Originally posted by Knulletje
View Post
test e, tren e, mast e, winstrol, ghrp1295, cjc6
Collapse
X
-
Ik heb adh van m'n leeftijd gewicht sexe vetpercentage m'n energie behoefte berekend. Daarop gebaseerd m'n voeding in elkaar gedraaid en af en toe vraagje aan kev hoeveel ik eronder moet zitten om te cutten en of Bep. Producten wel of niet goed zijn. Bijv. Rijstwafels lijken goed is dat ook zo? Ja dus. Goeie shit. M'n schema bevalt prima, wekker gaat op juiste momenten. Vandaag wel lastig. M'n eerste weekend dag. Zit niet in dagelijks ritme. Heb in weekend m'n eerste prik een uur later. (Anders half 7 eruit) maar ti's lastig als ik niet alles in m'n koelboxje heb zitten en als ik wat moet eten het moet bereiden. Volg. Week ga ik gewoon m'n koelboxje thuis neerzetten met alles klaar erin. Kan ik pakken als wekkertje gaat. Vandaag m'n voedingsgoeroe geraadpleegd of ik kipnuggets mag want rest gezin gaat aan de snackjes zon doos van mora. Als ik denk dat ik et behoefte aan hebb moet ik t doen dus das mooi. Mocht het m'n dieet onderuit halen doe ik t niet meer.
Maar hoe zag mijn eten eruit?
geen ontbijt
12 rijstwafels met kaas (verz. Vet)
savonds eten meestal alleen twee of drie dubbel vlees en klein beetje aardappels en groente.
savonds na 8: chips snoep snack, zakken gefrituurde kippevleugeltjes vreten alles.
dus veranderen eten is mega verandering. Alleen dat al moet enorme boost geven. Voel me door t eten ook al top. Zal zo ff die foto uppen. Lukt dis wel vanaf phoneAttached Fileseen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Okay, goeie zaak. Je hebt daar een stel goede, mooie producten staan. Dat is gewoon prima voer.
Wat betreft junkmaaltijden tijdens een kuur, kan ik niets zinnigs over zeggen, maar normaliter kan af en toe junk geen kwaad lijkt mij. Bij mij werkt geheel onthouding het beste, maar eenieder verschilt hier in natuurlijk.
Geniet er van !"Straight outta gym"
Comment
-
image.jpgOh ja elke vrijdag veel zuipen en pizza/ kebab. Dat doe ik dus niet meer. Zowel geen drank als geen kebabzoooi. Als je t allemaal leest en weet dat ik 36 ben zou je verwachten dat ik gigantisch vet zou moeten zijn. M'n genen zijn menhirs gezind. Das m'n mazzel. Daarom verwacht ik ook veel van deze kuur. Waarom ik zo vreet? Tijdsvulling. Zomaar. Verveling weet ik veel. Missch wel een bepaalde leegte vullen. Kids slapen en communiceer weinig met de vrouw dus je moet wat. Trainde een tijd niet genoeg door steeds dezelfde blessure maar dat is nu anders dus mindshift op alle vlakken. Zal die foto ff pakken. Let op de achterkant schouder/ nek/rug. Moet je vergelijken met de eerste foto's achterkant.zit drie dagen tussen. (Of twee)een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Originally posted by Waterpoloboy View PostOkay, goeie zaak. Je hebt daar een stel goede, mooie producten staan. Dat is gewoon prima voer.
Wat betreft junkmaaltijden tijdens een kuur, kan ik niets zinnigs over zeggen, maar normaliter kan af en toe junk geen kwaad lijkt mij. Bij mij werkt geheel onthouding het beste, maar eenieder verschilt hier in natuurlijk.
Geniet er van !een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
In m'n voeding staan volgens mij twee foutjes. 2 eieren is 25 gram eiwit dacht ik staat 12,5 ofzo. En de eiwit reep zonder vet bestaat niet. Dit is een paar dozen met zakjes eiwitsmaken. Ik dacht dat het doos repen waren, maar van scitec nutrition alle smaken. Wel cool kan ik zien wat ik lekker vind. Smaken als while chocolate with strawberry en bijv. Caramelbiscuit ofzo, chocomet coconut..... Lekka lekkaeen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Begrijp me niet verkeerd Broes. Ik bedoelde dat je best nuggets kan eten als je ze binnen je macro's ingepast krijgt. Natuurlijk is het kwalitatief gezien niet de beste keuze maar je kan de schade enigszins beperken door het in te bouwen in je schema. Wat betreft junken vind ik dat iedereen zelf bepaald wanneer die moet "junken". En ja, voor de een is junken naar de kentucky voor een grote emmer wings, voor de ander is junken een blikje tonijn op olie ipv zijn normale tonijn op water. Dus het hangt geheel van jezelf af.
Ik heb overigens totaal geen kennis over wat de peptides met je macrobehoefte doet. Logischerwijs zou ik zeggen dat er een grotere eiwitturnover is waardoor je eiwitten wat hoger zouden moeten. Maar nogmaals, dat is maar een gedachtegang. Verder denk ik dat door de verhoogde GH aanmaak in je lichaam het partitioneerverhaal wel snor zit en je vetcellen vrolijk zichzelf leeg aan het storten zijn in je bloedbaan. De aanmaak van nieuwe cellen kost waarschijnlijk ook nog een bult extra energie dus je behoefte zal we daverend hoog zijn. Haast niet vast te stellen natuurlijk omdat de wetenschap nog niet bepaald ver is wat betreft peps en voeding. Dus eigenlijk durft ik je haast niets concreets te adviseren wat te doen met je voeding voor optimaal vetverlies/spiermassawinst.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Weet ik pik. Maar als jij bijvoorbeeld meldt van iets wat funest is dan laat ik het snappie. Maar je heb zeker gelijk dat m'n behoefte door die extra aanmaak veel hoger is. Dat voel ik ook. Daarom ga ik volg. Zaterdag m'n behoefte weer opnieuw berekenen en kijk hoe die is veranderdeen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Broes, je moet imo stoppen met berekenen wat je behoefte is, gebruik de weegschaal, spiegel, vetmeting af hoe het gaat.
Jij hebt ondertussen meer dan genoeg verstand hoe je lichaam reageert, het lijkt mij dat je met de middelen die je nu gebruikt een enorme calorieën verbruik hebt.
Dus tellen is goed maar ga niet constant berekenen maar eet wat je nodig hebt en hoe schoner hoe beter.
Als jij volop traint, goed eet hopelijk beetje fatsoenlijk kan maffen haal je makkelijk je doel man.
Succes verder!!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment