Mijn aankomende kuren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Goed nakuren en goed blijven eten dan moet het goed komen
    Laat ff weten hoe het gaat.

greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

okee. ik ga door. vandaag met bankdrukken eindelijk (3 weken) gemerkt dat ik sterker wordt. hetkan dus toch nog. es zien wat er gaat gebeuren.
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Top voor je!
        Succes verder en blijf posten

Greets...

Comment

Sorry..ben tijdje niet op het board geweest. Hey , het klinkt alsof je fake dboll hebt. Normaar zou je naar 1 week al een enorme toename in kracht moeten hebben. De cyp zal je na +- drie weken merken, dust dat klopt wel. Update- in hoeveelste week zit je nu en hoe gaat het?

Ik heb je post gelezen over het Mexicaanse onderzoek, maar laat je niet verleiden door onvoorzichtig op te springen met doseringen van prolactine- achtige AS. Ik heb met jongens gesproken die met Tren alleen al gyno hebben gekregen..

Groet,

Comment

hey b2b. welcome back. hahah. ja, de dboll is denk ik wel echt, want een vriend van me heeft van dezelfde batch wel een dosis kracht gekregen. ging in 4 wkn van 100 naar 120 kg bankdrukken. ook is hij 10 kg aangekomen. wel wassie bijna suicidaal. zo depri. ik begin nu ook depri te worden. das echt sucks. veel moe zijn en nergens zin in. wel heb ik enorme pomp in mn spieren van de dboll. na 1 oef. van 8 reps ofzo zitten ze al helemaal vol. en dat is wel mooi om te zien. ik denk dat ik bij kuur 2 de deca niet gebruik. die laat ik maar zitten. zijn 4 ampullen en dat zal echt geen 5 kg uitmaken. wel gek eigenlijk. dboll doet dus niet zoveel bij mij, maar winstrol ook niet, terwijl een andere vriend, van dezelfde batch winstrol enorme kracht kreeg. affijjn... we gaan vol goede moed verder. zit nog steeds rond 90 kg. ik kom er niet overheen. dus dat moet dan maar in april gebeuren.
            oh ja, ik heb er nu 4 weken op zitten. vreemde tov andere kuren: ik voel me helemaal niet anders dan tijdens het niet-kuren. normaal voel je je de man, kan je de hele wereld aan en niks is te zwaar. dat heb ik nu helemaal niet. missch. door de lichte doses.

Comment

Thanks! Ok, de dbol is echt. Gaan we verder zoeken; mijn volgende verklaring is dat je een Hypo hebt van verhoogde gluclose-clearance van de d-bol. Het is niet normaal dat je depri bent tijdens de kuur en MINDER energie hebt. Hoeveel koolhydraten en calorieen neem je op een dag? Ga over op havermout, pasta, zilverviesrijs en aardappels. Brood is een minder goede keuze. Zorg ook dat je de koolhydraten varieert. Neem dextrose na de training en eventueel maltodextrine tijdens (zit in de meeste sportdranken).

Comment

nog even correctie: ik ben nu bezig met propionaat. die zou meteen moeten beginnen toch? de cypionaat is voor de volgende kuur. naast sust, omdat in sust maar weinig langwerkende testo zit.
                ik eet musli, kwark, yoghurt en kipfilet als extra eten. daarnaast neem ik af en toe ook frituur. het is nu toch massa pakken en met de volgende (de tren) droogtrainen.
                glucose, hyper.... ik kan wel vertellen dat ik me soms als een suikerpatient voel. zweten, zweven, etc. dat heb natuurlijk wel te maken met glucose. ennuh... lijkt ook op hyper. ik moet nu nog 1,5 week. en ik moet zeggen dat ik blij ben als ik klaar ben met de dianabol. ik vind het maar niks. steeds weer half uur te laat met innemen enzo. heb tegenwoordig de wekker van mn mobiel steeds gezet. dan ben ik er op tijd bij. het bulken met eten heb ik verminderd. op gegeven moment liep ik de hele dag te boeren en kwamen er stukjes mee naar boven. plus dat ik braakneigingen kreeg bij het (alleen maar) ruiken van brood als ik het ging eten. nu zit ik denk ik rond de 3500 kcal. per dag.

Comment

Wel uitkijken dat je niet te weinig gaat eten Bruce.
                  Wat is je progressie tot nu toe eigenlijk?

Greets...

Comment

3500 ?!?! is wel wat aan de lage kant he of niet ? Daar zit ik nu al over heen zit meestal rond 3500/4000 en als ik mijn stats vergelijk met de jouwe haha maar toen ik in me kuur zat at ik super veel bananen en muslirepen en volop veel vet enzo ben wel blij dat ik nu wel veel eet vroeger at ik zo weinig net 2000 kal. maar door me kuur ben ik echt gaan schranzen eet ook veel pakkies nudels eet in je kuur gewoon alles wat los en vast zit komt wel goed met de volgende kuur van je
                    Greetzzz

Comment

Anabolic Frolic en Curioso hebben het al gezegd.

Comment

nog 1,5 week te gaan.
                        ik heb veel vet op mn heupen en buik erbij gekregen. ook op mn rug. das echt lelijk. plus dat ik nu met mn bovenste knoop van mn broek los loop. krijg em niet meer vast. kan vocht zijn, want ik gebruik weinig arimidex. blijk het dus niet eens nodig te hebben voor gyno. joepie.
                        progressie is dat ik met squat (tot op grond) van 110 naar 140 kg ben gegaan. bankdrukken de 100kg een paar keer meer. deadlift hetzelfde. biceps ong. 5 kg per arm meer power.
                        gewicht op dit moment.... ff wachte... 91 kg. dus het blijft rond de 90 hangen. depri zijn is over. wel af en toe wakker 's nachts. en veel last van zuur. (toch weer).
                        bij de volgende kuur wil ik evt. ook 91 zijn, maar niet meer dan 6% vet. dus dat wordt fikken. hahaha.

Comment

Hmm had ik ook last van in mijn kuur tot voor kort,snel wakker snacht last van zuur enzo veel vet op me onderbuik beetje op me heupen en onderrug is wel veel vocht gaat ook wel snel weg ong maandje maar is wel ### mijn knoop ging ook steeds los haha

Greetzzz

Comment

Wil ook met me volgende kuur ong 95 halen en dan 90 schoon is wel mooi laat het wel horen als ik er over uitben wat en wanneer hoop dat jullie me nog een beetje inlichten haha wil al deze nadelen dus niet weer zoals vet gyno enz

Greetzzz

Comment

Wie mooi wil zijn.........

Greets...

Comment

I quit. deed niks meer. na stoppen dianabol ben ik gewoon brutaalweg zelfs kilo lichter geworden. waarsch. vocht. voor mij geen propionaat meer. of het moet 2 weken zijn. omdat het na twee weken niks meer toevoegde.
                                nu 89,8 kg. 12% vet.
                                met alles iets sterker geworden maar ik heb niks uit kunnen buiten door blessure in linker elleboog/ triceps. das echt klote, want ik voel dat ik veel meer aankan. note: ik heb altijd als ik kuur binnen 3 weken een blessure. nu hopen dattie weg is voor volgende kuur. en dan maar es voorzichtig opbouwen ipv beuken.
                                you will be hearing from me.
                                start: week 3 van april.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X