cuttingskuur voor zomer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hier foto's vorig jaar +/_ 76 kilo:

http://forum.bodynet.nl/fotos-leden/...s-na-kuur.html

Deze winter haalde ik 80 en vond dat al genoeg om te cutten..

De woorden van snipke: ben je zeker dat je maar 77 kilo weegt je lijkt me veel zwaarder, zou ook niet meer bulken maar op onderhoud gaan zitten en binnenkort cutten...nu dus :-)

grtz
    Last edited by Wimpy; 10-03-2006, 13:41.
    Elk pondje komt door het mondje !!!
    Denk je sterk.

Comment

oeh..... voordat je dat om je middel/ buik/heupen weg hebt, ben je al veel kg's kwijt denk ik. voordat dat begint, ben je verder al helemaal droog.
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

is al groot stuk weg( zijn jaar oud)...maar het is wel duidelijk dat ik moest beginnen cutten.

grtz
        Last edited by Wimpy; 10-03-2006, 14:27.
        Denk je sterk.

Comment

OP die foto's zou ik nu zelf durven zeggen dat je daar rond de 20% zit, op die foto's zie je wel bijna niet dat je traint vind ik wimpy, is geen aanval he kerel, je moet duidelijk wat zwaarder trainen en meer nadruk leggen op schouders,traps en borst

Grtz
          stil growing

Comment

Heb al leukere dingen gehoord..niet vergeten dat ik 3 jaar geleden nog maar 60 kilo woog..

grtz
            Denk je sterk.

Comment

vind dat je zeker wel kan zien dat je traint. alleen beetje vet. maar borst en schouders zijn zeker niet van iem. die niet aan fitness oid doet
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

ik woog over drie jaar ook 55- 60 kilo wimpy, heb ooit eens de voor en na foto's erop gezet en kan toch van mezelf zeggen en denk anderen hier ook die de foto's nog herinneren dat ik serieus voorruitgegaan ben

Maar is zeker geen aanval wimpy, zou u moeten motiveren om er eens serieus in te vliegen

Grtz
                stil growing

Comment

Ja, motivatie is volledig gaan vliegen...terug last van pols en zal weeral eens moeten stoppen.

Zal wel zien hoe het verder gaat maar uit ervaring weet ik dat ik toch moet rusten tot hij weer in orde is..verdomme net voor de zomer

grtz
                  Denk je sterk.

Comment

Originally posted by punani
                    mmm slechte kuur winny en primo veel te dht!wil je haar uitval dan zit dit de beste kuurtjes..
                    ga dan voor primo anavar...
                    slecht kuurtje inderdaad.

primo moet gewoon op dubbele dosering wil je effect hebben.
                    primo is ook een enth. esther, dus ik zou hem doortrekken naar 10 weken aangezien ik al een paar keer heb gehoord en heb ondervonden dat 8 weken eigenlijk net ff te kort is.

wk 1-10 400mg primo
                    wk 5-11 50mg anavar

dan heb je een kuurtje waarmee je een kilo of 5 aan kwalitatieve massa pakt, zonder dat het een aanslag op je gezondheid wordt.

ook een duur kuurtje trouwens.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X