cuttingskuur voor zomer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• cuttingskuur voor zomer

Hoi,

Ben nog steeds aan het cutten maar wil mijn gewicht wat costant houden en vet verliezen.

Is geleden van oktober dat ik bulkkuur gedaan heb en ga volgende maand voor een onderhoudend kuurtje (met lagere doseringen dus).

Wil naar 10% gaan (weet niet of je op 10 weken 6 % kwijtgeraakt).
    Bedoeling is dan omna de zomer een jaartje te kunnen doorbulken dat ik eindelijk 80 kilo droog ga wegen (wat mijn einddoel is, erna kuur ik nietmeer ,tenzij ik terug onder de 80 ga.)

Week 1-8 : 250mg primo/week
    week 3-9 : 30mg winny
    week 9-11: 50mg clomid

winstrol op einde omdat primo nog weekje doorwerkt...of doe ik het beter zo:

Week1-8: 250mg primo
    week1-6: 30mg winny
    Week9-11: 50mg clomid

Ik hoop op een rap herstel wat wel zo zal zijn met deze producten en duur van kuur.

Vraag ik me wel af of buiten spierbehoud deze producten invloed hebben op je vetverbranding...naar ik weet ga je niet rapper vetverbranden door deze producten maar soms lees ik het tegendeel....

Primo heet ook de eigenschap effectief te zijn bij lagere cal.inname.

grtz
    Elk pondje komt door het mondje !!!
    Denk je sterk.

anders voeg je er toch wat glen aan toe?
    Who's the Chef

Comment

Originally posted by been
      anders voeg je er toch wat glen aan toe?

Clen vind ik een te heavy goedje..gewoon dieten, heb cardio terug verhoogd en een goede vetverbrander erbij.

Voor te cutten gebruik ik ripped fuel twinlab (caffeine/syneprine..) en guggulsterones, heb er al veel over gelezen maar nog niemand heeft er ervaring mee.

http://www.goendurance.com/i3_Guggulsterones.html

http://www.ergogenics.org/guggul.html

grtz
      Last edited by Wimpy; 08-03-2006, 16:57.
      Denk je sterk.

Comment

anders ga je toch voor de stackers
        nieuwe stack 2 schijnen het meeste in de buurt te komen van de oude 3
        Who's the Chef

Comment

Originally posted by been
          anders ga je toch voor de stackers
          nieuwe stack 2 schijnen het meeste in de buurt te komen van de oude 3

Is ook te heavy spul hoor, heb deze vorig jaar in de wc gesmeten, was echt niet te genieten.

Van as loop ik nooit opgefokt maar van die stackers moesten ze mij met rust laten, was één grote zenuwpees van 75 kilo

grtz
          Denk je sterk.

Comment

mmm slechte kuur winny en primo veel te dht!wil je haar uitval dan zit dit de beste kuurtjes..
            ga dan voor primo anavar...

Comment

Originally posted by Wimpy
              Is ook te heavy spul hoor, heb deze vorig jaar in de wc gesmeten, was echt niet te genieten.

Van as loop ik nooit opgefokt maar van die stackers moesten ze mij met rust laten, was één grote zenuwpees van 75 kilo

grtz
              Das inderdaad een beste 75kg

j/k bro

Succes

Comment

Wimpie, laat die kuurtjes toch lekker zitten joh. Kuren is al slecht, maar 'onderhoudskuurtjes' is helemaal kl*te! Da's eigelijk kuren zonder resultaat. Dat is als tanken zonder te rijden. Zuipen zonder dronken worden. Seks zonder klaarkomen etc...
                We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Amen.

Greets...
                  Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

wim blijft maar kuren en heeft nog steeds de stat's van een beginner sorry hoor kerel maar het schiet niet echt op bij je
                    Who's the Chef

Comment

Idd doe het of doe het niet... dus wat word het niks of 750 test en 600 deca?? aan jouw de keuze.... gaan we eindelijk over die 100 kilo
                      It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Het is door het afvallen dat ik veel tijd verlies...moest ik kunnen doorbulken woog ik nu 85 kg maar mijn vet% is te hoog.

Ook heb ik in het verleden al veel last gehad van pols waardoor ik paar keer paar maand niet kon trainen( tendinitis).

En ben niet van plan om te zeggen ik heb niet gekuurd op dit forum terwijl ik bezig ben...is geleden van oktober...dan heb ik voor de eerste maal een goede massakuur gedaan waardoor ik 8 kilo ben bijgekomen.
                        Ga ook niet blijven kuren maar wil gewoon 80 droog halen.

Denk ook niet dat kuur grote invloed heeft op gezondheid..aangezien mijn doseringen en periode wel meevallen.
                        grtz
                        Last edited by Wimpy; 09-03-2006, 15:54.
                        Denk je sterk.

Comment

Om welke redenen wil je primo nemen?

Behalve: Primo heet ook de eigenschap effectief te zijn bij lagere cal.inname

Comment

@been , ik vindt niet dat je zoiets moet zeggen, je weet tenslotte niet vanwaar de mensen komen. Ikzelf weeg ook nog maar 85 kilo en dat is ook niet veel voor iemand die al gekuurt heeft (ben wel maar 170 cm klein) dus valt het niet zo op bij mij, ben redelijk vol

Maar ik denk dat wimpy een vet probleem heeft, het minste vet dat hij ziet wil hij gaan cutten, gewoon eens serieus doorbulken met een serieuse massa kuur en denk dan eens aan cutten

Grtz
                            stil growing

Comment

18%vet is toch geneoeg om te gaan cutten, zit nu op 15%.

Ik kom wel van ver..vroeger woog ik bijna 60 erna ben ik vervet naar 70, heb dat êraf gekregen en ben beginnen trainen.
                              Mijn einddoelen liggen ook niet aan de 90 of 100 kilo maar 80 kilo vind ik al genoeg.
                              Vorig jaar foto's opgezet en iederen zei dat ik zwaarder en groter leek en dat het tijd was om te cutten..dus nu ga ik eindelijk cutten om erna lekker te kunnen bulken..eens aan de 80 kuur ik niet meer.

@achillis: primo voor het punt dat jij al zei en ook omdat het in die dosering matig belastend is en nog redelijk mild (nat. is het DHT, weet ik wel).
                              Zie het ook niet zitten om tijdens cut er test og tren of boldenone bij te zetten..redelijk zware producten om te cutten en ik kom dan toch niet bij....
                              Last edited by Wimpy; 10-03-2006, 13:43.
                              Denk je sterk.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X