Stelling: Aromatiserende AAS is postief voor de cut

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stelling: Aromatiserende AAS is postief voor de cut

Zoals titel al zegt:
    Aromatiserende AAS is postief voor de cut?

Wat is jouw mening hierover. Ik heb het dan vooral over de recreatieve gebruiker, aangezien het voor de wedstrijd bb bij een wedstrijd belangrijk is om geen vocht vast te houden.

Voor mijn gevoel zijn aromatiserende aas beter tijdens het cutten omdat:
    -Vochtvasthouden zorgt voor meer kracht
    -Estrogeen draagt bij tot het afvallen
    -Na beindiging van kuur geen last van het vocht wat terug komt, juist tegenovergestelde. Na het beindigen van de aas verdwijnt zelfs die moonface o.a. en lijk je droger te zijn.

Waarom ik dit tik, tja zie altijd zomer kuurtjes en winter kuurtjes. Waar ik altijd van denk tsja is het nou wel beter zo. Iig in verleden heb ik ook de standaard cut aas gebruikt (primo, anavar) maar daar had ik altijd na het beindigen van de kuur het gevoel dat er gelijk weer lading vet op zit.

oestrogenen zorgen toch voor vetophoping??

grtz
    Elk pondje komt door het mondje !!!
    Denk je sterk.

Comment

Denk dat het vooral tussen de oren zit. Bij je eerste optie verlies je na de kuur nog vocht en lijkt het dus goed te gaan. Bij de 2e kom je weer iets vet bij en gaat het dus slecht.

Geloof niet heel erg in bulk en cut-kuurtjes, wel in dat soort dieëten.
      Alles valt of staat met voeding.
      Verder zou in iedere kuur test moeten vind ik.

Uiteraard is er wel een verschil in iets al oxy`s en winstrol hè..

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Voor wimpy:

The study below shows that estrogen increases fat burning and spares glycogen and protein in men.

J Clin Endocrinol Metab. 2005 Jun;90(6):3592-9.

Estrogen supplementation reduces whole body leucine and carbohydrate oxidation and increases lipid oxidation in men during endurance exercise.

Hamadeh MJ, Devries MC, Tarnopolsky MA.

Department of Pediatrics and Medicine, McMaster University Medical Center, 1200 Main Street West, Hamilton, Ontario, Canada L8N 3Z5.

Healthy active men exhibit higher rates of carbohydrate (CHO) and leucine oxidation and lower rates of lipid oxidation compared with their female counterparts both at rest and during moderate intensity endurance exercise. We postulated that this reduced dependence on amino acids as a fuel source in women was due to the female sex hormone estrogen. In a randomized, double-blind, placebo-controlled, cross-over design, we investigated the effect of supplementing 12 recreationally active men with estrogen on whole body substrate oxidation and leucine kinetics at rest and during moderate intensity endurance exercise. Subjects cycled for 90 min at an intensity of 65% maximum O(2) consumption after 8 d of either estrogen supplementation (2 mg 17beta-estradiol/d) or placebo (polycose). After a 2-wk washout period, they repeated the test after 8 d of the alternate treatment. On the test day, after a primed continuous infusion of l-[(13)C]leucine, O(2) consumption, CO(2) production, steady-state breath (13)CO(2), and plasma alpha-[(13)C]ketoisocaproate enrichments were measured at rest and at 60, 75, and 90 min during exercise in the postabsorptive state. Exercise increased energy expenditure more than 5-fold, CHO oxidation more than 6-fold, lipid oxidation more than 4-fold, and leucine oxidation 2.2-fold (all P < 0.0001), whereas it decreased the ratio of lipid to CHO oxidation by 50-70% (P = 0.003) compared with values at rest. Estrogen supplementation decreased respiratory exchange ratio during exercise (P = 0.03). Estrogen supplementation significantly decreased CHO oxidation by 5-16% (P = 0.04) and leucine oxidation by 16% (P = 0.01), whereas it significantly increased lipid oxidation by 22-44% (P = 0.024) at rest and during exercise. We conclude that estrogen influences fuel source selection at rest and during endurance exercise in recreationally active men, characterized by a reduced dependence on amino acids and CHO and an increased reliance on lipids as a fuel source.

Comment

Originally posted by Curiosio
          Denk dat het vooral tussen de oren zit. Bij je eerste optie verlies je na de kuur nog vocht en lijkt het dus goed te gaan. Bij de 2e kom je weer iets vet bij en gaat het dus slecht.

Geloof niet heel erg in bulk en cut-kuurtjes, wel in dat soort dieëten.
          Alles valt of staat met voeding.
          Verder zou in iedere kuur test moeten vind ik.

Uiteraard is er wel een verschil in iets al oxy`s en winstrol hè..

Greets...
          Ben het er idd mee eens dat het daadwerkelijk afvallen idd valt of staat met het te volgen dieet ongeacht het AAS.

Test zou idd in elke kuur moeten zitten maar wat stack je dr bij? Winstrol meestal tijdens cutten (vochtafdrijvende werking), nu zou juist in mijn ogen oxy of dboll beter zijn voor een cut

Comment

Effe uitprinten en op WC lezen

D-boll heb ik ook nog liggen maar dat zorgt toch voor vet...
            Denk je sterk.

Comment

Om jezelf te quoten wimpy :P

Elk pondje komt door je mondje.

Maar dboll zorgt niet per definitie voor vet, het aromatiseerd vrij sterk maar bij goed dieet lijdt dit alleen maar dus tot tijdelijk watervasthouden. Zodra de dboll stopt pis je al dat water weer weg.

Comment

Vreemde studie, begrijp er maar de helft van ook, zitten wat dingen in waar ik nog geen boter van gegeten heb.

grtz
                Denk je sterk.

Comment

Vind de stelling van Melkman wel logisch klinken. Wedstrijdbodybuilders nemen tot een week voor de wedstrijd soms ook flinke hoeveelheden zout (natrium/sodium) om hun training goed te kunnen later verlopen. Dit ivm de low carb dieeten.
                  Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Of het beter is weet ik niet,maar het draait allemaal om je dieet.Vocht is geen probleem dit trekt wel weer weg.
                    oldpride.nl

Comment

Ik denk dat het allemaal niet zo heel veel uitmaakt en dat het gewoon een andere weg is om op hetzelfde punt uit te komen.
                      Naast test zou ik voor cutten tren nemen.

Greets...
                      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X