1e kuur Primo + Test C

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Maakt geen verschil, zou het gewoon voor/na de inject doen, als je toch bezig bent, tis maar 2 tellen werk want kan gewoon subcutaan.

Comment

@db96 @rain wat vinden jullie van de dosering primo? Nu 200mg per week.
      If you can dream it, you can do it!

Comment

Originally posted by Jan070 View Post
        @db96 @rain wat vinden jullie van de dosering primo? Nu 200mg per week.
        Is te weinig.
        is het om financiële redenen?
        Primo is namelijk niet het goedkoopst.

Met een goede primo kuur ben je al 5 tot 8 flesjes primo kwijt.

Zou minimaal 400mg doen.
        Chaka Chaka Boy

Comment

Nee hoor, het gaat zeker niet om de euro's. Als je t doet moet je t goed doen ja toch?

Comment

Originally posted by Jan070 View Post
            Nee hoor, het gaat zeker niet om de euro's. Als je t doet moet je t goed doen ja toch?
            Daarom! Zo is het maar net.
            verhogen dus Haha
            Chaka Chaka Boy

Comment

Mee eens, primo uppen.

Comment

Morgen wordt ik weer geprikt, dus zal dan vanaf morgen 2ml (200mg) primo zetten met 1ml test (500mg). En dat dan 2x per week. Kijken hoe dat gaat!

Motivatie is echt beter dan ooit!! Denk er niet eens over na om te gaan cheaten. Terwijl ik eerst elke zaterdag mocht cheaten. Zie nog geen echte verandering, ook al willen me ogen dat wel zien natuurlijk haha. Maar heb nog 10 weken te gaan, dus leggooooooo

Comment

Succes Jan! Ben zelf ook aan het kuren en ik ken het lekkere gevoel. Lekker gemotiveerd en hard gaan in de gym!

Comment

Ja man echt zo'n euforisch gevoel!��

Thanks Niels jij ook succes

Comment

Even een update! Ik ben nu 5.5 week bezig. Gaat goed. Zet nu op zondag en donderdag 1ml test E en 2ml primo. Ik ga 12 weken door, en dan lekker op vakantie. De laatste 4 of 5 weken wil ik Anavar tabletten erbij nemen, om het net wat harder te maken en wat droger. Heb nu ongeveer 4 kilo gepakt en zeker niet aangekomen in vet dus dat gaat goed Is het aan te raden om de test vanaf week 8 ook nog omhoog te doen?

Comment

Zou lekker je dosis handhaven zoals hij is. Verder (hoewel dit altijd enorm punt van discussie oplevert), ik zou overwegen de var door te trekken naast je nakuur.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Var doortrekken gaat helaas niet. Ik ga precies na week 12 lekker 12 dagen naar Curaçao. Of zal ik gewoon wat pilletjes in me koffer stoppen?

Comment

Dat lijkt me bijzonder onhandig. Die drugscontrole daar is fors, en die gasten zijn daar niet gezellig mee. Maar volgens mij kom je dan juist precies uit, var beginnen tegelijk met nolva, dus na je vakantie.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Begrijp dat niemand zegt dat die primo zonde van het geld is... Primo minimale 600mg en eigenlijk 1000mg zetten anders nutteloos.. Die 4 kilo was je ook ook aangekomen met test only.... en om de test beter te laten werken/vocht had je 1 ml mast kunnen doen of provion kunnen slikken. Wil je echt harde looks pak dan winny ipv anavar.

Succes
                              Een dag niet getraind...

Comment

Nutteloos is het zelden. Uiteindelijk is het effect gewoon cumulatief. Of het echt erg merkbaar is, is de vraag.

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X