kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Gaat goed snipke!
    Maak me trots kerel!

Comment

Originally posted by snipke
      Zijn er nog mensen die tbol genomen hebben en ondervonden dat ze slechter sliepen

Grtz
      Ik heb er weinig mensen over gehoord en heb het zelf ook gebruikt en sliep er niet minder om,bro...vaag dat jij dat wel ondervindt.

Comment

miss zou je het als je het vlak voor het slapen gaan neemt dit eens moeten vervroegen snip

suc6 met je kuur kerel
        Who's the Chef

Comment

Originally posted by Testo
          Ik heb er weinig mensen over gehoord en heb het zelf ook gebruikt en sliep er niet minder om,bro...vaag dat jij dat wel ondervindt.
          Oke duidelijk, kon zijn dat er nog mensen last van hadden, maar heb nu toch ondervonden dat ik nu ook slecht slaap en al lang gestopt ben met de tbol, zal dus wel niet aan de tbol gelegen hebben maar aan mezelf
          Heb ondertussen de tbol vervangen door de test prop, kwestie van een alternatief te hebben en omdat we toch zo graag prikken

Grtz
          stil growing

Comment

Vind test-prop sowieso een beter idee dan t-boll

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Niet slapen komt van de tren(Trensomnia).Raar dromen komt ook van de tren het kan geloof ik ook lichte halucinaties veroorzaken.Jammer dat je gestopt bent met de tboll.
              oldpride.nl

Comment

Originally posted by lorenzo
                Niet slapen komt van de tren(Trensomnia).Raar dromen komt ook van de tren het kan geloof ik ook lichte halucinaties veroorzaken.Jammer dat je gestopt bent met de tboll.
                Waarom jammer Lorenzo dat ik gestopt ben met de tbol , verklaar u nader

Grtz
                stil growing

Comment

welke tijden nam je die T boll dan snip
                  Who's the Chef

Comment

Meestal namiddag, s morgens vergat ik het altijd

Grtz
                    stil growing

Comment

Waarom jammer Lorenzo dat ik gestopt ben met de tbol , verklaar u nader

Grtz
                      Gewoon,omdat het waarscheinlijk niet de tboll was waar je niet van kon slapen.
                      oldpride.nl

Comment

T boll heeft dat de zelfde halveer waarde als D boll?
                        Who's the Chef

Comment

Weet je waarom tboll toen der tijd uit de handel is gehaald?En waarom nooit iemand het weer op de markt heeft gebracht.
                          oldpride.nl

Comment

Bijwerkingen doel je op neem ik aan?

Greets...
                            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

misschien makkelijk lorenzo om ook even het antwoord erbij te zetten, ik dacht ergens iets gelezen te hebben dat het uw k a n k e r cellen vlugger doet vrijkomen of zoiets

Maar als je zo redeneert moet je niks nemen , is mijn punt toch

Even nog een vraagje, ik train meestal rond 20u ben dan rond 22u terug thuis, na mijn training neem ik direct bcaa en mijn pwo shake (30gram eiwitten en 45gram kh) , is dit voldoende om dan te kunnen gaan slapen, soms eet ik nog een 500gram kwark maar die ligt dan zo zwaar op mijn maag dat ik niet kan slapen, zou het voldoende zijn met mijn bcaa en pwo shake na de training

Grtz
                              stil growing

Comment

misschien makkelijk lorenzo om ook even het antwoord erbij te zetten, ik dacht ergens iets gelezen te hebben dat het uw k a n k e r cellen vlugger doet vrijkomen of zoiets

Maar als je zo redeneert moet je niks nemen , is mijn punt toch

Even nog een vraagje, ik train meestal rond 20u ben dan rond 22u terug thuis, na mijn training neem ik direct bcaa en mijn pwo shake (30gram eiwitten en 45gram kh) , is dit voldoende om dan te kunnen gaan slapen, soms eet ik nog een 500gram kwark maar die ligt dan zo zwaar op mijn maag dat ik niet kan slapen, zou het voldoende zijn met mijn bcaa en pwo shake na de training

Grtz
                                Vindt niet dat je moet minderen met eten als je kuurt.Als het slapen echt een groot probleem gaat woorden,kun je mischien toch aan slaappillen denken.En met een volgende kuur mischien toch de tren moet weglaten.Waarschijnlijk ben jij hier heel gevoelig voor.
                                In het voormalige duitsland gebruikte ze allemaal tboll,dit waaren de glory jaren waarin ze alles wonnen.Nadeel er is er geneen gezond oud gewoorden.Als je er meer over wilt weten moet je even googelen.
                                oldpride.nl

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X