Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Toppie Corina
Ik moest het gewoon vragen omdat je namens hem een log bijhoud voor ons En daarbij je eigen mening verteld misschien is het wel ook zijn mening, dat bleek nu ook wel.
Greetz Gerwin
ps volgens mij heb ik nog nooit zoveel post op 1 dag gehad
Verliefd zijn is net zoals in je broek schijten, iedereen merkt het, maar alleen jij hebt dat speciale warme gevoel!!!!
Klopt dat jullie een uppie gemist hebben!
Vrijdag zal ik het er weer opzetten, we zijn druk met de keuken verbouwen bezig en hij heeft 2 weken slecht gegeten.
Vorige week is hij afgevallen ik dacht 2 kilo, zal deze week ook nog wat af zijn denk ik.
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment