Kuurlog rien

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (corina @ Sep. 09 2005,10:58)]Hij was begonnen op 90 kg.

Ik vind zijn bf ook te snel gaan, kilo's trouwens ook.
    Misschien toch zijn voedingsschema aanpassen en minder kcal eten?
    wel een nette winst, zal nog geen spieren zijn, maar veel vocht en vet, maar maakt niet uit.

zijn BF is wel fucking snel gestegen inderdaad, ik zou het bijna een knappe prestatie noemen.

maar zeker niet minderen; gewoon zo doorgaan, nu weet je zeker dat je niet te laag in kcal zit.  Gewoon lekker massa pakken, lekker doorbeuken. En volgend jaar kan hij met jou mee op de loopband 4x in de week, hup zomerklaar.

succes,

(ps; voor de grappenmakers; en dan bedoel ik niet met z'n 2en op dezelfde loopband, maar naast elkaar op 2 apparaten)

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Loo @ Sep. 09 2005,12:04)](ps; voor de grappenmakers; en dan bedoel ik niet met z'n 2en op dezelfde loopband, maar naast elkaar op 2 apparaten)
      Zou niet in me opkomen, echt niet.
      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Sep. 09 2005,12:25)]
        Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Loo @ Sep. 09 2005,12:04)](ps; voor de grappenmakers; en dan bedoel ik niet met z'n 2en op dezelfde loopband, maar naast elkaar op 2 apparaten)
        Zou niet in me opkomen, echt niet.
        inderdaad, die sloeg op jou ja.

nu baal je de hele dag zeker he, dat ik je voor ben  

Comment

Ik ben ook weleens 5kg aangekomen in 1 week, maar dat is vooral vocht en vet, dat de danken is aan niet schoon voedsel! Waarschijnlijk een junkdagje gehad of niet? Pas daar echt mee op hoor want voor je het weet ben je moddervet en sta je helemaal onder het vocht!!!

Mr. HOLLAND 2006 NAC
          Mr. HOLLAND 2007 NAC
          3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

vooral door gaan klinkt goed

heeft ie zijn bf niet de ene keer voor het trainen en de 2de x naa het trainen gemeeten?
            als je zweterige voeten hebt kan het miss ook wel schelen he
            zou de voeding eerder verhogen dan verlagen
            probeer het nog een weekje en kijk dan nog maar eens een keer
            Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Mr. B.I.G. @ Sep. 09 2005,12:57)]Ik ben ook weleens 5kg aangekomen in 1 week, maar dat is vooral vocht en vet, dat de danken is aan niet schoon voedsel! Waarschijnlijk een junkdagje gehad of niet? Pas daar echt mee op hoor want voor je het weet ben je moddervet en sta je helemaal onder het vocht!!!

@Big

niet schoon voedsel wil je dan even rien zijn voedingsschema nakijken wat er fout aan is, thanks alvast
              Wil zeker voorkomen dat ie te vet wordt.

Hij heeft ook geen junkdag gehad en ik zorg er wel voor dat alles op tijd klaar staat om op de goeie tijd gegeten te worden en dat er niet gejunkt wordt, ik niet junken hij niet junken

@Been

Ik denk indd dat het vetpercentage niet klopt, daar zit dan denk ik eerder vocht bij.
              Hij moet de spiegel en mijn kijk maar in de gaten houden dan zal het wel goed gaan.
              Hij ziet er niet vetter uit iig.
              Wel krijgt ie meer vocht en dat zie ik in zijn gezicht vooral.
              Hij moet indd maar een weekje aankijken hoe het gaat.

Misschien kan ie zijn voeding nog verbeteren door hulp van Mr Big.
              Sponsored by:
              Inshapesupplements

Comment

Zal zo eens ff kijken voor je, maar eerst ff iets anders doen..............................WHAHHAHAAHAH
                Mr. HOLLAND 2006 NAC
                Mr. HOLLAND 2007 NAC
                3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (corina @ Sep. 09 2005,14:34)]
                  Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Mr. B.I.G. @ Sep. 09 2005,12:57)]Ik ben ook weleens 5kg aangekomen in 1 week, maar dat is vooral vocht en vet, dat de danken is aan niet schoon voedsel! Waarschijnlijk een junkdagje gehad of niet? Pas daar echt mee op hoor want voor je het weet ben je moddervet en sta je helemaal onder het vocht!!!

