Oh ja. Heb nog zitten te zoeken over die tren. Deze zijn enkel UG te verkrijgen , kan dat?
GH + IGF test enth. deca
Collapse
X
-
Jij bedoelt Ruud? Jaah die zal wel snel beginnen als hij thuis komt, in Indonesie heeft hij nog nooit as gekocht. Vertrouwd hij niet, en je krijgt er veel problemen mee als ze je daar ermee pakken. Ook al is het daar evt verkrijgbaar, moet hij het toch niet.
Ik ben er nog niet aan toe, ik wil eerst tot 110kg gaan naturel met iets meer vet dan nu. Daarna begin ik gewoon met een basis kuurtje, 8 weken 250test en 200deca om er weer aan te wennen. Ik moet ook weer opnieuw beginnen zoals het hoort. Eerst weer kijken hoe reageer ik er op. Het is allemaal wel 10 jaar geleden, zo ook de as natuurlijk.
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostJij bedoelt Ruud? Jaah die zal wel snel beginnen als hij thuis komt, in Indonesie heeft hij nog nooit as gekocht. Vertrouwd hij niet, en je krijgt er veel problemen mee als ze je daar ermee pakken. Ook al is het daar evt verkrijgbaar, moet hij het toch niet.
Ik ben er nog niet aan toe, ik wil eerst tot 110kg gaan naturel met iets meer vet dan nu. Daarna begin ik gewoon met een basis kuurtje, 8 weken 250test en 200deca om er weer aan te wennen. Ik moet ook weer opnieuw beginnen zoals het hoort. Eerst weer kijken hoe reageer ik er op. Het is allemaal wel 10 jaar geleden, zo ook de as natuurlijk.
Jong dat komt goed met jou
Comment
-
Originally posted by thunder2000 View PostOh ja. Heb nog zitten te zoeken over die tren. Deze zijn enkel UG te verkrijgen , kan dat?
Je kunt het origineel verkrijgen, maar in de vorm van 76mg/ml en met een andere ester. Dat betekend dat je het dan om de dag moet zetten.
Niet doen, is een hoop prikken en niet echt nodig.
UG is 200mg/ml, maar [de bekende] best goed en schoon materiaal. Is een stuk voordeliger. En in een E ester die je maar 1x per week of e5d hoeft te zetten.
Ik heb geen UG naam genoemd, ik weet niet of dat mag. En ik doe het dan uit voorzorg maar niet.
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostNiet helemaal.
Je kunt het origineel verkrijgen, maar in de vorm van 76mg/ml en met een andere ester. Dat betekend dat je het dan om de dag moet zetten.
Niet doen, is een hoop prikken en niet echt nodig.
UG is 200mg/ml, maar [de bekende] best goed en schoon materiaal. Is een stuk voordeliger. En in een E ester die je maar 1x per week of e5d hoeft te zetten.
Ik heb geen UG naam genoemd, ik weet niet of dat mag. En ik doe het dan uit voorzorg maar niet.
GG is de UG.
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostJa die bedoel ik. Ruud heeft ze laten testen, ze zijn schoon en hebben een overwaarde van ongeveer 8%. Deze hadden dus 8% meer werkstof dan was vermeld.
Wanneer komt Ruud terug???
Komt hij wel terug, offe is hij nooit weggeweest, hm?
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostFF off-topic.
Wanneer komt Ruud terug???
Komt hij wel terug, offe is hij nooit weggeweest, hm?
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostHm,hm.
En als je het dan zo nodig moet weten, hij is mede eigenaar van dat schip. En als er dan een vrij ernstig ongeluk gebeurt op jouw schip, mag je daar best bezorgd om zijn. Die man viel in het ruim toch ongeveer een meter of 6 naar beneden en nu is er iets met zijn rug.
Ik weet niet en wil niet weten wat voor werk jij doet, maar je mag willen dat je zo'n werkgever had. En niet zo'n lul die je laat zitten als je iets overkomt, of als het moeilijk word.
En zo vaart hij ook altijd mee als ze naar of door oorlog gebied moeten. Of te maken kunnen krijgen met piraterij.
Ben je nu tevreden?
Het zal in Engeland wel anders zijn, maar hier zijn we nog bezorgd als er iets gebeurt met mensen.
En als je iets tegen hem hebt, regel dat dan met hem. En ga niet lopen zeiken als die persoon niet kan reageren.
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostHet is niet de eerste keer dat ik jou een of andere klote opmerking zie maken over hem. Ik weet niet wat, of waarom jij iets tegen Ruud hebt. Maar het valt mij wel op.
En als je het dan zo nodig moet weten, hij is mede eigenaar van dat schip. En als er dan een vrij ernstig ongeluk gebeurt op jouw schip, mag je daar best bezorgd om zijn. Die man viel in het ruim toch ongeveer een meter of 6 naar beneden en nu is er iets met zijn rug.
Ik weet niet en wil niet weten wat voor werk jij doet, maar je mag willen dat je zo'n werkgever had. En niet zo'n lul die je laat zitten als je iets overkomt, of als het moeilijk word.
En zo vaart hij ook altijd mee als ze naar of door oorlog gebied moeten. Of te maken kunnen krijgen met piraterij.
Ben je nu tevreden?
Het zal in Engeland wel anders zijn, maar hier zijn we nog bezorgd als er iets gebeurt met mensen.
En als je iets tegen hem hebt, regel dat dan met hem. En ga niet lopen zeiken als die persoon niet kan reageren.
Ik val niemand aan maar om eerlijk te zijn heb ik het vermoeden dat Ruud en Rudi 1 zijn.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
2 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
3 dagen geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
5 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment