kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik zeg toch ook niet dat ik ga minderen met eten, het was gewoon een vraagje en te zien welke antwoorden erop kwamen zo kan ik misschien de kwark weglaten. Misschien toch een 250gram eten

Grtz
    stil growing

Comment

Originally posted by snipke
      misschien makkelijk lorenzo om ook even het antwoord erbij te zetten, ik dacht ergens iets gelezen te hebben dat het uw k a n k e r cellen vlugger doet vrijkomen of zoiets

Maar als je zo redeneert moet je niks nemen , is mijn punt toch
      Grtz
      vriend Snipke, stel je krijgt volgend jaar of dit jaar die ziekte.
      heb je die redenatie dan ook nog?

(puur even psychologie )
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Moeilijke vraag vriend Bruce, als ik het krijg dan zal ik weten van wat ik het heb gekregen, maar ik wil maar zeggen, als je zo redeneert dan moet je niet roken, niet drinken, geen as nemen (welke dan ook) .

Kijk he, mijn beste maat, een kerel van 32 jaar, rookt niet, drinkt niet, eet heel verstandig, is echt met de sport bezig en zijn voeding en dergelijke, en bam die krijgt een hartaanval , echt onwaarschijnlijk, ik ken geen mens die zo met zijn voeding en dergelijke bezig is. Was gewoon een familiekwestie bij hem, je hebt daar echt niks over te zeggen, ik heb in mijn jonge leven van 13 - 25 echt als een beest geleefde en heb nooit niks ondervonden.

Grtz
        stil growing

Comment

Puur op een pwo shake gaan slapen zou ik niet doen snipke. Je hebt dan niks die je de nacht doorhelpt en die je spieren voedt tijdens het slapen.

Comment

probeer het dan met 250gr snip miss kan je dan wel pitten
            of 500 nemen en nog ff iets langer wachten met naar bed gaan
            Who's the Chef

Comment

uiteraard denk ik ook zo. en velen met ons, maar als we het echt zouden beseffen......
              daarom mogen we blij zijn dat je van as dom wordt. kan je ook niet zo nadenken. haha.
              als ik het over mocht doen, hield ik het alleen bij testo en missch. deca. verder niks. testo is lichaamseigen stof, deca volges mij niet, maar ja.. dat mag nog
              affijn... nou knallen maar
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

kleine update, zit nu in week 4 , en moet zeggen dat het me tot nu serieus tegenvalt, die kilo's dat ik in begin erbij had zijn voor de helft weer verdwenen, ik eet nochthans heel goed, train 3 x per week (ga nu wel terug beginnen met full body omdat het me gewoon beter bevalt) , ik kriig tijdens het trainen altijd zo een serieuse pomp dat ik niet deftig kan verder trainen, een rugtraining is gewoon een marteling na 2 oefeningen staan mijn onderarmen en biceps zo in brand dat ik niet verder kan trainen. Ik hoop dat week 5 beter wordt en het eindelijk gaat aanslaan, ga misschien ook terug een weight gainer nemen, weet nog niet juist

Grtrz
                stil growing

Comment

huh hoe kan het dat je die kilo's weg zijn?

Comment

Klote voor je gozer!
                    Zou toch maar eens voor humangrade gaan als je de rest inderdaad goed doet...

Greets...
                    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

als ik het wist Achilles kon ik er iets aan doen, maar zou bij god niet weten hoe het komt.

@Mr c , humen grade of niet met 750 test per week in mijn lichaam zou ik toch iets moeten zien dacht ik, oftewel droger worden oftewel massa aankomen, maar geen van beide gebeurt. Ik zou ook niet weten waar het te halen, en ben er zeker van dat leverancier 100% betrouwbaar is (je weet toch ook wie het is), hoewel deze ook al eens misschien iets slecht kan krijgen waar hij niets van weet.

Ik bekijk even de volgende weken, slaat het niet aan dan stop ik ermee.

Grtz
                      stil growing

Comment

Je zegt het zelf al hè, je zou iets moeten merken!
                        Je leverancier staat er los van die is zeker te vertrouwen maar maakt de spullen niet zelf.
                        Ga niet weer een HG-generiek discussie beginnen maar wilde het toch ff kwijt.

Zag dat je je voedingsschema hebt gepost en denk dat er best wat members zijn die wat tips kunnen geven.

Greets...

Comment

sorry kerel, zit ik ff in je voedingstopic 'veel succes en grow heavy' neer te typen. Had hier nog niet gelezen dat het niet zo vlot met je kuur.
                          Hoop dat het toch nog wat gaat meevallen.
                          Good luck. grtz

Comment

Ben je ook niet aan het overtrainen? Is wellicht moeilijk met as natuurlijk, maar het is mijn persoonlijke ervaring dat méér niet altijd beter is, vooral dan aantal trainingsdagen per week..

Trainde vroeger viermaal per week iedere spiergroep tweemaal dus en tegenwoordig tweemaal per week, iedere spiergroep éénmaal.

Moet niet zeggen dat dit ten koste van massa gaat, want heb nog nooit zo zwaar gestaan (bf zoals elders vermeld rond de 15-18%).

Voor de rest no comment, maar 750 per week zou op zijn minst toch effect moeten geven...

Comment

overtrainen zeker niet, ik train maar 3 keer per week,soms eens 4 keer maar valt niet veel voor. Nee ik heb geleerd uit mijn vorige kuren dat meer trainen zeker niet beter is, want na de kuur kan je het niet volhouden en verlies je veel massa. Ik ga nu week 5 in en zal het hopelijk aanslaan, ik heb geen dbol genomen als kickstart en dat zal wel ook een hoop verklaren.

Grtz
                              stil growing

Comment

Originally posted by Black_label_coolrain2
                                Ben je ook niet aan het overtrainen? Is wellicht moeilijk met as natuurlijk, maar het is mijn persoonlijke ervaring dat méér niet altijd beter is, vooral dan aantal trainingsdagen per week..

Trainde vroeger viermaal per week iedere spiergroep tweemaal dus en tegenwoordig tweemaal per week, iedere spiergroep éénmaal.

Moet niet zeggen dat dit ten koste van massa gaat, want heb nog nooit zo zwaar gestaan (bf zoals elders vermeld rond de 15-18%).

Voor de rest no comment, maar 750 per week zou op zijn minst toch effect moeten geven...
                                Off-topic;

waarom een nieuwe account?

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X