is er van oxymetylone een lichtere versie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• is er van oxymetylone een lichtere versie

Dat is eigenlijk mijn vraag ben iets aan het uitzoeken dus vandaar dat ik het hier vraag.Het is volgens zeggen oxy op de tablet staat BD en andere zijde staat 10 op,volgens mij 10 mg dacht ik zo.
    Is er hier iemand die mijn vraag kan beantwoorden alvast bedankt daarvoor

Mvgr big boy

halve tablet. das 5mg
    brithish dragon, missch.?
    als je niet weet wat oxy is, dan zou ik er maar vanaf blijven.
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

oxymetylone -> bestaat niet -> spel het eerst eens correct. Want veel namen lijken op elkaar maar hebben een hele andere werking. Dit oxymetylone bestaat iig niet.

Grtz

Comment

het is oxymetholone. naar mijn weten is het in 50mg en in 25mg, ug hebben vaak 25mg. bd zal wel britisch dragon zijn en die bestaat al nie meer.

Comment

Klopt idd ik het er verkeerd neer gezet.

Comment

oxymetholone, is er idd in 25 mg. Vind hetzelf niet zo heel bijzonder. Krachttoename is mijn inziens gelijk als bij dbol, maar vele zweren toch bij oxies. 100-150 mg pd.

Grtz

Comment

Originally posted by Riki View Post
              oxymetholone, is er idd in 25 mg. Vind hetzelf niet zo heel bijzonder. Krachttoename is mijn inziens gelijk als bij dbol, maar vele zweren toch bij oxies. 100-150 mg pd.

Grtz

ja weet nie wat beter is volgens mij doen ze het alle bij wel goed. maar als je schemas ziet van prof bodybuilders vind je er altijd dbol in terug en zelden tot nooit oxy. ook arnold was een fan van dbol.
              Last edited by baricade; 29-12-2007, 23:33.

Comment

omdat oxy een kracht anabool is, dus vooral voor powerlifters. maakt niet uit hoe je r uitziet, alsje maar kracht heb.
                bodybuilders geven uiteindelijk weinig om kracht... het gaat om het plaatje
                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Langzamerhand begin ik er steeds meer van te begrijpen mede dankzij jullie

big boy

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X