GH + IGF test enth. deca

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Die Slins moet je als een splinter zetten. Nee dat is niet scheef, maar gewoon heel dicht bij het oppervlak blijven. De naald moet je zo dicht onderhuids zetten dat je hem bijna door de huid nog kunt zien zitten. Zowel voor HCG als HGH zover ik weet. Slins voel je alleen een heel klein prikje en meer niet. Bij de HGH krijg je als het goed is een klein blaasje op de huid. Dat kan wel beetje "pijnlijk" zijn en irritant van tijd tot tijd.

Die andere zet je rechtop boven de spier en ram je er 1x in.

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
      Graag gedaan man...... Maar eerlijk die slins voel je niet, het is maar net door de huid wat je voelt. En het spiervlies is taai, de spier is niet gevoelig...En voor n slin boterzacht....
      maar voor in de buik moet ie er gewoon schuin erin en beetje terugtrekken( gh)?

Comment

Originally posted by thunder2000 View Post
        maar voor in de buik moet ie er gewoon schuin erin en beetje terugtrekken( gh)?
        Terug trekken hoeft niet per se. Als je de naald maar zo dicht mogelijk onder de huid er in zet en minstens 4cm van de navel af. De huid moet de GH opnemen en niet het vet er onder :P

lol ik loop gewoon de uitleg aan mij na te lullen. lijkt net alsof ik het snap hehe

Comment

In je buik zet je hem zoals Fal al zegt zo ondiep mogelijk, en dus heel plat net onder de huid... Wel helemaal erin natuurlijk, het is namelijk zonde als er n druppel HGH terug loopt... N druppel is al snel 1 streepje... Je huid moet de HGH opnemen dat is namelijk je grootste orgaan.... In je vet heb je er geen moer aan dat is om vet te verbranden.. Dat doet het toch al wel

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
            Terug trekken hoeft niet per se. Als je de naald maar zo dicht mogelijk onder de huid er in zet en minstens 4cm van de navel af. De huid moet de GH opnemen en niet het vet er onder :P

lol ik loop gewoon de uitleg aan mij na te lullen. lijkt net alsof ik het snap hehe
            lol thx falstyr en knulletje

Comment

Je hebt het wel goed

Comment

kan het beter niet snappen en toch goed doen dan het snappen en alsnog fout doen

Comment

kan het beter niet snappen en toch goed doen dan het snappen en alsnog fout doen
                  snap het jongens, hehehe

Comment

Jaren geleden deden ze het nog dieper, toen kwamen ze er achter dat ze veel meer stof nodig hadden voor hetzelfde resultaat... Nu zet je hem zo dat je n blaasje maakt onder je huid... Dat is in n paar minuten verdwenen... Resultaat merk je al n dag later.... Vroeger niet, dan duurde het veel langer voor je het merkte, en zette ik ook veel meer als nu.... Ik heb in de tijd wel eens 12iu pd gezet nu 5iu met hetzelfde resultaat...

Comment

Jaren geleden deden ze het nog dieper, toen kwamen ze er achter dat ze veel meer stof nodig hadden voor hetzelfde resultaat... Nu zet je hem zo dat je n blaasje maakt onder je huid... Dat is in n paar minuten verdwenen... Resultaat merk je al n dag later.... Vroeger niet, dan duurde het veel langer voor je het merkte, en zette ik ook veel meer als nu.... Ik heb in de tijd wel eens 12iu pd gezet nu 5iu met hetzelfde resultaat...
                      aldoende leert men.Gelukkig dat ik het direct aan de weet kom ( lol knulletje).

Comment

Dus als je een 12mm fiberslin gebruikt, hoe schuin zet je hem dan?
                        Duw je wel de naald er in z'n geheel in?
                        Aspireren?
                        als je over mm praat, hoever onder de huid?

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                          Dus als je een 12mm fiberslin gebruikt, hoe schuin zet je hem dan?
                          Duw je wel de naald er in z'n geheel in?
                          Aspireren?
                          als je over mm praat, hoever onder de huid?
                          Ligt er aan wat je zet Snuff....
                          Ja je zet je naald altijd totaal erin.. Zowel bij IM als bij net onderhuids (Subcutaan).. Je wilt toch geen materiaal verlies? Aspireren doe ik niet met n slin, in mn spier is in mn spier.. Zie de aderen zitten.. In mm +- 2-3mm, je moet niet in de huid zitten maar net eronder... HCG is weer anders, die zet ik niet IM ... IGF en MGF knal je in de spier IM.... Het is ook maar heel weinig vloeistof ook wat je wegzet

Comment

In je buik zet je hem zoals Fal al zegt zo ondiep mogelijk, en dus heel plat net onder de huid... Wel helemaal erin natuurlijk, het is namelijk zonde als er n druppel HGH terug loopt... N druppel is al snel 1 streepje... Je huid moet de HGH opnemen dat is namelijk je grootste orgaan.... In je vet heb je er geen moer aan dat is om vet te verbranden.. Dat doet het toch al wel
                            Ai, weer wat geleerd... Ik prikte de HGH altijd zo diep mogelijk....dacht gelijk in het vet, kan het gelijk vet wegsmelten....
                            Niet dus. Ga nu proberen de HGH zo dicht mogelijk onder de huid te zetten.
                            Ben benieuwd. Dat van dat blaasje heb ik weleens gehad en was niet fijn. Maar als het zo beter werkt....

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Originally posted by Jaap View Post
                              Ai, weer wat geleerd... Ik prikte de HGH altijd zo diep mogelijk....dacht gelijk in het vet, kan het gelijk vet wegsmelten....
                              Ben benieuwd. Dat van dat blaasje heb ik weleens gehad en was niet fijn. Maar als het zo beter werkt....

zie je dat ik geen domme vragen stel. Mijn vragen helpen ook anderen hé.
                              GRAPJE
                              Wist dat ook niet. Je leest er veel over : hoe injecteren enzo maar toch vraag ik liever nog eens na op deze site, word je meestal wijzer van.
                              Vind ik.

Comment

Originally posted by Jaap View Post

Wat is er niet fijn aan als ik vragen mag?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X