1e kuur Primo + Test C

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by frankey View Post
    Begrijp dat niemand zegt dat die primo zonde van het geld is... Primo minimale 600mg en eigenlijk 1000mg zetten anders nutteloos.. Die 4 kilo was je ook ook aangekomen met test only.... en om de test beter te laten werken/vocht had je 1 ml mast kunnen doen of provion kunnen slikken. Wil je echt harde looks pak dan winny ipv anavar.

Succes
    Sorry zie nu pas de reactie!

Ja de meningen zijn hier heel erg over verdeelt. Het is mijn eerste kuur dus ik ben rustig aan begonnen. Kijken wat het met me lichaam doet. Oke dan ga ik nu de laatste 5 weken naar 6ml per week. Maar dan neem zet ik het liever over 3 dagen, 3x 2ml dan. Dat maakt niet uit toch?
    If you can dream it, you can do it!

Comment

Is zelfs beter. Maar zou die dosis niet verhogen. Goed is goed. Hoger kan altijd.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Var met de nakuur?? weet dat het weinig onderdrukt... maar onderdrukt wel degelijk....
        It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Klopt. Anderzijds boost de handel je systeem boven normale max zodra het weer loopt zoals het hoort. Ik zie het niet gebeuren dat var dat herstel significant in de weg gaat zitten (merkbaar langer rekt).
          Nochtans is het overigens geen foute overweging / afweging. Ik schat de kansen alleen anders in. Blijft toch een stuk eigen voorkeur.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Jan070 View Post
            Sorry zie nu pas de reactie!

Ja de meningen zijn hier heel erg over verdeelt. Het is mijn eerste kuur dus ik ben rustig aan begonnen. Kijken wat het met me lichaam doet. Oke dan ga ik nu de laatste 5 weken naar 6ml per week. Maar dan neem zet ik het liever over 3 dagen, 3x 2ml dan. Dat maakt niet uit toch?
            zou lekker je dosis aanhouden test primo is een prima combi. de primo zet je voor een beter A:B en anabolere werken. combi Test Mast is androgener het is net waar je voorkeur ligt.

als je 1000mg primo moet zetten om wat te voelen... dan is je gear fake of je voeding /training ruk.

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma | Bodybuilding.nl Forum

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
              Klopt. Anderzijds boost de handel je systeem boven normale max zodra het weer loopt zoals het hoort. Ik zie het niet gebeuren dat var dat herstel significant in de weg gaat zitten (merkbaar langer rekt).
              Nochtans is het overigens geen foute overweging / afweging. Ik schat de kansen alleen anders in. Blijft toch een stuk eigen voorkeur.
              Eens , de werkzamen stoffen van Test en of Primo zijn bijv niet na 2 weken uit je systeem na je laatste inject als je de nakuurstart . je kan beter uitvoorzorg na je laatste inject 4 weken Var slikken totdat de test en of primo uit je systeem is dan je nakuur starten.

Ts bij een korte kuur 6 tot 8weken met 1 ml test 2 ml primo per week volstaat 10 mg nolva.

20 mg is overkill bij de meeste kuren . tenzij er veel oestrogenen middelen in .

Comment

Originally posted by imation View Post
                Eens , de werkzamen stoffen van Test en of Primo zijn bijv niet na 2 weken uit je systeem na je laatste inject als je de nakuurstart . je kan beter uitvoorzorg na je laatste inject 4 weken Var slikken totdat de test en of primo uit je systeem is dan je nakuur starten.

Ts bij een korte kuur 6 tot 8weken met 1 ml test 2 ml primo per week volstaat 10 mg nolva.

20 mg is overkill bij de meeste kuren . tenzij er veel oestrogenen middelen in .

klinkt goed, maatje van mij doet na zijn laatste inject 4 weken mast prop, waarschijnlijk metdezelfde reden dan vermoed ik

Comment

Originally posted by Beachboy View Post
                  klinkt goed, maatje van mij doet na zijn laatste inject 4 weken mast prop, waarschijnlijk metdezelfde reden dan vermoed ik
                  heb het zelf ook ondervonden ben toen pas 3.5 week na me laatste inject gestart met me nakuur ( 10 dagen nolva op 10 mg). werkt prima. 2 weken is te kort om te starten met je nakuur.

Comment

maar zonder extra middelen dan? want je trekt dan de mast of anavar door omdat de test toch moet uitwerken. verder zal het betreft gains niet veel uitmaken lijkt me. of zou het dan verstandiger zijn 3 weekjes test prop te zetten tot aan de nakuur?

Comment

zonder extra middelen er zit nog genoeg test in je lichaam mensen gaan ervan uit dat je na 2 weken je nakuur kan starten . ik eindigde met 250mg test 200 primo & 250 mast geloof ik zet 1 x PW.
                      maat van me deed het met winstrol 3 weken daarna ze nakuur zat op 500 test 400 bold.

Denk dat het nihil is betreft gains maar je hersteld sneller en dus hou je meer gains over.

je kan het met elk kortwerkend middel doen possel dat kan zeker wellicht als ik nog ga kuren dat ik dat ook ga doen.

Comment

interessant,
                        even een spinsel

1-10 test 0.5ml tren 1ml mast enanthaat 1ml
                        10-12 anavar/winny of test tren mast kortwerkend. maar dan zou week 10 misschien wat overkill zijn dus 11-12 kortwerkend (week 10 heb je nog volle capaciteit van de enanthaat, week 11 begin je met de helft erbij te zetten week 12 zelfde hoeveelheden als de enanthaat, zo krijg je minimale schommelingen en zou daardoor de acne ook wat minder zijn in theorie omdat de waarden nagenoeg gelijk blijven)
                        13-16 nolva 30mg
                        1-12 hcg 2x 400iu pw

Comment

Met test e begin je al drie weken na je laatste prik met nakuren dus cypionaat zou je gerust n weekje later pakken. Wel vind ik primo icm cypionaat raar. Primo heeft een veeel korter werkend ester. Ik zoudrie keer per week test prop doen met drie keer primo erbij. Kan je ook vlot nakuren. Je kcal zijn wel hoog om droger te worden. Hoop dat je die goed heb berekend
                          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X