Kuurlog rien

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

succes rien en corrie

Comment

Was het nou een ventje van 18 geweest had ik al dat gemauw nog wel begrepen maar we hebben het hier over iemand die ergens tegen de 40 loopt ofzo en al een beste tijd traint ook al is dat met tussenpozen maar ik zie hier nou niks beroerds in.

Ik heb zelf ook wel eens een tijd niet getraind en meteen de spuit en wat dbol tappies erin gerrot en ik had gelijk weer de spirit te pakken en binnen 4 weken had ik alles weer trug wat ik kwijt was en kon er toen weer lekker tegenaan.

Dan kan je zeggen dat het niet zo zou moeten en dat je het op eigen kracht had moeten doen maar who fuc-king cares anyway?

Ik niet iig en het maakt me ook geen ruk uit wat anderen vinden,ik was binnen 4 weken weer op niveau en gaf iedereen een dikke vinger.  

Rien;succes met je kuurtje en zorg dat je er wat van maakt!

Corrie...steun die vent van je een beetje,he?

Comment

die vinger dat deed het em he.
        ik kon week niet zitten
        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

haha.... ...

maar eerlijk is eerlijk....testo heb op dat standpunt zeker gelijk

Comment

In ieder geval op dat moment...

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Wij denken er het zelfde over als testo, maar dat mocht al duidelijk zijn

@testo
              Ik zal hem zeker steunen ook voor jou een
              Sponsored by:
              Inshapesupplements

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Testo @ Sep. 06 2005,02:41)]Was het nou een ventje van 18 geweest had ik al dat gemauw nog wel begrepen maar we hebben het hier over iemand die ergens tegen de 40 loopt ofzo en al een beste tijd traint ook al is dat met tussenpozen maar ik zie hier nou niks beroerds in.

Ik heb zelf ook wel eens een tijd niet getraind en meteen de spuit en wat dbol tappies erin gerrot en ik had gelijk weer de spirit te pakken en binnen 4 weken had ik alles weer trug wat ik kwijt was en kon er toen weer lekker tegenaan.

Dan kan je zeggen dat het niet zo zou moeten en dat je het op eigen kracht had moeten doen maar who fuc-king cares anyway?

Ik niet iig en het maakt me ook geen ruk uit wat anderen vinden,ik was binnen 4 weken weer op niveau en gaf iedereen een dikke vinger.  

Sorry hoor maar ook dat vind ik triest!!!

Maar zal er verder maar niet meer op in gaan krijg ik weer bonje met Cur!

Ik zeg alleen nog 1 ding AS zijn medicijnen, en hoe BB'ers daar mee omgaan is al super slecht, laat staan dat je er zo mee omgaat!!!

Mr. HOLLAND 2006 NAC
                Mr. HOLLAND 2007 NAC
                3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

AS zijn wonderpillen hoor

toch beter je huiswerk doen biggie

Comment

Hoe je er ook mee omgaat, het is gewoon slecht, klaar!
                    Sponsored by:
                    Inshapesupplements

Comment

Thanks Mr. B.I.G.!

Begrijp wat je bedoeld maar laten we gewoon verder gaan met het topic en de eerste update afwachten.

Greets...
                      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Mr. B.I.G. @ Sep. 06 2005,11:34)]
                        Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Testo @ Sep. 06 2005,02:41)]Was het nou een ventje van 18 geweest had ik al dat gemauw nog wel begrepen maar we hebben het hier over iemand die ergens tegen de 40 loopt ofzo en al een beste tijd traint ook al is dat met tussenpozen maar ik zie hier nou niks beroerds in.

Sorry hoor maar ook dat vind ik triest!!!

Maar zal er verder maar niet meer op in gaan krijg ik weer bonje met Cur!  

Ik zeg alleen nog 1 ding AS zijn medicijnen, en hoe BB'ers daar mee omgaan is al super slecht, laat staan dat je er zo mee omgaat!!!

Mag jij triest vinden,gab.

Zoals ik al eerder zei,dat interesseert me echt geen fuck.

Ga nou niet de heilige uithangen hier want dat misstaat je een beetje.

Comment

noem 1 iemand die het verstandig gebruikt.
                          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

xenogear!

Comment

Het is allemaal echt wel duidelijk maar wat snappen we nou niet aan de opmerkingen van Cur?
                              Voor verdere discussie over het al dan verantwoord gebruik van AS en wat die term nou eigenlijk inhoudt mag gerust een apart topic geopend worden maar svp niet meer hier.
                              Dit is een kuurlog en hier dus graag alleen nog updates en reactie's daarop...  

Comment

Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (bruce @ Sep. 06 2005,17:22)]noem 1 iemand die het verstandig gebruikt.  
                                Nou... misschien ben ik dat wel? Ik heb slechts een paar lichte kuurtjes gedaan. Dit pas na ruim 7 jaar naturel trainen. Ik deed slechts 1 kuur per jaar in rustige doseringen. Ik heb mijn lichaam dan ook elke keer weer volop de gelegenheid gegeven om VOLLEDIG te herstellen. Een westrijdbodybuilder MOET natuurlijk wel veel en vaak kuren. Deze wordt geacht zich in enkele maanden weer te verbeteren, alvorens weer op dieet te gaan. Mr. BIG weet hier meer vanaf dan ik.
                                Oké, ik ben beslist niet 'impressive' met 95 kilo bij 1,78 meter, maar ik val wel degelijk op tussen 'normale' mensen. 100 kilo is mijn eerstvolgende doel en daarna zie ik wel weer. Dit op natuurlijke wijze.

Drank is ook slecht. Als je slechte dingen met mate gebrukt en verstandig toepast, hoeft het geen effect te hebben op je levenskwaliteit.

Symmetry out.

Edit: sorry Shanasse, ik had jouw post niet gelezen...

We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X