ploegen dienst en kuren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ploegen dienst en kuren

heey
    heeft er iemand ervaring met kuren en in een ploegen dienst werken....?

ik werk dus in ploegen zo is het soms lastig om aan je rust eten etc etc

grtzz

lopen vast allemaal ploegen dienst

Comment

Na achttien minuten al verwachten bedolven te zijn onder de reacties lijkt me wat overdreven gab...
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
        Na achttien minuten al verwachten bedolven te zijn onder de reacties lijkt me wat overdreven gab...

haha nee ik weet dat het wel een dagje kan duren ik heb geen haast

je breng het wel leuk hehe

Comment

ik werk niet in ploegen maar eten moet je altijd bij je hebben, ik zit veel op de baan, maar ik heb altijd een frigobox vol eten bij. U rust is natuurlijk iets anders, tegen dat je een bepaald tempo gewoon bent moet je al veranderen naar een ander tempo, ik weet niet hoe je lichaam daarmee om gaat, ben je een goede slaper of heb je daar ook problemen mee, maar het kuren op zich kan toch geen belemmering zijn, t is niet omdat je begint aan een kuur dat je plots anders moet gaan leven, zoals vele doen. Je moet gewoon doen zoals je bezig bent, het kuren is enkel als ondersteuning

Grtz
          stil growing

Comment

ik werk al paar jaar in ploegen en vind het eigenlijk geen probleem qua bioritme en kuren enz gwn letten dat je je voeding blijft verzorgen

Comment

nachtshiften zuigen je energie leeg, en maakt je humeurig wat in mijn geval tot vraatbuien kan leiden.
              the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
                nachtshiften zuigen je energie leeg, en maakt je humeurig wat in mijn geval tot vraatbuien kan leiden.
                vind je? ik als ik n8dienst heb dan maak ik er gewoon een dag van (net zoals ik overdag zou doorbrengen zegmaar)
                LET'S GET NASTY YATES!!!
                COME ON SQUUUUEEEEEEZE!!!! BUSSINES AS USUAL!!!

Comment

ja gewoon doorgaan

Comment

Originally posted by skitzo6 View Post
                    heey
                    heeft er iemand ervaring met kuren en in een ploegen dienst werken....?

ik werk dus in ploegen zo is het soms lastig om aan je rust eten etc etc

grtzz
                    Als jij de ploegen dienst niet voor het eerst doet.
                    Maakt het geen verschil. Jouw lichaam is er aan gewent.
                    Het kuren veranderd niet je hele leven.
                    Alles doe je het zelfde als normaal, eten, drinken, rusten en trainen.
                    Regelmaat is altijd het beste maar als jij altijd in ploegendienst werkt, is dat voor jou ook een regelmaat.

Comment

bedankt allemaal... vroeg ik me zomaar af anders wou ik liever 10 weken vrij haha kank me echt alleen op trainen focusse

Comment

zie eens naar beveiligers uitsmijters enz is ook vrijwel in
                        de nacht maar lopen genoeg grote gasten rond.
                        maar je moet er tegen kunnen
                        zelf ook in de nachtdienst gezeten en beviel mij verrot
                        niet eten veel roken
                        Chaka Chaka Boy

Comment

ow dus jij wil beweren dat elke portier kuurtjes gebruikt.
                          nou ik werk er met genoeg die het niet doen hoor
                          bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

Originally posted by koenv91 View Post
                            ow dus jij wil beweren dat elke portier kuurtjes gebruikt.
                            nou ik werk er met genoeg die het niet doen hoor
                            volgens mij zat het woord KUUR niet in tommyzz post hoor .......
                            maar laat ik het wel zo zeggen waar k gewerkt heb zit zeker 80% aan de AS

on topic: gewoon niet zeiken en eten n8, dag, en alles wat ertussen zit.
                            en qwa kuren ....ik zie het probleem niet gewoon je gear pakken en inject./slikken niks moeilijks aan ook niet in ploegendienst
                            LET'S GET NASTY YATES!!!
                            COME ON SQUUUUEEEEEEZE!!!! BUSSINES AS USUAL!!!

Comment

Originally posted by freshhh View Post
                              volgens mij zat het woord KUUR niet in tommyzz post hoor .......
                              maar laat ik het wel zo zeggen waar k gewerkt heb zit zeker 80% aan de AS

on topic: gewoon niet zeiken en eten n8, dag, en alles wat ertussen zit.
                              en qwa kuren ....ik zie het probleem niet gewoon je gear pakken en inject./slikken niks moeilijks aan ook niet in ploegendienst
                              denk dat hij het meer over zijn voeding e.d heeft

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X