Wanneer starten met clomid??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wanneer starten met clomid??

Ik heb vandaag mijn laatste susta gezet en heb een susta only kuurtje gedaan .
    Mijn vraag is nu wanneer ik best met clomid start ,hoeveel en hoelang , want ik hoor hier serieuze meningsverschillen over dat je na je laatste susta best 3 weken wacht. Is dat zo??

Over het algemeen wordt een tijdsduur van drie weken genomen alvorens te beginnen met de nakuur bij het gebruik van sustanon.
    Op www.Bodypage.nl staat een schema voor de juiste tijden van gebruik van nakuurmiddelen.

Groeten Jan

Comment

Het enige juiste antwoord is beginnen 3 weken na je laatste injectie.
      De eerste dag 300mg ( 2x 150mg )
      Dag 2 t/m dag 14 100mg
      Dag 15 en verder 50mg.
      Je hebt hiervoor 2 doosjes nodig ( tabs van 50mg )

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Zoveel clomid op de eerste dag heb ik nog nooit ergens gelezen, 100mg lijkt me meer dan genoeg hoor, de dosis bouwt zichzelf namelijk op.

Groeten Jan

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (jan @ Apr. 18 2003,11:10)]Zoveel clomid op de eerste dag heb ik nog nooit ergens gelezen, 100mg lijkt me meer dan genoeg hoor, de dosis bouwt zichzelf namelijk op.

Groeten Jan
          Klopt het bouwt op naar mg.
          Door daar meteen de eerste dag op te gaan zitten heb je het beste en meeste effect.
          Overigens is het heel bekend hoor

Greets...

Comment

noem eens wat bronnen dan

Comment

Oh ja C. volgens mij is tie heel blij met onze antwoorden, ik heb hem niet meer gezien hier

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (jan @ Apr. 21 2003,20:18)]Oh ja C. volgens mij is tie heel blij met onze antwoorden, ik heb hem niet meer gezien hier
                Oeps... niet denk je
                Het gebruik van clomid zoals ik beschreef is wat de zgn. guru`s doen.
                Ik heb er geen artikel over maar als je twijfelt doe je toch gewoon 100mg per dag de eerste 14 dagen i.p.v. de eerste dag 300mg?

Kan me nu ook weer niet voorstellen dat het zoveel uit maakt

Greets...

Comment

Ja dat bedoel ik juist, als je een dagje eerder begint zit je ook zo op de (juiste) dosis, het maakt toch geen .... uit dat je iets eerder op de (juiste) hoeveelheid mg's zit, je hebt bij test in ieder geval 3weken gewacht alvorens het gebruik van clomid, dan zal het toch ook niets uitmaken dat je niet gelijk op die 300mg zit, en ik zet juiste expres tussen haakjes want wie van ons BBers kan nou werkelijk zeggen wat juist is, het zijn tenslotte allemaal medicijnen voor mensen die op de één of andere manier iets mankeren en geen spulletjes voor cosmetische sporters
                  Groeten Jan

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Curiosio @ Apr. 14 2003,19:18)]Het enige juiste antwoord is beginnen 3 weken na je laatste injectie.
                    De eerste dag 300mg ( 2x 150mg )
                    Dag 2 t/m dag 14 100mg
                    Dag 15 en verder 50mg.
                    Je hebt hiervoor 2 doosjes nodig ( tabs van 50mg )
                    Precies Mr.C Dit is hoe ik het ook deed. Alleen ik kan niet tegen clomid, ik krijg enorme plekken, vooral in mijn nek en die blijven maanden aanwezig. dus moet ergens anders mee nakuren.......

Grtzzzz Ax
                    DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

Je zou kunnen kiezen voor Nolvadex ipv Clomid - mg/mg is Nolvadex sterker dan Clomid without the sides

Groet Smalluser

Comment

Van nolvadex zou je inderdaad maar 40mg per dag de eerste dagen nodig hebben en van clomid 100mg.
                        Bijwerkingen heb ik zelf nooit gehad met clomid maar het is bekend dat dit wel kan.

Greets...

Comment

Toch zou ik persoonlijk voor clomid kiezen en niet voor nolva. OK. velen zeggen dat de werking zo goed als het zelfde is, maar er zijn wel degelijk verschillen tussen clomid en nolva.
                          What's the difference between your wife and your gear?
                          They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
                          I also love them both, and can't live without them.

Comment

clomid vs nolva

clomid/nolva

Grtzzzzz Ax
                            DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

Wereld artikel! heb ik heel lang naar gezocht maar nooit gevonden. ben zelf zoals bekend een voorstander vvan clomid maar kon het nooit, behalve met eigen ervaring, onderbouwen.

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X