hoe moet je kuren ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Er zijn genoeg mensen die werkelijk denken dat anabolen DE sleutel tot een mooi lichaam en dan moet je dus juist geen ruzie gaan maken over hoe je hem gaat vertellen dat dit dus NIET de manier is!

Het maakt toch niet uit hoe jullie het zeggen en wie het al dan niet zegt?? als het maar gezegd wordt!
    Iedereen zegt in zijn eigen woorden dat anabolen na zo'n korte tijd trainen geen effect zal hebben en alleen maar erg gevaarlijk is.
    Ga dan niet lopen bekvechten over de andere mogelijkheden aub.. word het niet echt beter op

Dit hoeft echt geen troll te zijn btw, ik ken in mijn omgeving genoeg mensen die dit dus ook werkelijk geloven/geloofden en het is helemaal niet erg om hier een statement te maken waarom dit vooral niet te doen!

Comment

Ik begrijp persoonlijk dus nooit waarom mensen uberhaupt moeten "kuren". Maar dat is vast een andere discussie.....

Ik zal het ongetwijfeld allemaal vast niet goed begrijpen maar met kuren neem je middelen in zodat je sneller groeit qua spiermassa en die niet ongevaarlijk zijn voor je gezondheid op langere of latere termijn.
      Als je iets niet kunt bereiken door hard werken en goed eten, wat is dan de functie van die zooi?
      Het komt een beetje over als "cheaten", en als ik dan dit lees van die Vinnie dan denk ik inderdaad dat dit manneke een probleem heeft.
      2 maanden trainen, wat zou hij uberhaupt bereikt kúnnen hebben? Waarom grijpt iemand na zo'n korte tijd naar middelen? Kom op, daar zit toch wat achter? Hij heeft vast een laag zelfbeeld en denkt dat hij geweldig zal worden als hij maar eenmaal breed en gespierd is. Althans, dat denk ik dus.
      Ik vind het overigens juist top dat GF hem eraf probeert te houden maar het is inderdaad de vraag of het lukt als hij zo negatief over zichzelf denkt.
      Maar proberen is altijd ok, toch!
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

ik vind dat zo iemand een stomp voor zn bek moet hebben. toen ik 15 was ontdekte ik dat er een zwansje onder mn navel zat. nu komen ze met kuren. het gaat niet eens om het kuren opzich. drugs doen ze ook allemaal. het is dat luie lamme KUT karakter wat erachter schuilt. zal wel petje op hebben, afgezakte broek, straat taal gebruiken, etc. :PUKE
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Een kuur kan best vervelend zijn het kan bijvoorbeeld je gezicht lichtelijk vervormen,kijk bijvoorbeeld maar naar de pasfoto van General.Pas op met kuren,ga eerst maar eens lekker goed eten,en goed trainen.

Comment

Jezus wat een geouwehoer hier.
            Last edited by GeneralIx; 16-03-2011, 19:45.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
              Jezus wat een geouwehoer hier.
              Je hebt ook voordelen van een kuur,bijvoorbeeld dat je er erg scherp van kan worden!

Comment

in after le clean and before le lock
                Groeten

Comment

Originally posted by Revius View Post
                  in after le clean and before le lock
                  LMAO

Comment

Originally posted by baricade View Post
                    snap niet waarom iedereen moeilijk doet arnold was ook zo jong toen hij begon!, hoor daar niemand over. het is een keuze maakt voor je zelf.
                    hhmmm...een gemiddelde luie gymrat vergelijken met arnold die elke dag 2x ging trainen zowel voor school als na. of te well...je vergelijking faalt hard.

Comment

hm... daar was ik idd nog niet op gekomen. ahnuld word er altijd bij gehaald, maar idd. vreten en trainen deed ie als een wilde
                      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

En weet je ondertussen al wat je gaat doen,wel of niet kuren???

Comment

Hey kerel,

ondanks de discussies hierboven vinden we allemaal hetzelfde hoor.

Of mensen kuren of niet, voor of tegen zijn, groot of klein zijn, doet er echt niet toe. 15 is te jong en 2 maand is te kort.

Lees de sticky's op dit forum, je weet wel, de posts in het rood helemaal bovenaan. Lees de discussies en denk er even goed over na.

Als je een gezonde stevige kerel wil worden, maak een voedingsschema en een trainingsschema, laat de ervaren mensen het hier evalueren en ga lekker trainen.

Als Je 18 bent heb je een kleine 3j getraind en zal je sterk, gespierd en gezond zijn. Op dat moment kan je nog steeds beslissen wat je wel en niet wil doen ivm kuren. Je bent dan nog steeds jong met je hele leven voor je.

Ivm de psychologische kant, praat een met je ouders, een goede vriend, een leerkracht of iemand van de jongerenbegeleiding. Zo kom je er wel.

Grtz python
                          Winners never quit, quitters never win!!! (vince lombardi)

Comment

idd en netjes gezegt python

Comment

Ik zou na je 18e ook nog even wachten met 21 vind ik dat je op zijn vroegst kan gaan kuren.

just my 2 cents
                              Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Originally posted by laurann View Post
                                Ik zou na je 18e ook nog even wachten met 21 vind ik dat je op zijn vroegst kan gaan kuren.

just my 2 cents
                                True maar hij is 15, 21 lijkt nog zo lang, geen hem wat tijd hé ;-)

18j is voor hem niet meer zo ver en op die manier heeft hij een doel.
                                Winners never quit, quitters never win!!! (vince lombardi)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X