Hoi,
Ben nog steeds aan het cutten maar wil mijn gewicht wat costant houden en vet verliezen.
Is geleden van oktober dat ik bulkkuur gedaan heb en ga volgende maand voor een onderhoudend kuurtje (met lagere doseringen dus).
Wil naar 10% gaan (weet niet of je op 10 weken 6 % kwijtgeraakt).
Bedoeling is dan omna de zomer een jaartje te kunnen doorbulken dat ik eindelijk 80 kilo droog ga wegen (wat mijn einddoel is, erna kuur ik nietmeer ,tenzij ik terug onder de 80 ga.)
Week 1-8 : 250mg primo/week
week 3-9 : 30mg winny
week 9-11: 50mg clomid
winstrol op einde omdat primo nog weekje doorwerkt...of doe ik het beter zo:
Week1-8: 250mg primo
week1-6: 30mg winny
Week9-11: 50mg clomid
Ik hoop op een rap herstel wat wel zo zal zijn met deze producten en duur van kuur.
Vraag ik me wel af of buiten spierbehoud deze producten invloed hebben op je vetverbranding...naar ik weet ga je niet rapper vetverbranden door deze producten maar soms lees ik het tegendeel....
Primo heet ook de eigenschap effectief te zijn bij lagere cal.inname.
grtz
Ben nog steeds aan het cutten maar wil mijn gewicht wat costant houden en vet verliezen.
Is geleden van oktober dat ik bulkkuur gedaan heb en ga volgende maand voor een onderhoudend kuurtje (met lagere doseringen dus).
Wil naar 10% gaan (weet niet of je op 10 weken 6 % kwijtgeraakt).
Bedoeling is dan omna de zomer een jaartje te kunnen doorbulken dat ik eindelijk 80 kilo droog ga wegen (wat mijn einddoel is, erna kuur ik nietmeer ,tenzij ik terug onder de 80 ga.)
Week 1-8 : 250mg primo/week
week 3-9 : 30mg winny
week 9-11: 50mg clomid
winstrol op einde omdat primo nog weekje doorwerkt...of doe ik het beter zo:
Week1-8: 250mg primo
week1-6: 30mg winny
Week9-11: 50mg clomid
Ik hoop op een rap herstel wat wel zo zal zijn met deze producten en duur van kuur.
Vraag ik me wel af of buiten spierbehoud deze producten invloed hebben op je vetverbranding...naar ik weet ga je niet rapper vetverbranden door deze producten maar soms lees ik het tegendeel....
Primo heet ook de eigenschap effectief te zijn bij lagere cal.inname.
grtz
Comment