Log Frankey road to 10% and 95 Kilo!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Op verzoek nog wat foto's van einde van mijn kuur zat in mijn nakuur volgens mij

Foto van vorige week ergens.. zijn weer strak op de voeding en bedoeling is om naar de 10% te gaan voor mijn volgende kuur in april

Ben nu 93 kilo vet % geen idee... probeer kilo's vast te houden en rustig in vet te dalen

Volgend kuur wordt:

1-12 test e 600mg
    1-10 tren e 600mg
    1-12 provion 50mg
    14-17 nolva 20mg

2x400 iu hcg pw

Provion werkt dat nou ook als een soort kickstart en moet ik dat de hele kuur mee laten lopen?

Gr
    Een dag niet getraind...

Comment

Zeer nette benen, gaan er gruwelijk uitzien wanneer je tegen de 10% aankomt. Abs mag je wel wat meer trainen zodat die sterker uitkomen, ik zou je nu op 16% inschatten ? Kan ook met de lichtgeving te maken hebben. Succes met je volgende kuur in iedergeval!

Comment

13% ofzeu.
        Make it happen, shock everyone!

Comment

Ja biceps train ze al 4 maanden 2x per week, beginnen nu al te komen maar schiet niet echt op.. opzich massa zit er wel maar mooi balletje pffff geen aanleg voor. Vet % is lastig op sommige plekken zit er veel meer dan op de andere plekken, ook omdat ik vorige jaar best hoog vet % 20+ zat. Lijkt dat het oude vet moeilijker weg gaat.

Maar we gaan rustig door train lekker 5 keer per week en voeding gaat lekker!
          Een dag niet getraind...

Comment

Dat oude vet komt later wel had ook al zo'n vermoeden heb ik zelf ook last van. Daarom is je vp ook moeilijk in te schatten. Zijn wel meerderen die er last van hebben maar wanneer je een keer echt goed in de cut gaat zo'n ca 3 maandjes zal je deze zeker volledig weg kunnen werken.

Comment

Netjes hoor frankey, ik denk dat je vp op 13-14% zit. zelfde als mij ongeveer
              BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Ik ben alleen niet zo van het cutten... vind het zonde van harde werk om massa te pakken.. Ga liever langzaam net onder onderhoud zitten. Anders wordt je zo een jojo.. Thx guusd
                Een dag niet getraind...

Comment

Dag allemaal we gaan weer beginnen en wel......

Dit gaat hem worden, anavar wil ik eens testen hoe dat voelt.

1-6 anavar 50mg/pd verdeeld in 2x per dag.
                  Week 1-18 Test E 600mg/pw.
                  Week 1-16 Primo 400mg/pw.
                  Week 1-16 Bold 500mg/pw. (er zit 250mg per ml in)

Nakuur week 21- 23 Nolvadex 30mg/pd.

We gaan proberen om mijn doel dit keer te gaan halen 95 kilo op 10% !!!!

Woensdag had ik weer benen getraind, was gewoon sterker dan met mijn vorige kuur... 180 kilo SG Pr 6 reps (wel in smitmachine omdat er echt niemand in de sport school was om bij te staan)

Dus ben benieuwd wat ik nu ga halen
                  Een dag niet getraind...

Comment

Succes met je doelstelling! Ik volg, benieuwd wat voor resultaten je haalt met deze kuur.
                    'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Ik ga het ook volgen! Ben benieuwd! Succes!!!

Comment

Leuk al die aanhangers hehe, zo eerste heeft de vrouw erin geprakt. Best veel ruim 4 ml 2x per week hehe
                        Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by frankey View Post
                          Leuk al die aanhangers hehe, zo eerste heeft de vrouw erin geprakt. Best veel ruim 4 ml 2x per week hehe
                          nu nog even terug prikken vanavond hé.. suc6 man
                          SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Originally posted by frankey View Post
                            Ik ben alleen niet zo van het cutten... vind het zonde van harde werk om massa te pakken.. Ga liever langzaam net onder onderhoud zitten. Anders wordt je zo een jojo.. Thx guusd
                            werkt idd ook prima.
                            focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Updatje

Eergisteren 2e inject gezet, merk wel als ik inject spuit even tijdje onder me oksel doe dat hij lekker op lichaams temp komt dat ik amper voel dat er vloeistof ingespoten wordt.. aangezien het rond de 4ml is per keer Merk van de anavar dat ik weer wat sterker wordt en voor de rest niet echt boeiende dingen..

Ga proberen om elke 2 a 3 weken een foto erop te zetten.

peace
                              Een dag niet getraind...

Comment

Ben benieuwd naar de foto's. Hoe gaat het trainen nu dan, nog pr's gezet ?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X