test e, tren e, mast e, winstrol, ghrp1295, cjc6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik rij hele land door om service pp afterprint ofwel document finishing apparatuur te doen. Soms wat handel.
    nu slaap ik nog als een trein. Dus nog geen rommel nodig.
    gistrravondniet eens gemerkt dat vrouw half 12 op bed ging
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

De Peps vermoeien je nogal, dus slapen is in het begin geen probleem. Misschien wat vaak wakker wegens onrustig zijn in de nacht....
      De maand zonder peps is lastiger, daar je minder vermoeid word.
      Maar zoals altijd kan dat per persoon verschillen, net als met HGH. Het werkt ook hetzelfde, en doordat het veel sneller is ben je ook sneller vermoeid tijdens gebruik.
      Maar geloof me, het is het allemaal waard... De zere spieren, de vermoeidheid, de enorme aanhoudende pomp.
      Je vergeet het op slag als je naar je nieuwe lichaam kijkt, en de enorme kracht die je ervaart.

Je hebt n geweldige kuur kerel, dat zal je zelf nog beleven en vertellen.
      Over n paar daagjes begint het gevoel dat je spieren niet meer in je lijf passen, bizar gewoon.
      Meestal begint het bij de rug, spieren die eruit lijken te willen springen tijdens de training, en niet kunnen liggen omdat je schouder zo vervelend doen...
      Maar het hoort er allemaal bij. Het gaat om het resultaat aan het eind.
      En die zal er niet om liegen...

En nee het is niet geschikt voor n beginnende kuurder, jammer he? Whaaaahahaha...
      Last edited by Knulletje; 16-04-2013, 12:18.

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
        De Peps vermoeien je nogal, dus slapen is in het begin geen probleem. Misschien wat vaak wakker wegens onrustig zijn in de nacht....
        De maand zonder peps is lastiger, daar je minder vermoeid word.
        Maar zoals altijd kan dat per persoon verschillen, net als met HGH. Het werkt ook hetzelfde, en doordat het veel sneller is ben je ook sneller vermoeid tijdens gebruik.
        Maar geloof me, het is het allemaal waard... De zere spieren, de vermoeidheid, de enorme aanhoudende pomp.
        Je vergeet het op slag als je naar je nieuwe lichaam kijkt, en de enorme kracht die je ervaart.

Je hebt n geweldige kuur kerel, dat zal je zelf nog beleven en vertellen.
        Over n paar daagjes begint het gevoel dat je spieren niet meer in je lijf passen, bizar gewoon.
        Meestal begint het bij de rug, spieren die eruit lijken te willen springen tijdens de training, en niet kunnen liggen omdat je schouder zo vervelend doen...
        Maar het hoort er allemaal bij. Het gaat om het resultaat aan het eind.
        En die zal er niet om liegen...

En nee het is niet geschikt voor n beginnende kuurder, jammer he? Whaaaahahaha...
        Wat jammer nou ik wou hem net als mijn volgende kuur gaan gebruiken ik ben echt benieuwd hoe hard je hierop gaat Bruce!
        Last edited by jobr; 16-04-2013, 12:25.
        SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Wor helemaal geil van t verhaal haha. Idd heb ik nu zware ogen. Alsof al half een savonds is haha. Maar das mooi. Weet ik dat se peps goed zijn. Wel apart het ene spuitje voel je niet, het andere brand. Maar ik benexited. Keep u posted met alles.

Comment

Nee voor een beginnende kuur is t idd veel te licht dan meot je zoiezo al minimaal op 1ml test e per week en 1ml tren per week gaan zitten.
            Want anders werkt t natuurlijk niet .
            /sarcasmoff

Ben benieuwd hoe het je gaat verlopen!
            Hou het zeker goed in de gaten!
            En na dat verhaal van Knulletje ben ik ook heel erg benieuwd hoe je het gaat beleven!

