Ziek

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ziek

Ben in mijn eerste week van mijn kuur, ben toch wel ziek zeker
    pijn in de keel verstopte neus, voel me een beetje onwel.

Nu is mijn vraag: stoppen of gewoon doorgaan met de kuur.

Ben niet echt doodziek, maar toch...

tis nu al het hele weekend, in het weekend kan ik toch niet trainen wegens werk. Oftewel kijk ik de kat uit de boom, dit kan niet de hele week duren neem keelpastilles en zakjes spidifen tegen ziekzijn en neusspray. oftewel wacht ik een dag of 2 (met inspuiten dan) oftewel blaas ik de helemaal af om achteraf opnieuw te beginnen.

1 thing is sure, it's sucks bigtime.

ik zou zelf nog ff kijken hoe het gaat. Je kan ook dat spul proberen dat Bruce eerst aanraadde voor als je ziek bent of aan het worden bent. (ben alleen de naam vergeten)
    Als je echt ziek word zit er volgens mij nix anders op..
    I live to end the game

Comment

ik weet het it sucks , ik ben al drie weken ziek, vorige week heb ik nog cortisonen moeten slikken, dacht ik er eindelijk vanaf te zijn sta ik gisteren ook op met verstopte neus en keelpijn tijdens het slikken. Ik ben ondertussen al 12 kilo kwijt, tof is iets anders
      Als ik van u was zou ik stoppen en wachten tot je beter bent, want je immuumsysteem krijgt een flinke deuk tijdens het kuren.

grtz
      stil growing

Comment

Bedankt voor de raad snip, maar ik heb besloten om door te doen. Neem nu AB tegen keelpijn is een simpele angine maar toch heb ik getwijfeld.

We zullen zien.

Comment

gaat vast wel over gewoon wat extra vit c nemen en veel rust ken je deze week wel weer ertegen aan gaan!!! Succes
          eat eat eat and look like a freak!

Comment

en ECHINAFORCE
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (bruce @ Feb. 02 2004,17:29)]ECHINAFORCE
              dat was het
              I live to end the game

Comment

kan ik dit krijgen in de apotheek?

Comment

ja dit is gewoon verkrijgbaar in de apotheek. Misschien, moet je even erbij zeggen wat je gebruikt, van sommige steroiden kun je even ziek worden doordat je eraan moet wennen. Verder, veel beterschap.
                  Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (snipke @ Feb. 02 2004,15:06)]Ik ben ondertussen al 12 kilo kwijt,
                    is dat niet een beetje veel voor ziek zijn
                    The oxynator

Comment

12 kilo kwijt door ziek te zijn vind ik ook veel hoor.

Ik denk eerder dat je nepsteroiden gekocht hebt.

Comment

ik ben ook wel eens ziek geweest (ben het zo goed als nooit) Na een week en zo goed als nix gegeten of gedronken te hebben weeg ik dan meestal 4-5 kg lichter. Stel dat je net een kuur heb gedaan waar je wat massa hebt gewonnen en je verliest die massa ook nog eens, denk ik dat 12kg wel zou kunnen.
                        I live to end the game

Comment

idd de week na de kuur kreeg ik klierkoorst, 1 maand ziek van geweest en dan mag ik nog van geluk spreken dat het maar 1 maand is, 1 maand niet kunnen trainen en niet kunnen eten , geloof me dan ben je 10-12 kilo kwijt. Anders scheelt er deftig iets met mijn weegschaal en met mijn ogen, verschil tussen 85 en 75 is toch duidelijk zichtbaar .

grtz
                          stil growing

Comment

Kan makkelijk hoor. Ik ben een keer in 2 weken tijd 11 kilo kwijtgeraakt. Als je nagaat dat ik maar 63 kilo woog om mee te beginnen is dat wel een erg groot percentage...
                            Kwestie van gewoon ziek genoeg zijn ben ik bang.

Comment

Inderdaad als je echt goed ziek ben gaat het heel snel...

Als je geen eten vast kan houden. ik was zelf ook een keer 6 kilo kwijt in een week... Maar inmiddels is het gelukkkig weer terug.

Vraag me af hoe het met hommerich is vergaan...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X