geen effect dianabol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• geen effect dianabol

Goodmorning,

Ik begeleid iemand met trainen die op dit moment aan een dianabol kuur is gestart.
    We zijn nu 3 weken verder, en het resultaat valt echt vies tegen. Hij is nog geen kilo aangekomen.

De voeding is gewoon in orde, zit ongeveer 600 kcal boven zijn behoefte.
    Begonnen in de eerste week met het opbouwen van 10 mg naar 40 mg.
    Dit word ingenomen om de 4,5 uur.
    De dianabol is overigens van Generic Supplements.

De afgelopen week hebben we de inname zelfs verhoogt naar 50mg, hij ervaart er nog geen 'andere' dingen. Wel merken we dat de kracht redelijk vooruit gaat.

Iemand die hier een verklaring voor heeft, of hebben we hier gewoon te hoge verwachtingen van?

Ik hoor het graag!

Met dianabol zou je na 3 weken zeker wat kilo's moeten hebben, zelfs al is het maar vocht en is je voeding niet in orde. Of te wel, je dianabol is fake..
    'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

https://www.facebook.com/groups/3862...6561101415594/
      moet je hier maar is kijken
      Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Das wel vaag want van gs zijn nagenoeg geen fakes in omloop, je kunt op hun eigen site de echtheid controleren.
        Maar ik heb om me heen ook klachten over hun gehoord, zijn momenteel imo wel betere merken.

Comment

zelfs de namaak werkt goed heb ik gehoord,maar ja als die liegen lieg ik ook
          Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

ok dus er is namaak, op zich al interessant want zij zouden juist het merk zijn dat niet nagemaakt wordt, ook ivm die hologrammen etc.

Comment

Dus wat zeggen jullie? Stoppen, en andere aanschaffen?
              Welke merken zijn nou op dit moment echt goed?

Comment

Opbouw is trouwens ook kut zie ik nu, waarom elke 4,5 uur 10mg innemen? De halfwaardetijd is idd 4,5 uur, maar je zal zo nooit gebruik maken van een piek. Dus of neem sochtends gelijk 40mg in (beste buiten een stack) of doe 20/20 maar geen 10/10/10/10. Als je het sochtends in 1 keer inneemt maak je daarnaast ook snachts weer gebruik van de afgifte van je eigen groeihormoon.
                'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Originally posted by Mcvk View Post
                  Opbouw is trouwens ook kut zie ik nu, waarom elke 4,5 uur 10mg innemen? De halfwaardetijd is idd 4,5 uur, maar je zal zo nooit gebruik maken van een piek. Dus of neem sochtends gelijk 40mg in (beste buiten een stack) of doe 20/20 maar geen 10/10/10/10. Als je het sochtends in 1 keer inneemt maak je daarnaast ook snachts weer gebruik van de afgifte van je eigen groeihormoon.
                  Jij hebt het door... Goed gezien kerel.

Comment

Is dat het slimste om in te nemen voor training dan? Hij traint altijd s'avonds.

Comment

Originally posted by timiodimio View Post
                      Dus wat zeggen jullie? Stoppen, en andere aanschaffen?
                      Welke merken zijn nou op dit moment echt goed?
                      zou wat mcvk zegt eens doen nog een week, want dit is idd kansloos.
                      anders ander merk..welke mogen niet besproken worden..check je pm

Comment

Je neemt het in bij het ontbijt..
                        Het hoeft niet op piek te zijn bij de training, dat is onzin. Het hele gebruik van steroiden is gebaseerd op versneld herstel. Na de training is je eigen herstel al snel zat voor het eerste deel. Het gaat om de supercompensatie en die is niet net na of tijdens je training.

Comment

Maar 40 mg in de ochtend nemen, of voor de training dit innemen? zodat de piek tijdens de training is?

Comment

Originally posted by timiodimio View Post
                            Maar 40 mg in de ochtend nemen, of voor de training dit innemen? zodat de piek tijdens de training is?
                            Originally posted by knulletje01 View Post
                            Het hoeft niet op piek te zijn bij de training, dat is onzin. Het hele gebruik van steroiden is gebaseerd op versneld herstel. Na de training is je eigen herstel al snel zat voor het eerste deel. Het gaat om de supercompensatie en die is niet net na of tijdens je training.
                            zo dus

Comment

Originally posted by knulletje01 View Post
                              Goed, dat zag ik over het hoofd inderdaad. Maar dan 40mg naar binnen werken in 1x?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X