Blessed are those who haven't seen and yet believe

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• zou die laatste 3 weken niet veel gk meer verw88 hoor kerel
    Who's the Chef

Comment

• Originally posted by [b
      Citaat[/b] (bruce @ Jan. 17 2006,17:26)]kan het niet laten.: zie je wel: ze denken met hun *** haha.

las es een verhaal over een gast die roid rage kreeg en zn gezin vermoorde en daarna zichzelf. die had (jawel) ong. 50mg deca gebruikt.

dus als je echte goeie sh it heb...
      @ Bruce: dat is een trieste zaak maat! Gast zal zeer zeker een schizofreen zijn. Ik heb mentaal helemaal niks gemerkt van de AS. Het enige wat bij mij effect heeft gehad op mentale vlakte zijn de grote verandering van mijn fysiek. Binnen zeer korte tijd ben ik meer den 10 kg zwaarder geworden. Tis niet niks he.!

@ Been: Ik verwachtte vanaf begin af aan eigenlijk niet al te veel van de kuur. Hoogstens een paar kilootjes erbij. Ik heb ook helemaal niks veranderd aan mijn training. Ik geef altijd hard gas! Enige verschil is dat ik nu wat meer eet en hier en daar wat zwaarder kan pakken. Ik verwacht nu ook niet veel meer. Heb alleen enig hoop dat ik iets meer ga merken van de krachttoename aangezien ik de dosering wat heb verhoogd.

Comment

• denk ook dat je daar niet veel gains meer zal halen hoor

hoop dat je een hoop kan vast houden
        Who's the Chef

Comment

• Originally posted by [b
          Citaat[/b] (been @ Jan. 18 2006,12:25)]denk ook dat je daar niet veel gains meer zal halen hoor

hoop dat je een hoop kan vast houden  
          Mits mijn voeding goed blijft, training zowat even intensief en rust goed op zijn plaats is houdt niks me tegen.

No matter what I will get my ass to the gym and go for gold!

Enige waar ik wel tegenop kijk is het verlies van appetijt, wat ik ook met de D-bol kreeg. Maar ja hier ga ik een pilletje voor halen bij de apotheek. Dus dat is ook weer gecoverd

Comment

• Allemaal goed doordacht en uitgevoerd, zoals het altiojd zou moeten.
            Complimenten en succes met de rest van je kuur!

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

• Hey Achilles, je spreekt daar van een pilletje om de appetijd op te wekken??? Hoe heten die pilletjes? echt iets dat ik ook kan gebruiken

Enige dat ik ken dat eetlust zou moeten opwekken is periactin maar heb het zelf nooit geprobeerd en is ook niet zonder voorschrift te verkrijgen.

greetzzz
              The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.

Comment

• Volgens mij is die roid rage en dergelijke ook een beetje zwaar overtrokken. Heb met mijn kuur ook geen last van aggressie of overdreven libido verhoging gehad alleen soms een beetje prikkelbaar. Succes verder met je kuur achilles.
                Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

• nou... heb zelf versch. roid rages gehad. ben nooit gaan slaan, maar je wordt dan om een klein irritant dingetje zoooo fokking kwaad. je voelt het bloed in je lichaam stromen, je kop wordt warm en rood en voor je gevoel twee keer zo groot. en echt.. je wordt aaaasociaal kwaad. zelf vind je dan dat je compleet gelijk hebt en in je recht staat. later, zonder as weet je dat je overdreven gereageerd hebt. maar ik weet wel, dat als je een roid rage hebt je in staat bent volk dood te maken, want dan ben je zo verschrikkelijk arrogant enzo. abnormaal.
                  ps.. op zo'n moment voelt het noglekker ook
                  een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• goeie shit, achilles...

Altijd leuk als er iemand super groeit en de rest dingen kan opsteken...

Comment

• Leuk dat je ook wat post hier BLC

Ik denk dat de roidrage puur persoonsgebonden is net als de acne en vele andere sides.

Update: Ben vandaag naar de dokter geweest voor mijn linker elleboog. Het voelde sinds maandag niet goed aan waarbij het eergisteren helemaal te gek werd. De pezen die van mijn elleboog naar mijn hand lopen stonden continu onder spanning.

Ik kon mijn tricep niet aanspannen want meteen kreeg ik last van die pees. Verder kon ik mijn arm met pijn en moeite buigen en er ook geen kracht op uitoefenen want dit resulteerde meteen in helse pijn.

Ik denk dat deze pees onder spanning is gaan staan vanwege de enorme verandering in lichaamsgewicht > lichaamsbouw. Ik heb heel snel wat spieren erbij gekregen waarbij deze pees niet snel genoeg raad mee wist.

Voor de zekerheid ga ik nu toch wel i.p.v. 1 opwarm set 2 doen. De pijn lijkt nu overigens te zijn vergaan. Hoop echter ook dat hij weg blijft! Morgen gaan we dit op de proef stellen

Comment

• Hopen dat het meevalt, succes!

Greets...
                        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

• zal wel goedkomen allemaal denk ik..

keep It up Gozer

Comment

• kijk hier es ff dude.
                            lijkt mij een golfarm of tennis arm. (denk zelf eerder golfarm omdat de pees zo hard staat)

alle info met oefeningen die je moet doen (strekken)
                            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Thanks voor de link bro

Ik denk idd dat mijn M. Extensor Carpi Radialis Longus de boosdoener is.

Dit is wat ik ook ondervond:
                              - pijn aan buitenzijde van de elleboog
                              - soms uitstralend naar onderarm, pols en hand
                              - krachtsverlies en mogelijk coordinatie-stoornissen: Door de pijn
                              - pijn bij het rekken van de pols-strekkers (elleboog gestrekt en de hand in de
                              richting van de handpalm bewegen)

Ik vul niks meer gelukkig. Maar vanavond weten we het! Er staan weer lekker heavy ass Deadlifts en Biceps op het menu

Comment

• Doe maar kalm aan, voordat je straks met een echte blesure zit
                                Sponsored by:
                                Inshapesupplements

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X