Comment

Ik kan al wel zeggen dat Knulletje het helemaal goed heeft, ik heb het zelf ervaren en begin volgende week weer voor 4 weken met GHRP-6. Je moet een beetje wennen aan dingen die je voorheen nooit voelde zoals het bizarre gevoel in de rug en met name de schouders. idd is het vervelend tijdens het slapen, zeker als je nooit op je rug ligt, maar dat ga je nu op zekers wel doen, hahahaha..... En ik prik de Peps gewoon in de biceps, daar voel je helemaal niks van, niet net onder de huid maar er rechtop in. In de buik was het de ene keer gevoelloos en de volgende keer stond de fik er in. Ik heb geen Mast Ent. en lees daar ook veel goede berichten over, misschien te overwgen met de nieuwe kuur in het najaar. Knulletje zal daar vast wel een goed antwoord op hebben waarom het in mijn kuur niet zit.
              Je bent nooooit te oud om te leren......

Comment

ja ik doe t echt super subcutaan. dus vlak eronder. moet goed zijn.
                ga mn foto oploaden. wat een barre toestand. had niet verwacht dat het er zo drek uit zou zien maar ja, tis ook volle buik van hele dag eten en niet getraind, dus geen pomp. des te mooier worden de vervolg fotos

Comment

nou de slappe chubby bruce van nu. volle buik, niet getraind
                  Attached Files
                  Last edited by bruce; 06-05-2013, 22:12.

Comment

Ziet er goed uit Bruce, succes met je kuur ! Ga je volgen .

Comment

thanks tails. vind t zelf niet om aan te zien haha
                      ben ook groter dan ik op die fotos lijk. frustrating. maar ja.
                      ik hoop dan ook dat over aantal weken gruwelijke fotos zijn
                      Last edited by bruce; 16-04-2013, 21:03.

Comment

Originally posted by harrie1959 View Post
                        Ik kan al wel zeggen dat Knulletje het helemaal goed heeft, ik heb het zelf ervaren en begin volgende week weer voor 4 weken met GHRP-6. Je moet een beetje wennen aan dingen die je voorheen nooit voelde zoals het bizarre gevoel in de rug en met name de schouders. idd is het vervelend tijdens het slapen, zeker als je nooit op je rug ligt, maar dat ga je nu op zekers wel doen, hahahaha..... En ik prik de Peps gewoon in de biceps, daar voel je helemaal niks van, niet net onder de huid maar er rechtop in. In de buik was het de ene keer gevoelloos en de volgende keer stond de fik er in. Ik heb geen Mast Ent. en lees daar ook veel goede berichten over, misschien te overwgen met de nieuwe kuur in het najaar. Knulletje zal daar vast wel een goed antwoord op hebben waarom het in mijn kuur niet zit.
                        Knulletje zegt hierop:
                        Je hebt altijd kutkuren gehad, dit is je eerste echte en goede kuur.
                        Natuurlijk had ik jou ook Masteron voor kunnen schrijven, maar het zijn voor jou allemaal nieuwe middelen (ook de test die je nu HG hebt) dus ik wil niet teveel nieuwe middelen voorschrijven in de eerste echte kuur.
                        Het probleem is als er iets mis gaat, kan ik vanaf hier ook niet meteen zeggen wat en/of welk middel jou tegenwerkt.. En ik ben en blijf heel voorzichtig met n ander zijn lichaam en gezondheid.
                        Daarbij heb je nu al (voor jou) 4 nieuwe middelen, die je eigelijk niet kent of herkent.
                        Je weet zelf ook dat de testosteron die je altijd kocht ook n prutshit was..
                        Vandaar Harrie.

En ja natuurlijk kunnen we evt de volgende kuur weer n stapje verder gaan.
                        Maar vooralsnog ik blijf voorzichtig.

Comment

stukken beter dan vorig jaar bruce,

haha en moest je weer een penis painten op je foto XD

Comment

Originally posted by bruce View Post
                            nou de slappe chubby bruce van nu. volle buik, niet getraind
                            Zie je nou wel dat je van kuren een klein piemeltje krijgt :P

Veel succes Bruce, ik volg

Comment

Ik mis die leren broek.. op die foto's

Comment

Ziet er al goed uit, ben benieuwd naar de foto's na deze kuur!

Maar lijkt het zo op de foto of je linkerborst wat ingezakt?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X