Welke kuur

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke kuur

hello folks,

klein vraagje? ben nu een klein half jaar bezig met trainen, heb wel vooruitgang geboekt maar ik vind het tijd om mijn eerste kuur te gaan nemen. Ikzelf ben een 22-jarige, meet 1.83 en weeg er 74. Zou iemand mij wat meer info kunnen geven over welke producten, hoeveelheid en duur ervan. ben dus echt een leek op dat vlak en ik heb zoiets van op de sportschool ga ik daar niemand mee lastigvallen. Ikzelf ben woonachtig te Belgie (limburg) dus als er iemand een goede plek weet om aan deze producten te geraken mag je die altijd vermelden.

thx...

Train nog lekker een jaartje of liever 2 verder vreet je helemaal de schompes en leer een berg over as en kom dan terug met je vraag
    It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

1:een half jaar trainen is niets dus zou zeker nog 3j wachten
      als je eet- en trainingschema echt 100% zijn moet je zeker tss de 5-10kg kunnen bijkomen!
      2:zou me zeker eerst eens gaan verdiepen in AS,voor je er aan begint wat je duidelijk nog niet hebt gedaan
      3:hier zal je geen dealers vinden
      4:als je denkt dat AS een wondermiddel is vergeet het dan maar, het helpt maar eten en training zijn net zo belangrijk

Comment

Kan me niet anders als bij de vorige 2 heren aansluiten.

Alles wat je over AS wilt weten kun je van dit forum afhalen.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Weinig aan toe te voegen!

Als je wilt weten waarom het zo dom zou zijn om nu al aan as te beginnen raad ik je aan om vooral veel te lezen hier.
          Je zult meer van dit soort topics vinden waar hetzelfde steeds weer uitgelegd wordt...
          En daarnaast zul je ook nog eens heel veel leren, goed bestede tijd dus lijkt me zo!  

Comment

Niks aan toe te voegen

Grtz
            stil growing

Comment

ik ben het met de rest eens
              Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Met die lengte en dat gewicht ben je bij lange na nog niet op je top getraind.. Kuren moet je sowieso pas doen als je .. droog... geen vooruitgang meer boekt.. zeg maar het laatste toppie voor de finish touch.. en nee niet na een jaartje trainen.

Comment

En ook deze gesloten...
                  @ DutchLion: stop met het omhoog schoppen van dit soort oude topics met totaal niets toevoegende posts aub!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X