GH + IGF test enth. deca

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
    Jij hebt je tenminste ingedekt met je info en het een en ander aan research gedaan.

Mooi stukje, zal ik gelijk ff vastleggen want ik kan dit waarschijnlijk nog wel een keertje gebruiken wanneer mijn tijd voor HGH is aangebroken.
    ja lol

Maar zit alleen met de vraag voor de t3 of T4

Die zegt t3 , die t4 zelfs die zegt hoeft niet. Alles is wat verdeeld.

Comment

• Originally posted by thunder2000 View Post
      ja lol

Zou het er gewoon bij nemen, dat zijn toch tabs?

Comment

• ja inderdaad. Kans zal ook wel groot zijn dat ik het ga doen. BETER op voorhand indekken hé

Comment

ja lol

T3 is meteen actief, T4 vergt omzetting, en kan ook omgezet worden naar rT3 (inactief) en nog een ander hormoon meen ik. Voordeel van T3 is dus dat je weet wat er werkt. Nadeel is echter dat je waarschijnlijk meer doseert dan nodig (hoewel dat niet per definitie nadelig is). Voordeel van T4 is dat je lichaam zelf de T3 productie blijft reguleren, nadeel is dat je niet weet of het daadwerkelijk genoeg is.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• klopt. Goed uitgelegd en makkelijker begrijpbaar
            thx

Comment

• combineren van T3/T4?

Comment

• I have actually seen how effective using T4 in conjunction with GH is, first hand. An athlete I was working with was dieting for a show using GH and T3 (along with many other anabolic compounds), but was seeing no change in his fat to muscle ratio. Even with changes in his diet, such as lowering carbs, increasing cardio and even lowering calories, there were minimal changes, at best. T4 was introduced and within 1 week a change of 2.5% body fat and an increase of 1kg of muscle was measured! This is a pretty drastic change in any book.
                The way I see it, growth hormone costs a lot, and, if it were me, I would want to maximise it as much as possible to get a better ‘bang for my buck’, T4 seems to be the catalyst here and without it, GH is a waste of money.

Originally posted by thunder2000 View Post
                combineren van T3/T4?

Comment

• IK heb een stekende pijn zijkant (ribben ) , erger als ik inadem. Hoop niet dat ik een klaplong heb want dan sta ik er goed op.
                  Iemand nog zo'n pijn gehad

Comment

• Insuline gebruiken? Zorg dat je een glucose meter hebt, zodat je weet wat je doet.
                    Je kunt geen maand lang slin gebruiken bij 10iu pd zonder jezelf te controleren.
                    HGH maakt je insuline gevoeliger.
                    T3 en T4 zou ik niet gaan combineren, het blijven wel schildklier hormonen. Zou gaan voor de T4.
                    De HGH die jij gaat zetten zet je ook voor de bescherming die het geeft.
                    Bij het voor het eerst gebruiken van HGH zou ik niet gaan opbouwen, beter strak houden en een andere keer hoger zetten.
                    Je lichaam heeft een bepaalde marge om te kunnen groeien, daar kun je onmogelijk overheen met welke stof dan ook. Daarmee bedoel ik een hoeveelheid % van je totale gewicht nu. Alles wat je er meer instopt is verloren materiaal.
                    Ik denk, dat je nu een beetje te extreem gaat zoeken in je materiaal, zoals de slin.
                    Om eerlijk te zijn zou ik zeggen bewaar dat voor de volgende keer. Als je alles tegelijk kunt starten.
                    Wat je nu niet hebt gedaan. Ik meen dat dit je eerste HGH kuur is?
                    Stel dat je nu alles inzet, waarmee moet je dan de volgende keer kuren? Nog meer?
                    Je weet nog helemaal niet wat dit gaat brengen, daar kun je nog best eens van schrikken.
                    Vergeet niet dat het allemaal nog doorgaat, als jij al maanden met je kuur bent gestopt.
                    Blijft vreemd spul HGH en IGF-1lr3.
                    En als jij de IGF-1lr3 niet elke dag zet, kun je het wel heel lang achtereen gebruiken hoor. Dat stoppen is alleen als je het dagelijks zet.

Comment

• KNULLETJE, als ik enkel igf zet en geen slin heb ik dan nog steeds een glucosemeter nodig?
                      hgh voor eerste keer op 2 of 3 constant houden?

dank

Comment

KNULLETJE, als ik enkel igf zet en geen slin heb ik dan nog steeds een glucosemeter nodig?
                        hgh voor eerste keer op 2 of 3 constant houden?

dank
                        Nee zonder slin niet echt nodig.
                        Maar als je slin wilt gaan gebruiken heb je het echt wel nodig.
                        Je wil geen hypo of coma gebeuren, in je kuur.
                        Iedereen reageert anders op slin. Te hoog, of te laag door gewenning is nogal riskant. Ook mensen om je heen moeten weten dat je slin gebruikt, is wel zo fijn als je ergens neervalt. En mensen weten wat er loos is.
                        Verder is slin gewoon gevaarlijk, zonder te weten hoe hoog of laag je glucose staat.
                        Maar je moet het niet laten voor de prijs van een meter, zo duur zijn ze ook weer niet. Het is wel een gehannes in het begin met zo'n meter. En je moet weten wat de max waarden zijn, zowel hoog als laag.

Comment

• ja, ik ga toch maar wachten met slin tot volgende kuur. Voel me er nu niet goed bij.
                          Alvast weer eens bedankt knul voor advies.

Comment

ja, ik ga toch maar wachten met slin tot volgende kuur. Voel me er nu niet goed bij.
                            Alvast weer eens bedankt knul voor advies.
                            Vergeet niet, dat ook dit stapelen is.
                            Niemand word in 1 kuur een hulk.
                            Natuurlijk gaat het zo als je nu doet vele malen sneller.
                            Maar trek nooit in een keer je hele trukendoos open, dan heb je nog wat voor later over.
                            Ik wil er maar mee zeggen, zolang het goed gaat zonder naar alles te grijpen. Heb je altijd een troef achter de hand, die je lichaam nog niet kent.

Comment

• inderdaad

Comment

• Hallo, heb nu 120 iu hgh gebruikt : 5 iu ( 2 x 2,5 per dag ) : enkel zondag niets.

Ik heb wel niet opgebouwd en direct begonnen met 5 iu . Eerste keer dat ik hgh gebruik in kuur.
                                Nu wat ik wou vragen. Ik heb nu zo een pijn aan mijn beenderen. Voornamelijk bovenkant schouders en onderarmen ( zijkant aan de buitenkant ) had moeite om biceps te trainen vandaag.

Iemand ervaring met deze neveneffecten.

alvast bedankt

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X