Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
@Been
Het probleem is als hij dus 5% vet weer naar beneden wil gaat die zowiezo 5 kilo verliezen, waarschijnlijk meer. En als ik vocht als vocht beschouw en vet als vet. Heeft die ongeveer 4 kilo vet gewonnen en 2 kilo vocht dus 4 kilo netto winst aan spier gewonnen. Als die op hetzelfde vetpercentage blijft zitten. Gaat die weer beetje aftrainen. Houd die echt maar een paar kilo over. Maar goed is niet om af te kraken maar zet de feiten gewoon op een rij. Het uiteindelijke resultaat zullen we over een poosje horen. In iedergeval succes rien met het verloop van je kuur.
Greetz GErwin
Verliefd zijn is net zoals in je broek schijten, iedereen merkt het, maar alleen jij hebt dat speciale warme gevoel!!!!
Groot nadeel bij deze metingen vind ik dat het met een weegschaal gebeurd, ook bf dus. Dit kan per dag zomaar een paar % verschil geven..
Geeft ook meteen een heel ander beeld dan.
Spiegel en gewicht zouden de leidraad moeten zijn, bf minder tot helemaal niet omdat het met een weegschaal wordt gemeten.
Weegschaal is inderdaad niet nauwkeurig. Maar als je altijd op die weegschaal je vet meet...... Maar goed ik ging van de meeting met de klem uit in mijn verhaal. Khoop dan ook dat er voor de kuur een meting met de klem is gedaan en aantal weken naar de kuur nog een keer met de klem dan kun je inderdaad het resultaat echt bepalen. Maar kben er mee eens dat het er om gaat als je in de spiegel kijkt en kan zeggen dat je er erg tevreden mee bent.:thumup
Greetz GErwin
Verliefd zijn is net zoals in je broek schijten, iedereen merkt het, maar alleen jij hebt dat speciale warme gevoel!!!!
weegschalen zijn ###.
heb op sportschool een goeie, daar kan je aangeven of je normale body heb of atletic.
daar zit ik op 13,1%
2 verschillende metingen met huidplooi meting, een 4-punts en een 7-punts. kom ik op ong. 12% uit. bij beide.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment