10 maanden na Dboll only logje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• tering wat een beest goed bezig man!!! super!!!!!

Comment

• Originally posted by hendrie View Post
      tering wat een beest goed bezig man!!! super!!!!!

Grtzz...

Comment

• Ben alleen ''weer'' iets vergeten,,' de maten...etc..
        Die zal ik dan de volgende keer erbij zetten,,ik kan nu weer van Bodynet gebruik maken...en dat zal ik zeer zeker doen...

Over 2 weken zet ik nieuwe fotos erop,,,
        Zal alles gewoon mooi bijhouden hier..

Grtzz....

Comment

• Beest idd

Zag je profiel en pics en topic top man na al dat gedoe tog nog zeer mooi niet veel last van gehad

En blijven gaan zeker :P haha

Comment

• Ben jaloers op je traps man.
            Owner of the Iron Playground.

Comment

• Vandaag de borst en triceps pakken....

Wel nog relaxed,,,,dus: borst 3 oef.: bankdrukken, fly's, en pullover om het even lekker te rekken.

En triceps ook 3 oef.: triceps strekken achter hoofd, frenchpress, en pressdown.

Ik ben nu bezig met een 3 daags schema, 1 dag rust,,etc...
              Dit doe ik 6 weken,,dan verander ik het naar een 5 daagse training en 2 dagen rust. ( ma/vr......weekend rust.

Dit schema wat ik nu heb is best lekker.
              Met bankdrukken,,de eerste set zit ik op 64.5kg 2de set 74.5kg steeds 10 kg erbij tot de 5de set. De 5de set doe ik 4 (kracht over 6) reps .van 104.5kg

Daar ben ik wel tevreden over. Met de triceps zometeen zit ik op 24.5kg per arm strekken achter hoofd.
              Pressdown 45 kg laatse set 6 reps.

Even wel eens goed om een pyramide schema te hebben.

Als dalijk die 6 weken voorbij zijn is het het anders.
              Namelijk 5 dagen trainen, waarvan 3 pyramide,,en 2 hardcore,,,op de 2 dagen hardcore herhaal ik alles wat ik op die andere 3 dagen heb gedaan,, maar dan alles zelfde gewicht 4 sets 10 reps.

Heb er zin in zometeen,,,en zal dalijk weer alles geven,,met beleid...

Grtzz...
              Last edited by Hardsteel; 03-07-2010, 16:53.

Comment

• Nice pics en echt wijde rug
                Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

• Dank je ...

Grtzz..

Comment

• Bijna weekend,,,lol,,,,
                    Dan komen de fotos er weer aan....
                    Heb flink getraind,,maar ook nog fotos maken met dit warme weer was een beetje te veel van t goeie..
                    Ik vind van mezelf dat ik redelijk hard ga,, en dat alleen met flink eten, en Mammoth shakes.
                    Ben in deze week bijna 1 kilo bijgekomen,,,en dat vind ik goed genoeg.
                    Na ieder spiergroep getraind te hebben, staan mijn spieren bol,,,ik heb nog ''steeds'' een heftige pomp erin,,en kan lekker zwaar gaan, en hou het lang vol.
                    Bijna geen verschil als met Diana....,,,,vreemd,,maar waar....
                    Net lekker de schouders en benen getraind.. en dat was wel ff zweten pffff.
                    Ik heb morgen rust,,, en overmorgen begin ik weer met borst, en triceps.
                    Met de borst ( bankdrukken) zit ik nu met de laatste set (4 reps alleen, 2 met hulp ( dus 6 in totaal ) op 106.5 kg.

Pushdown triceps laatste set 4/6 reps 45kg (pyramide 5 sets)
                    Overhead strekken 24.5 kg per arm. (zelfde gewicht 5 sets)

Dit is gewoon ff een klein overzicht,,,

Per week probeer ik op de grote spiergroepen 5 kg erbij te gooien,
                    en de kleine spiergroepen 2 kg.
                    Dit lukt aardig,,alleen soms heb ik ff 2 weken nodig voordat ik het fatsoenlijk kan verzwaren,,want tenslotte moet je ook de oefening correct blijven uitvoeren.

Dit weekend volgen foto's

Grtzzz
                    Last edited by Hardsteel; 20-07-2010, 12:19.

Comment

• Netjes beest, ik ben weer benieuwd naar de foto's .
                      Dumbells build a bigger chest
                      Barbells build a bigger ego

Comment

• hoelang train je al eigenlijk, lengte? gewicht?
                        Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

• Ik wil je sixpack Hardsteel ((

Comment

• d8 dat je er nooit meer was, maar nu zie ik ineens dit topic en je ben er dus wel.
                            goeie fysiek, maarrrr... ik zie dat je wat minder droog ben dan eerst en, ik ga droger worden, dus ik ga je ownen bro. ghehehe
                            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Originally posted by bruce View Post
                              d8 dat je er nooit meer was, maar nu zie ik ineens dit topic en je ben er dus wel.
                              goeie fysiek, maarrrr... ik zie dat je wat minder droog ben dan eerst en, ik ga droger worden, dus ik ga je ownen bro. ghehehe
                              haha je bent lekker op dreef he ouwe...
                              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                              Go heavy or go home!

Comment

• wor een killur
                                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X