GH + IGF test enth. deca

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Halotestin is mega zwaar voor de lever
    het wordt ook merendeels gebruikt in wedstrijd voorbereiding van Powerlifters/Strongman vanwege de hogere agressie en kracht.

waarom zou jij zoiets gebruiken als je massa wilt?

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
      Halotestin is mega zwaar voor de lever
      het wordt ook merendeels gebruikt in wedstrijd voorbereiding van Powerlifters/Strongman vanwege de hogere agressie en kracht.

waarom zou jij zoiets gebruiken als je massa wilt?
      ja dacht goede kracht nog meer en snellere groei, maar zal zo niet zijn zeker?

Comment

• wou mn tweede kuur in elkaar steken.
        test en tren( nog nooit gehad) maar kan ik er nog iets langs zetten

Comment

• Zou het gewoon zo laten. Eventueel kickstart met DBoll.
          Halotestin schijnt erg heftig te zijn en Tren ook. Aangezien je niet weet hoe je op Tren gaat reageren zou ik geen Halo gebruiken.

Comment

Zou het gewoon zo laten. Eventueel kickstart met DBoll.
            Halotestin schijnt erg heftig te zijn en Tren ook. Aangezien je niet weet hoe je op Tren gaat reageren zou ik geen Halo gebruiken.
            ok falstyr, bedankt laat de halo links liggen dan

Comment

• Zou per kuur limiteren tot 1 nieuwe stof. Kijken hoe je er op reageert en de volgende keer weer een andere stof proberen. Als je twee nieuwe stoffen introduceert weet je niet hoe je op welk reageert. Gewoon rustig aan doen en leren gedurende de jaren.

Comment

Zou per kuur limiteren tot 1 nieuwe stof. Kijken hoe je er op reageert en de volgende keer weer een andere stof proberen. Als je twee nieuwe stoffen introduceert weet je niet hoe je op welk reageert. Gewoon rustig aan doen en leren gedurende de jaren.
                straks bam + 20 kg in 2 weken lol
                heb nu ook gelezen dat het heftig spul is en veeeel agressie met zich teweeg brengt. Misschien iets voor heeeel later

Comment

• Ik ga het over niet al te lange tijd nemen. Zal je laten weten hoe het is :P

Comment

Ik ga het over niet al te lange tijd nemen. Zal je laten weten hoe het is :P
                    oh thnx , niet vergeten hé, ben benieuwd

Comment

• een tijdje last bovenkant schouder ( waar het knookje is en een 3 cm erlangs buitenkant)
                      Niet zozeer tijdens het trainen maar als ik ga slapen en in een bepaalde houding lig en als ik opsta en mn arm laat hangen. Alleen linker kant

Comment

• so? als je kuurt ga je wel vaker pijntjes hebben overal. Er is nog geen dag voorbij gegaan dat ik geen steken of andere dingen voel sinds ik kuur.

Comment

so? als je kuurt ga je wel vaker pijntjes hebben overal. Er is nog geen dag voorbij gegaan dat ik geen steken of andere dingen voel sinds ik kuur.
                          vroeger weinig last van maar nu toch meer. Ouderdom denk ik hehe. Denk ook wel met zwaarder pakken met kuur en misschien overbelasting. Schouders zijn qwa gewichten snel de lucht ingeschoten.

Moet ook zeggen dat ik minder vocht vast houd met dbol als anders zal waarschijnlijk toch te maken hebben met de igf. Ik denk ook dat de deca en test aan het werken is want heb zojuist gezweet, amaai. Kon er bijna een emmer mee vullen.

Comment

• schouders en triceps getraind. Gaat goed.
                            Juist gewogen. Heb 3 februari gestart met dbol . Nu 5,5 kg zwaarder.
                            Gelukkig , was aant wachten wanneer het begon in te slaan

Comment

• En geen vocht

Comment

• EUH vraagje ivm deadlift : bij ons in de gym zie ik niemand deadliften. Nu ik wil dit wel gaan doen.
                                1° roemeense of normale ?
                                2° beste afwisselen om de week?
                                3° wordt deze bij de rug of benen gedaan?

Train al een tijdje en heb deze nooit gedaan. Heb gelezen dat deze toch een belangrijke oef. is

Dank jullie wel

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X