test e, tren e, mast e, winstrol, ghrp1295, cjc6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dus als je niet thuis spuit moet het altijd gekoeld mee?
    Is het tijdstip ook belang rijk of is de ene dag acht uur en dr volgende dag 10uur bv ook goed?

Comment

• Ik heb koelbox met vrieselementen en in een broodtrommel zitten de peps nog Es' tusse. Zon coolpack voor blessures. Maar als ik spuitje pak en spul zet heb ik toch 30 seconden eruit en het heeft weinig massa. Daarbij voelen m'n handen als kacheltjes dus wie weet heeft dat invloed
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Ja Bruce maar dat heb je thuis ook, dan moet je t ook in je handen nemen.. Geloof niet dat het zo snel verrot gaat..
        Zal ik moeten opzoeken, weet ik niet uit mn hoofd.. Ik doe het ook in n slin voor 10 dagen gebruik, en t blijft toch goed werken.

Comment

• Misschien kun je dit oplossen door het voor per dag mee te nemen. Slins kosten ook de wereld niet uit..

Comment

• Originally posted by Knulletje View Post
            Ja Bruce maar dat heb je thuis ook, dan moet je t ook in je handen nemen.. Geloof niet dat het zo snel verrot gaat..
            Zal ik moeten opzoeken, weet ik niet uit mn hoofd.. Ik doe het ook in n slin voor 10 dagen gebruik, en t blijft toch goed werken.
            Moet ik opzoeken!!!!! Encyclopedie van niks haha

Comment

• Ook maar effe update.... Tis stil, maar heb op dit moment niet zoveel door van de veranderingen. Ik maak maandag weer een foto voor mezelf op advies van knul om te zien dat het wel degelijk veranderd. Buik aangespannen wordt hij zelfs plat. Voor mn idee ben ik al langer bezig maar is natuurlijk pas twee weken en kan je zeggen dat ik zoiets niet in 8 weken kan bereiken met normale kuur en/of efedrine oid. Vet gaat kneiterhard.
              Alcohol laten staan bevalt me ben in weekend vroeg uit mn nest en fris. Niet es een frikandel ofzo.... Al is t maar ff halve kip met patatje... Das wel moeilijk. Maar de beloning is er ook. Hopelijk geef ik daar eerdaags ook niet meer om en zet ik in op 1x per maand junken. Dat wordt dan wel aso maar kadootje voor de inspanningen echter NA behalen resultaten, en das een sixpack

Comment

• Bruce, gaat helemaal goedkomen met je. Als je de drank al laat staan ben je al een heel eind! Zeker tijdens een kuur is het niet zo raadzaam om je vol te gooien... Bij mij zit die sixpack er wel, maar nu dat vet er nog af, op de moeilijkste plek zegt iedereen. Mijn vrouwtje vroeg me net wat ik vanavond wilde eten, ik heb haar net na geroepen, "EEN FLINKE KIP UIT DE OVUHHHHH!!!!", dus dat wordt lekker smikkelen vanavond.....
                Je bent nooooit te oud om te leren......

Comment

• Hoe zit t met junkdagen? Ik heb gister en vandaag een junkdag hoop dat mn cut niet te rrg wordt beinvloed
                  Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

• Ik doe aan 0,0 junkdagen. Maar missch moet die er wel bij om hard te gainen maar ik wil droger worden ook.
                    Ja harrie ik zoop altijd 1 avond per weekend en dat was veel wodka en veel cola.
                    Ennvrat elke avond snoep en chips etc. Nu NIKS.
                    dus moet wel goed komen, lol

Comment

• Nou hoor om jullie gezeur bil is perfect.
                      Ja ik voelde weinig. Ik zou eerst niet aspireren, denk die bil is een en al spier, etc. Doe het toch maar.trek er een halve ml bloed in. Kalere 2x bloed in twee weken en zelfs in mn reet. Dus weer zelfde rechter bovenbeen. Zal wel olie reservoir. Zitten nu. Ging als speer weer. Voel niks.
                      Kut bil

Comment

• In de bil hoe dan .... Nog nooit bloed gehad.
                        Een dag niet getraind...

Comment

• Ik ook niet hoor.

Comment

• Broes heeft gewoon volle billetjes

Comment

• Nee Dexie, Bruce zet zn naald teveel naar het midden van de bil.. Hij moet hem meer naar buiten (en waarschijnlijk ook hoger) zetten..
                              In het midden van de bil zit de hoofdader en de zenuwbaan, in de ader prikken is nog te herstellen maar als je in de zenuwbaan prikt ben je verder van huis.

Comment

• Ik heb ook wel is bloed gehad in bil
                                zet liever quad mindrr pijn ook
                                Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X