Eerste kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eerste kuur

nou heren,
    heb zojuist mn eerste naald gezet.
    zat m wel te schijten, maar t viel achteraf mee.
    graag wil ik wat advies, omdat t me eerste kuurtje is:
    ik ben 1 m78 en ongeveer 73 kilo.
    deze kuur wil ik volgen:
    week 1: 2x testo 25 ml+opbouwend tot 4 pilletjes diabol per dag
    week 2 t/m 7 3x testo + 4 diabol per dag
    en laatste week 1x testo, en diabol afbouwend.

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (jasper24 @ Mrt. 09 2004,19:57)]nou heren,
    heb zojuist mn eerste naald gezet.
    zat m wel te schijten, maar t viel achteraf mee.
    graag wil ik wat advies, omdat t me eerste kuurtje is:
    ik ben 1 m78 en ongeveer 73 kilo.
    deze kuur wil ik volgen:
    week 1: 2x testo 25 ml+opbouwend tot 4 pilletjes diabol per dag
    week 2 t/m 7 3x testo + 4 diabol per dag
    en laatste week 1x testo, en diabol afbouwend.
    Die 25ml moet dat geen 250ml zijn, die 3 testo is dat per week ,je moet om de 5 dagen eentje zetten. De dbol gebruik je dat enkel in de eerste vier weken of heel de kuur door. Je kan het opbouwen voor te zien hoe je lichaam reageerd maar afbouwen hoeft niet.In de laatste week nog 1 testo zet je dat versta ik niet goed, je moet dat niet afbouwen

als ik verkeerd ben wordt ik onmiddellijk gecorrigeerd

grtz
    stil growing

Comment

wat bedoel je precies met 2x testo 25ml??

dianabol hoef je niet op of af te bouwen maar gewoon 4 a 6 weken de hoeveelheid nemen die je van plan bent.

als je schrijffout hebt gemaakt en je bedoeld dat je testo 2x 250mg is,vind ik dat ok en zou ik het daar bij laten want je weegt maar 73 kilo en dan is 750mg wel pittig veel voor je eerste kuur.

laat even weten wat je precies bedoeld!

greetz

Comment

ja ik bedoelde 250 mg i.p.v. 25.
        maar ik wil eigenlijk 1x goed knallen, en het daarna niet meer doen. Hoe weet je dat je er goed of niet goed op reageerd?
        die diabol is 5 mg per pilletje. als ik een kuur van 8 weken doe is dat 4x5 mg per dag.
        alvast bedankt voor je reactie.
        mzl

Comment

Zou de dbol alleen nemen de eerste 4-6 weken zoals arie al aangaf, Test gewoon om de 5 dagen zetten, maar 8 weken is wel kort aangezien de test pas op week 4-5 begint te werken, dus 10weken zou beter. Dbol moet toch zeker op 30-40 mg zitten per dag.

grtz
          stil growing

Comment

Test gaat toch na 2 a 3 weken werken? anders word ik wel erg sterk van alleen winny
            It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

een keer knallen en dan niet meer doen doe het dan niet zonde van het geld en je houd er bijna niets van over

je kan beter gaan gebruiken met een duidelijk doel voor ogen dan heeft het zin.

kan er naast zitten maar meestal blijft het niet bij een keer
              "Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."

"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."

"Success must be felt within before it can be seen on the outside."

"You have to do what others won't to achieve what others dont."

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (red @ Mrt. 09 2004,23:39)]Test gaat toch na 2 a 3 weken werken? anders word ik wel erg sterk van alleen winny
                het ligt er een beetje aan welke test je gebruikt,red.

sustanon kickt wat sneller in vanwege de propionaat die er in zit maar over het algemeen zal je na een week of 3 moeten merken dat je test begint te werken maar dat kan een beetje verschillen per persoon.

dirkster heeft gelijk dat je wel naar een bepaald doel moet werken,jasper,want je zal strax na je kuur zien dat je zowiezo wat terug valt en als je dan wat minder sterk wordt kan je erg chagerijnig worden maar dat hoort er allemaal bij.

geloof ook niet dat dit je laatste kuur zal zijn omdat als je eenmaal de smaak te pakken krijgt je altijd meer wilt.

join the club

greetz

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (ariekanarie @ Mrt. 10 2004,02:27)]join the club
                  hahaha, yeah, once you're in, you can't get out

@red : van winstrol alleen kan je wel lekker sterk worden hoor

Comment

Ik heb dat indertijd ook gezegd jasper dat ik maar 1kuur zou doen, maar ben ondertussen toch al aan mijn tweede en derde kuur aan het denken. Als je één keer gevoeld hebt wat dat kan doen doe je het nog eens

grtz
                    stil growing

Comment

tsja, wat die ene keer betreft, we zien wel.
                      ik heb trouwens voor de nakuur, glomid(chlomid?).
                      deze zijn 50 mg per stuk, in hoeveel weken zal ik deze gebruiken? ik heb er 24.

Comment

24 is te weinig. je moet 2 doosjes hebben
                        over nakuren staat een sticky post bovenaan in sectie anabolen. is missch. handig om die te lezen, want de vraag over nakuren met clomid of nolvadex is al 200x herhaald. snappie.
                        je kuur zou ik doen wat arie zegt: 500mg alle weken. (dus 2ml)
                        dboll is dat van gs? of andere? als het geen gs is, zijn 4 tabs redelijk weinig.

hoe is het met je voeding gesteld???
                        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X