Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
5 uur na eerste shot van 5 ml smaak van tren op tong en lichte druk op slapen. Ben benieuwd hoe ik slaap. Ben bang dat t nu al slecht word gezien die druk. We Will see
5 uur na eerste shot van 5 ml smaak van tren op tong en lichte druk op slapen. Ben benieuwd hoe ik slaap. Ben bang dat t nu al slecht word gezien die druk. We Will see
bedoel je na je eerste inject al of later in je kuur
Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.
Hey Bruce,
Wellecht dat je 5-htp bij B&F kunt bestellen?
Dit helpt schijnbaar voor een goede nachtrust ken mensen die het ook bij hun tren kuur gebruiken om zo niet steeds snachts wakker te worden.
Anyways, hoop dat je een rustige nacht tegemoet gaat!
Ik heb je htp gezien in topic van Harrie idd, pride.
@block: na m'n eerste. Tren smaak en hoofd beetje druk.
de eerste peps zitten et in. Vlak onder huid dus dat gaf een bolletje op huid, deed beetje pijn en werd later rood. Laat inmiddels aardig wat scheten. Missch. Door continue eten/ drinken maar ik vrees dat ik per dag bij minstens twee klanten de pot vol moet kakken. Sommige zijn winkels met mini wc die vlak bij winkel is
5 potjes van elk, missch. Dat ik nog paar CJc bij haal.
en ja hoor eerste klant beige klei gedraaid. Dunne. Had krampen dus had geen keus. Potje recht tegenover balie bij ingang. Dus zo snel mogelijk alsof ik lang piste hehe. Blijft raar een klein hokje vergiftigen. Toen ik half uur later wegging kwam er een meid van rond de 20 uit. Ik ging weg ze zei tot ziens dus denk dat t meeviel
Ja Possel ik eet ze droog. Goed te doen en 29 cent per pak van 100 gram.
oke knul. Dan gaan we knalluh haha. Morgen beginnen. Vanavond gaat m'n eerste 5 ml d'r in.
Idd hcg erbij. Vergeten te vermelden en nakuur nolvadex. Uiteraard wel
goed te eten idd, heb ze met pindakaas geprobeerd, dat is best goed te eten. dus ga die maar is meenemen voor onderweg
met pindakaas ook lekker ja. kaas ook maar ja... vet he.
nou mn eerste dag. buik staat bol. van continu eten. 2x gescheten bij klanten. normaal 1x per paar dagen. zometeen nog kwark en dan zit t erop.
nu eers douche.
ennuh.... nee, ik voel nog niks
Ik heb de 5-htp ook en neem er voorlopig 1 een uurtje voordat ik ga slapen. Wordt nog wel wakker om te pissen maar val dan meteen ook weer in slaap. GOED SPUL!
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment