Kuurlog rien

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by [b
    Citaat[/b] (corina @ Sep. 30 2005,20:34)]Hij heeft zelfs honger, dus kan er nog meer eten in. ik ben er al trots op dat ie zoveel is aangekomen, omdat hij het doet op mijn voedingsschema!!!
    Ahumm.....Niet zelf met de eer gaan strijken he!!!

Mr. HOLLAND 2006 NAC
    Mr. HOLLAND 2007 NAC
    3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

• Op zich gaat het wel goed met de kilo's erbij maar 4,5% vet in 5 weken erbij vind ik wel erg veel. Vooral omdat wat je er nu kwa vet aan eet je er later weer af wil hebben Kortom er schort toch echt iets aan het voedingsschema. Sorry maar dat is mijn mening.

Greetz Gerwin
      Verliefd zijn is net zoals in je broek schijten, iedereen merkt het, maar alleen jij hebt dat speciale warme gevoel!!!!

Comment

• Vet zal voor een groot gedeelte ook vocht zijn wat er dadelijk weer af gaat
        It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

• Laten we het maar positief bekijken red

Greetz Gerwin
          Verliefd zijn is net zoals in je broek schijten, iedereen merkt het, maar alleen jij hebt dat speciale warme gevoel!!!!

Comment

• Als je echt op massa kuurt moet je niet zeiken over een paar % bf er bij wat nog veel vocht is ook imo..
            In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
            Squat 230 kilo
            Bankdrukken 137.5 kilo
            Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Citaat[/b] (Iguana @ Sep. 30 2005,23:51)] Als je echt op massa kuurt moet je niet zeiken over een paar % bf er bij wat nog veel vocht is ook imo..
              We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

• Gaat gewoon helemaal lekker daar,laat hem steeds meer eten hoor,Corrie....de kilo's komen nu neenmaal door de mond.

Comment

• Had hem al gezegd dat hij deze week de 100kg zou halen
                  Vocht was inderdaad niet te zien dus gaat helemaal top!

Uiteraard heeft hij wel wat vocht en vet erbij dat kan niet anders maar dat is na de kuur zo weer weg

Greets...
                  Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

• Laten we daar dan maar vanuit gaan Mr C

Greetz Gerwin

Comment

• als ie nu al 10 kg er bij heeft komen er mis nog 4 a 5 bij laat er dan 7 - 8 kg vocht en vet wezen hou je een mooie winst over vindt ik hoor
                      Who's the Chef

Comment

• Vet is bij Rien niet zo erg, zolang ie maar niet vatsig wordt
                        Ik ben ook benieuwd wat ie overhoudt na de kuur.

@Sym
                        Vond jij dat ie een vochtkop had dan?
                        Ik vond het echt meevallen hoor, ik heb ergere vochtkoppen gezien.

En tuurlijk moet er vocht en vet bij zitten, kan niet anders, anders zou ie pure spiermassa aanzetten.
                        Sponsored by:
                        Inshapesupplements

Comment

• zou ideaal zijn alleen maar pure spier massa kg of 15
                          Who's the Chef

Comment

Citaat[/b] (corina @ Okt. 01 2005,10:23)]@Sym
                            Vond jij dat ie een vochtkop had dan?
                            Ik vond het echt meevallen hoor, ik heb ergere vochtkoppen gezien.

Ik heb helemaal geen commentaar gegven over een vochtkop...

Comment

• Je hebt ook niet gezegd dat het niet zo is Mr. Sym..

Greets...
                              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

• Da's waar! Bij deze dan: "Ome Rien heeft geen vochtkop, heeft 'm ook nooit gehad en zal deze ook nooit krijgen" Mocht 'ie 'm toch krijgen, zal ik het altijd ten stelligste ontkennen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X