@Big

niet schoon voedsel   wil je dan even rien zijn voedingsschema nakijken wat er fout aan is, thanks alvast  
                  Wil zeker voorkomen dat ie te vet wordt.

Hij heeft ook geen junkdag gehad en ik zorg er wel voor dat alles op tijd klaar staat om op de goeie tijd gegeten te worden en dat er niet gejunkt wordt, ik niet junken hij niet junken  

@Been

Ik denk indd dat het vetpercentage niet klopt, daar zit dan denk ik eerder vocht bij.
                  Hij moet de spiegel en mijn kijk maar in de gaten houden dan zal het wel goed gaan.
                  Hij ziet er niet vetter uit iig.
                  Wel krijgt ie meer vocht en dat zie ik in zijn gezicht vooral.
                  Hij moet indd maar een weekje aankijken hoe het gaat.

Misschien kan ie zijn voeding nog verbeteren door hulp van Mr Big.  
                  d*mn had ik maar zo een vrouwtje

ga je kuren staat ze de volle 100% achter je en het enige wat je zelf hoeft te doen is voedsel naar binnen te schuiven alles staat gewoon klaar

die rien is ook echt een bofkont

u go bro groeien met dat lichaam
                  Who's the Chef

Comment

Gaat iig erg hard, ondanks dat het vooral vocht en vet zal zijn toch niet verkeerd natuurlijk.  
                    Zeker verstandig dat hij zich wat inhoudt met trainen maar toch ook wel weer een beetje zonde...
                    Gaat immers toch schelen in de winst als je niet maximaal kunt trainen.

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (corina @ Sep. 09 2005,10:58)]Hij was begonnen op 90 kg.

Ik vind zijn bf ook te snel gaan, kilo's trouwens ook.
                      Misschien toch zijn voedingsschema aanpassen en minder kcal eten?
                      Die 17% moet je niet al te serieus nemen.

Ik heb ook zo'n ding en af en toe scheelt het per dag wel 1 of 2 % bij mij dus niet echt betrouwbaar.

Absoluut het eten niet minder,juist al iets aan gaan passen en opschroeven omdat je berekening gemaakt is op 90 kilo en hij weegt nu 95 kilo....dus hij moet steeds ietsies omhoog om goed gewicht te blijven winnen.

En trek je nou niks aan van die mensen die lopen te mauwen over vocht en vet want dat is zorg voor na je kuur en niet nu,als ie schoon genoeg eet is het prima zo.

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Testo @ Sep. 09 2005,18:44)]En trek je nou niks aan van die mensen die lopen te mauwen over vocht en vet want dat is zorg voor na je kuur en niet nu,als ie schoon genoeg eet is het prima zo.
                        Daar ben ik het niet mee eens, voorkomen is nog altijd beter dan genezen! Ik bedoel dan uiteraard vet.

Voor nu gaat het prima maar als het zo zou doorgaan lijkt het mij verstandig om wat aanpassingen te doen.

Greets...
                        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ben ik ook niet helemaal met je eens Testo, vroeger deed ik dat idd ook zo! Maar waarom vet gainen als het er uiteindelijk ook weer af moet? Wat uiteindelijk ook alleen maar spiermassa kost!

Dus lekker schoon bulken is imo nog altijd het beste! Je zal miss wat minder kilos gainen maar het is wel beter kwaliteit!!!

Mr. HOLLAND 2006 NAC
                          Mr. HOLLAND 2007 NAC
                          3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (Testo @ Sep. 09 2005,18:44)][En trek je nou niks aan van die mensen die lopen te mauwen over vocht en vet want dat is zorg voor na je kuur en niet nu,als ie schoon genoeg eet is het prima zo.
                            Ik quote mezelf maar even....

Schreef namelijk al dat ZOLANG HIJ MAAR SCHOON EET...

Dan kan er dus weinig vet bij zitten en is het veelal vocht en dat raak je dus zo weer kwijt,peeps...

Comment

Je quote maar een eind weg vet = vet...
                              We bedoelen hetzelfde alleen denk ik

Greets...
                              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Als jij bedoeld dat ie zich geen zorgen moet maken omdat het na zn kuur wel weer verwijnt zijn we het eens,gab.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X