Kuurtje sustanon winstrol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kuurtje sustanon winstrol

is dit een goeie keuze bij elkaar heb gehoord dat het een goeie keuze is maar verschild bij iedereen ik heb het maar gehoord dus weet het ook niet niet veel verstand er van ik zou het namelijk willen proberen grtzz
    Attached Files

welke hoeveelheden wil je gebruiken. Je zal niet veel vocht opbouwen door de winstrol.
    Als je meer massa zou willen kan je deca of boldenon toevoegen.
    I live to end the game

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Adonis @ Mrt. 15 2004,23:46)]welke hoeveelheden wil je gebruiken. Je zal niet veel vocht opbouwen door de winstrol.
      Als je meer massa zou willen kan je deca of boldenon toevoegen.
      ik wil juist in massa aan komen zoveel mogelijk

Comment

hoeveel weeg je en wat zijn je kuurervaringen tot nu toe
        I live to end the game

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Adonis @ Mrt. 16 2004,00:23)]hoeveel weeg je en wat zijn je kuurervaringen tot nu toe
          ik weeg 83 en heb al dianabol gekuurd zoals iedereen meestal op begin heeft gedaan en winstrol

Comment

hoe groot ben je, hoe lang train je al? 1,60 en dan 83kg dan ben je heel behoorlijk, maar 2,10 en 83 kg dat schiet niet op. dus we moeten iets meer van je weten.
            Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

1.78m las ik in een vorige post van je. ff opgezocht.

Je wilt veel massa. Sustanon is goede basis. Winstrol is niet voor massa, zou er dan dboll bij doen, je hebt er al eerder goede resultaten mee behaalt. En dan zou ik er nog boldenon of deca bij gooien.

week 1-10 500mg sust
              week 1-10 400mg deca
              week 1-4(6) 40mg dboll ed

zoiets kan je gaan doen. Als anderen andere suggesties hebben hoor je dat vanzelf.
              I live to end the game

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Adonis @ Mrt. 16 2004,13:11)]1.78m las ik in een vorige post van je. ff opgezocht.

Je wilt veel massa. Sustanon is goede basis. Winstrol is niet voor massa, zou er dan dboll bij doen, je hebt er al eerder goede resultaten mee behaalt. En dan zou ik er nog boldenon of deca bij gooien.

week 1-10 500mg sust
                week 1-10 400mg deca

zoiets kan je gaan doen. Als anderen andere suggesties hebben hoor je dat vanzelf.
                ok bedankt zou dat is gaan probeeren maar dianabol is moeilijk te verkrijgen veel fake jah weeg 83 1.78 dat klopt grtzz

Comment

gs dboll is tot op heden niet nagemaakt. Je moet er wel aan kunnen komen, maar dat lijkt me in de meeste gevallen geen probleem
                  I live to end the game

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Adonis @ Mrt. 16 2004,13:11)]1.78m las ik in een vorige post van je. ff opgezocht.

week 1-10 500mg sust
                    week 1-10 400mg deca

dit is een goede eerste kuur!

hier moet je veel van aankomen,en vergeet niet als een beest te gaan eten,devil!

eten is namelijk het allerbelangrijkste en ga hoog in je eiwitten zitten.

succes

Comment

kl*te pc bleef weer eens hangen.

kan een van de moderators mij eens vertellen waarom we onze eigen berichten niet kunnen wissen?

thanks in advance

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (ariekanarie @ Mrt. 17 2004,01:02)]kl*te pc bleef weer eens hangen.

kan een van de moderators mij eens vertellen waarom we onze eigen berichten niet kunnen wissen?

thanks in advance
                        OMdat we ervan uit gaan dat iedereen een degelijke pc heeft of er tenminste mee kan werken geintje arie
                        Dat zul je aan de webbie moeten vragen die heeft het forum in elkaar gestoken, wij werken hier maar aan een klein loontje .

Als er een bericht moet gewist worden gewoon een pm sturen naar één van de moderators en het probleem is opgelost.

grtz
                        stil growing

Comment

hahaha,die had ik natuurlijk kunnen verwachten!
                          ik weet niet hoe het komt maar af en toe lijkt het alsof mn bericht niet gepost wordt dus dan druk ik nog een x en dan zie ik ineens 2 posts staan.

never mind,ik zal in het vervolg wat meer geduld hebben voordat ik nog een x klik!

thanks,snipke.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X