is dit een goeie keuze bij elkaar heb gehoord dat het een goeie keuze is maar verschild bij iedereen ik heb het maar gehoord dus weet het ook niet niet veel verstand er van ik zou het namelijk willen proberen grtzz
Kuurtje sustanon winstrol
Collapse
X
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Adonis @ Mrt. 15 2004,23:46)]welke hoeveelheden wil je gebruiken. Je zal niet veel vocht opbouwen door de winstrol.
Als je meer massa zou willen kan je deca of boldenon toevoegen.
Comment
-
hoe groot ben je, hoe lang train je al? 1,60 en dan 83kg dan ben je heel behoorlijk, maar 2,10 en 83 kg dat schiet niet op. dus we moeten iets meer van je weten.Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...
She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...
Comment
-
1.78m las ik in een vorige post van je. ff opgezocht.
Je wilt veel massa. Sustanon is goede basis. Winstrol is niet voor massa, zou er dan dboll bij doen, je hebt er al eerder goede resultaten mee behaalt. En dan zou ik er nog boldenon of deca bij gooien.
week 1-10 500mg sust
week 1-10 400mg deca
week 1-4(6) 40mg dboll ed
zoiets kan je gaan doen. Als anderen andere suggesties hebben hoor je dat vanzelf.I live to end the game
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Adonis @ Mrt. 16 2004,13:11)]1.78m las ik in een vorige post van je. ff opgezocht.
Je wilt veel massa. Sustanon is goede basis. Winstrol is niet voor massa, zou er dan dboll bij doen, je hebt er al eerder goede resultaten mee behaalt. En dan zou ik er nog boldenon of deca bij gooien.
week 1-10 500mg sust
week 1-10 400mg deca
zoiets kan je gaan doen. Als anderen andere suggesties hebben hoor je dat vanzelf.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Adonis @ Mrt. 16 2004,13:11)]1.78m las ik in een vorige post van je. ff opgezocht.
week 1-10 500mg sust
week 1-10 400mg deca
zoiets kan je gaan doen. Als anderen andere suggesties hebben hoor je dat vanzelf.
hier moet je veel van aankomen,en vergeet niet als een beest te gaan eten,devil!
eten is namelijk het allerbelangrijkste en ga hoog in je eiwitten zitten.
succes
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (ariekanarie @ Mrt. 17 2004,01:02)]kl*te pc bleef weer eens hangen.
kan een van de moderators mij eens vertellen waarom we onze eigen berichten niet kunnen wissen?
thanks in advance
Dat zul je aan de webbie moeten vragen die heeft het forum in elkaar gestoken, wij werken hier maar aan een klein loontje .
Als er een bericht moet gewist worden gewoon een pm sturen naar één van de moderators en het probleem is opgelost.
grtzstil growing
Comment
-
hahaha,die had ik natuurlijk kunnen verwachten!
ik weet niet hoe het komt maar af en toe lijkt het alsof mn bericht niet gepost wordt dus dan druk ik nog een x en dan zie ik ineens 2 posts staan.
never mind,ik zal in het vervolg wat meer geduld hebben voordat ik nog een x klik!
thanks,snipke.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment