Dacht goed te zitten, op het oog. Rechtsboven moet dus hoger. Nou ja been gaat goed dus bekijk t maar
test e, tren e, mast e, winstrol, ghrp1295, cjc6
Collapse
X
-
Ik ga beginnen met de hcg.
heb nog nooit 400 mg tren gehad en begin het idee te krijgen een deca dick te krijgen. Hij wordt wel hard, maar is stuk kleiner en r zit amper gevoel in. Normaal met kuur dan hoefde je er maar met een haar over te aaien en alle zintuigen stonden op knappen. Nu n gevoelloze lul, moeite doen om te koemen. Tijdens een kuur! Das niet te geloven. Wel beetje geil, maar zeker niet als een paard.
zak is ook gekrompen van hangzak naar zon koud verschrompeld ding. Ook al niet bevorderlijk.
Nu vraag ik me af of ik evt. Nt als harrie mn test moet verhogen, aangezien ik uiteraard verwacht potent te zijn in een kuur. Dan ben je ook sterker.
vorm is er overigens wel, ben zeker suk droger. kracht blijft nog uit. Misschien omdatbik clean eet. En je voor kracht flink moet bulkenndan toch (zoals ik altijd deed)
mn vrouw vindt dit mooier dan normale bulk maar ja mn pik moet natuurlijk uitzinnig zijn!!een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Heb ik met tren ook gehad, proviron deed toen wonderen alleen rug vol met pukkels.
Der is nog zo'n goedje lees ik veel op dbb zal hrt effe opzoeken.
Ps neem je geen melanotan? Sinds ik dat gebruik krijg ik nog een stijve van me schoonmoeder
Comment
-
Originally posted by frankey View PostIn de bil hoe dan .... Nog nooit bloed gehad.
ikke wel 1x, voelde niks en voelde 'confortabel' aan en nog geaspireerd dus spoot ik de ml'ers erin, toen bij het eruit halen van de naald ging het ineens bloeden, alleen ik voelde er niks van. hield nog best lang aan... denk een ader doorboord ofzo.
geen last gehad verder.Make it happen, shock everyone!
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostNee Dexie, Bruce zet zn naald teveel naar het midden van de bil.. Hij moet hem meer naar buiten (en waarschijnlijk ook hoger) zetten..
In het midden van de bil zit de hoofdader en de zenuwbaan, in de ader prikken is nog te herstellen maar als je in de zenuwbaan prikt ben je verder van huis.
ps: heb altijd geleerd ter hoogte van je bil naad zetten en dan de bil even inknijpen en als het goed is zie je dan richts van je bil iets fijn knijpen en dan weer ontspannen en dan in dat stuk spier/vlees zetten...Last edited by gain is pain; 05-05-2013, 18:20.Make it happen, shock everyone!
Comment
-
Ja gip ofwel in buitenste bovenste quadrant.
Thanks voor je reply Quibus, ik vermoedde het maar was niet zeker. Heb ooit ace gehad, 75mg eod. Met test geen last. Maar dit had ik echt niet verwacht. Geen mega geile man tijdens zware kuur. Raar! Op einde kuur zal ik ook beslissen of ik ooit nog tren zal nemen. Vindt nu in principe meuk. Vind het geil zijn in n kuur juist lekker. Proviron nooit meer. Stop ik nog eerder met tren. Heb x paar dagen provi genomen en ruim n jaar rug puisten.
Ik heb mela maar helaas krijg ik er geen boner van if zo. Alleen warmeen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Originally posted by gain is pain View Postikke wel 1x, voelde niks en voelde 'confortabel' aan en nog geaspireerd dus spoot ik de ml'ers erin, toen bij het eruit halen van de naald ging het ineens bloeden, alleen ik voelde er niks van. hield nog best lang aan... denk een ader doorboord ofzo.
geen last gehad verder.een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Bruce, dat krimpen en gevoelloze van de tren is maar tijdelijk, en komt door het inkicken van de tren..
Je zou evt je test kunnen verhogen als je dat nodig vind...
Zo ja, zet hem dan op 750mg/pw max..
En ja je moet je HCG gaan zetten op 800iu per week.. Mag sub of intra. Dat helpt ook al tegen je gekrompen en gevoelloze piepert hahaha.
Quibus, de Masteron die hij zet werkt en is in princiepe hetzelfde product als de Proviron. Dus dat moet goed zitten. En zoals ik al zei het is maar tijdelijk...
Comment
-
Als je evt n keer n bloeding hebt, druk dan met n wattenschijfje (zonder alcohol) stevig het prikgaatje dicht voor +-30 seconden.. Het is dan gewoon weer gesloten..
Je hoeft niet altijd in n ader geprikt te hebben, je kunt het ook met terughalen van de naald beschadigd hebben.
Laat altijd de spuit na het zetten ook n paar seconden zitten, haal hem daarna rustig terug. Druk gelijk op de spuitplek met n wattenschijfje (zonder alcohol) zodat er ook geen gear terug kan lopen...
Waarom zonder alcohol?
Omdat alcohol ook het gaatje langer open houd..
Comment
-
Wou gisteren al tiepen wat knulletje zei, had precies het zelfde even 2 weekjes iets minder gevoel in je piemelmuisje toen de tren inkickte, Zodra de test zijn werk weer goed doet ben je weer zo geil en hard als boterEen dag niet getraind...
Comment
-
week4.jpgblij. nu de fotos. ik schaam me de klere voor de fotos. zie er irl stuk beter uit maar is niet anders. beloofd is beloofd. check de buik littekens/ blauwe plekken lol
ik ga kijken of ik hem in de eerste post kan plakken.
lukt niet dus maar zo. moet je de andere er maar ff bij pakken. wat iig opvalt is wat mij betreft die heupklonten die stuk minder zijn. maar dat voel je ook als je ze pakt.
graag commentaar want ik zie zelf amper wat
op dit moment een 5,5 kg zwaarder en minder vet. wel vocht dat zie je op mn rug, maar oke.Last edited by bruce; 06-05-2013, 22:15.een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
zeker is je vooruitgang al goed te zien bruce, volgende keer misschien handiger om de "poses" naast elkaar te zetten, is makkelijker als vergelijkingsmateriaal!
keep it up, ben benieuwd hoe het er aan het einde van je kuur uit gaat zien.SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment