ik heb zelfs een studie gelezen waar zelfs beweerd werd dat deca en bol elkaar niet ontlopen qua aromatiseren....het spreekt elkaar toch allemaal tegen....je wordt er soms moe van.
@D-men
Dat potje dbol is nog de oude verpakking van GS en die waren idd iets groter dan de huidige maar er zit hetzelfde in,bro.
Op de Amerikaanse boards vernomen dat er thans redelijk wat mensen zijn die deze 2 gewoon stacken(bold/deca).Hoewel ze vrijwel dezelfde werking hebben....
Jeof
If you wanna get big...
You've got to eat like a pig!
Citaat[/b] (Jeoffrey @ Okt. 03 2005,14:26)]Op de Amerikaanse boards vernomen dat er thans redelijk wat mensen zijn die deze 2 gewoon stacken(bold/deca).Hoewel ze vrijwel dezelfde werking hebben....
Jeof
Klopt, maar dat is vaak om bijwerkingen tegen te gaan i.v.m. zeer hoge doseringen. Ze nemen liever 400 mg. deca + 600 mg. equipoise, dan 1000 mg deca, want dat laatste heeft echt geen zin.
We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Hmmm.. Het zal een beetje aftasten worden dan denk ik..
Ben eens benieuwd naar dat resultaat dat ik er zal van hebben.
Maar als men kop op een waterballon begint te lijken zal er 1 van beide de kast ingaan voor een poosje..
**<u> RESISTANCE IS FUTILE EARTHLINGS !!! </u>**
An Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Comment